Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daaag allemaal,

@esser: Dus jij moet aan de spinazie! :) Brocoli is ook heel goed voor je trouwens maar gevulde paprika's klinkt een stuk lekkerder. Fijn dat alles verder goed was!!

@Caruli: wat een lieve fotootjes!!! En wat ontzettend leuk dat jullie een jongetje krijgen!!! Yahooo....komt toch alles nog goed met de huwbaarheidsfactor van onze meisjes.

@Danjo: Dat moet je mannetje allemaal laten kopen terwijl jij in het kraambed ligt ;) maar wat doen die vitamines voor je?

@Suus: Ik ben wel van plan eerder te stoppen met werken :). Mij is door iedereen aangeraden om 6 weken van ter voren te stoppen en ik denk dat ik dat wel doe. Ik heb best een verantwoordelijke functie als projectmanager en een drukke baan dus ben er tegen die tijd wel klaar mee. Ik werk momenteel 32 uur maar dat is meestal meer, heb vaak borrels, bijeenkomsten, trips e.d. Ben na het werk wel doodmoe hoor...maar het is in mijn sector niet echt done om je ziek te melden of minder te gaan werken en voorlopig gaat het nog als ik het daarnaast heel rustig aan doe. Maar zou het niet erg hebben gevonden als ik de Staatsloterij gisteren had gewonnen :D

@Lelie: Jeeeetje wat goed zeg dat er al zoveel animo voor jullie huis is. Dat gaat helemaal goed komen! Ik ben bang dat het voor ons een wat lastiger verhaal wordt. De hoogste taxatie is 3.55 ton maar dat is helaas ook wat we er voor moeten hebben als de makelaarskosten er van af gaan. We hebben de woning natuurlijk pas in 2007 gekocht en nog flink verbouwd. Onze courtage is overigens maar 1,1% van het verkoopprijs. Morgen hoor ik wat makelaar nr 3 er voor geeft.

Ik ga gauw een lekkere pasta bolognese maken.... Vriendje heeft besloten tegenwoordig op dinsdagavond huiswaarts te keren en dan op woensdagochtend weer om 06:00 in de auto te stappen om op tijd op z'n werk te kunnen verschijnen. Dus da's wel gezellig, zo ben ik niet de hele week alleen. Hij belde net dat ie een kleine verassing voor me heeft, ben benieuwd :)

Fijne avond allemaal!!!

X Ciara

2. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Mmm, wat doe je in die paprika's? Fetakaas enzo?
    Eet smakelijk Esser, mmmmm.

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja nightelf,

de huizenprijzen zijn hier ook gigantisch hoog!! Voor een ton meer hebben we nu een groot huis met een tuin...maarja, dan zitten we niet in het centrum. Je betaald echt voor de locatie!

En inderdaad, morgen ben ik 30 weken!!! Lief dat je het zag:)

esser,

moet je over 3 weken weer bloed laten prikken? Doe het rustig aan!

Suus,

lekker weer gaatjes gevuld?
    Morgen moet ik nog aan het werk...maar dat zal geen drukke dag worden. Assistente die het voor mij gaat overnemen is er dan ook hihi..zodat ik kan gaan internetten:D:D

4. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh Ciara, vriendje is goed bezig zeg. Wat fijn!!! Ben heel blij voor je. En ik hoop dat de verrassing iets met chocola is ;)

Het lijkt trouwens wel alsof je mijn baan beschrijft. Bizar!

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh ja Lelie, het is je laatste dag!!! Wat heerlijk. Is ook een soort staatsloterij winnen..
    Wow en 30 weken. Gaat als een tierelier!

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Sooner,

plus nog 1 dag :). Vrijdag is mijn laatste werkdag! En overmorgen is er een limonade borrel voor mij geregeld;)

Het voelt zeker als het winnen van de staatsloterij....kan ik eindelijk op mijn gatje gaan zitten hihi

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oeh ik wil te hard, ach nog 2 daagjes. Peanuts!
    Haha, een limoborrel. Met rietjes neem ik aan?

8. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Sooner: Wat deed jij ook al weer voor een werk?

Lelie: Yahooooo, nog 2 daagjes!!!

9. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ik ben projectcoördinator in de reclame. Werk ook 32 uur in de week. We hebben wel duidelijk minder borrels en dingen na het werk nu. In mijn vorige baan was dat wel veel meer, toen werkte ik 40+ uur bij een reclamebureau.
    Heb altijd voor een aantal uur per week (laatste tijd was dat ongeveer 36 uur) op vaste klanten (mode) en daarnaast als ik tijd had tijdelijke reclameprojecten.
    Maar nu ik al 3 maanden niet ben geweest, zijn al mijn klanten naar een ander overgegaan. Ben best nerveus of ik ze wel terug kan krijgen als ik (ooit) weer aan het werk ga...

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: fijn dat je vriend vanavond lekker thuis komt en dan ook nog een verrassing, heerlijk! Hopelijk heeft makelaar nr 3 een mooi bod voor jullie. Als je dat huis pas in 2007 hebt gekocht en ook nog wat hebt verbouwd, is het vaak lastig om een beetje winst te maken of iig gelijk te spelen. Wij hebben ook met dat dilemma gezeten of je dan wil verkopen of niet. Lastige beslissing.

Lelie: laatste weekje werken, heerlijk.

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Sooner, hoe is het met jou dan? ;)
    Nog wat goede dagen gehad?
    Oh, de paprika's smaakte goed. Waren gevuld met notenrijst, gerult gehakt, kruiden en mozerella. Jum....

Lelie, ohhh nog even! Dan ben je helemaal klaar!
    Nou ja, later nog 'even' een kind op de wereld zetten. Ach, heb je ook zo gedaan, toch? hihihihi ;)
    Over 3 weken weer naar de vk en dan aangeven hoe ik me voel. Is dat nog niet geweldig, dan idd weer even een vingerprikje.

Suus, nog leven op aarde? Of druk in de weer?

@all, maken jullie het wel okay? Zijn er nog meiden die op vakantie gaan?
    liefs

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    18-12-09: Caruli: Jongen
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongetje
    04-01-10: Deesjuhh:
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek:
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:

Afspraken bij gyn of vk

13-08-09: Esser 20 weken (artikel) echo
    13-08-09: Suus 2e pretecho 3D/4D
    14-08-09: Dagmar1974 1e echo
    14-08-09: Linda 1e echo
    14-08-09: Nightelf controle gyn
    14-08-09: Enise pretecho 3D/3D echo
    17-08-09: Sooner controle vk
    18-08-09: Deesjuhh 20 weken echo
    20-08-09: Suus controle vk
    25-08-09: Lelie controle VK
    31-08-09: Esser controle vk
    12-09-09: Caruli 3D/4D echo

Zo, de lijst weer even up to date gemaakt.

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Caruli mooie echos hoor meid geniet dr maar van

Wl vitamine k en d heb je nodig voor je baby als je borstvoeding haat geven

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zeker heb je nodig klovenzalf als je bv gaat geven zoogkrompressen ( zou ik sowieso halen wel of geen bv) extra maandverband, calendulazalf

15. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    @Sooner: He, we werken idd in bijna dezelfde sector, de sector zonder CAO :D. Hard werken maar ook veel leuke secundaire arbeidsvoorwaarden en nooit echt saai. Dat zou wel heel vervelend zijn als je je vaste klanten kwijt zou raken. Heb je iig wel een contract voor onbep tijd? De crisis heeft er goed ingehakt in de reclamesector, ik werk met veel producenten die hun commercialafdeling hebben moeten afstoten. Ik zit in de film.

@Danjo: Ik lees in het book van Jules Oliver (vrouw van Jamie) dat het juist beter is geen tepelklovencreme te gebruiken maar het juist in te laten drogen, er ontstaat dan een soort van eeltlaagje waardoor het minder pijnlijk is.

@Nightelf: Wat hebben jullie destijds gedaan? Ik vind het een lastige beslissing :(.

Zo....ik mn marsijsje nog tegoed :p daar ga ik van genieten........voor strx iedereen lekker slapen!

x Ciara

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou, even een ego berichtje hoor... Vanavond eerst naar de Makro geweest en daarna weer naar de praktijk om schoon te maken. Nu kan ik morgenavond lekker thuis blijven (dit avond-plan zouden we nl eigenlijk woensdagavond doen dus) en voetbal kijken :D

Kregen we zojuist een email van een patient... Tjonge, daar ben ik me toch boos om!! Een gezin met een betalingsachterstand (denk van inmiddels wel, incl administratie-, incasso en deurwaarderskosten Euro 1500,- ofzo) die dus een boze email stuurde dat wij tandartsen in een machtspositie zitten, en dat terwijl het eigenlijk onze (mijn vaders en mijn) fout is! Nu moeten jullie weten dat ik echt altijd (5 jr lang) heb klaar gestaan voor dit gezin, ook in noodsituaties. Nu had die vrouw 2 wkn geleden een (accuut) probleem en moest voor de volgende dag 08.00 uur 's ochtends geholpen zijn vanwege een bruiloft ofzo. Er werd gebeld ergens in de middag en we zaten gewoon echt tot 's avonds aan toe helemaal vol! We hadden dus echt geen tijd... Daarnaast natuurlijk in ons achterhoofd dat ze ook nog zo'n 'schuld' open hebben staan. En, het staat niet letterlijk in die email, nu zijn wij de eikels!!! Nou vraag ik je!! Oh joh, jullie willen niet weten hoe boos ik ben! Mijn vader stuurt die vent nu een hele stevige email terug, zo stevig dat ik denk (en hoop) dat we nooit meer van hem zullen horen.
    Ik snap trouwens sowieso niet dat mensen nog durven te bellen terwijl ze zo'n betalingsachterstand hebben; ik zou me kapot schamen! Oh ja, en toen ze belden die dag, beweerde die man dat ze helemaal bij waren!!! (dat hebben we uiteraard gecheckt en was natuurlijk inet zo, de vuile leugenaar)
    Dus meiden, zo leuk is dit beroep eigenlijk niet. Mensen/patienten behandelen je soms echt als een/hun voetveeg en het is (natuurlijk) nooit hun schuld.

Als ik er nog over nadenk... Altijd klaarstaan en dan 1x niet (terwijl ik wel het nummer van de spoeddienst heb gegeven dus ze is geholpen die dag) en dan maken wij meteen misbruik van onze 'machtspositie'............... Ik ben gelukkig te boos om te janken maar anders...................................

Sorry, maar dit moest er even uit...

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé meiden. Tijdje alleen meegelezen... merk dat ik toch nog wel heel erg onzeker en bang ben, durf er nog niet echt aan dat ik weer zwanger ben...

Sooner, bedankt voor je lieve pb'tje :).

Zoe, super dat je echo goed was en je een mooi knipperlichtje hebt gezien!

Waterlelie, wat spannend, je huisje te koop. Maar idd moeilijk er na er zoveel jaar gewoond te hebben afstand van te moeten nemen :( Wel super dat je al zo snel zo veel bezichtigingen hebt! En gefeliciteerd met je 30 weken!

Poeh, Susan, wat een plannen qua doorwerken heb jij! Ik hoop dat het je allemaal gaat lukken... en dat je dan geen patienten meer langskrijgt zoals die van die brief gisteren :$... die hebben wel lef zeg!

Linda, wat moet jij enorm lang wachten op je eerste echo :$! Heel veel succes vrijdag.

Caruli, haha, da's duidelijk :p. Eén van de weinige jongetjes tussen al de meiden hier he?

Jewel, hier met 5 weken ook onder de pukkeltjes. Heb normaal af en toe een pukkeltje, maar nu zit mijn hele kin onder, en een paar op mijn borsten ... ach, zal wel weer over gaan...

Esser, fijn dat je - op het lage ijzer na - weer goedgekeurd bent.

Ehm... als ik verder iemand vergeten ben; sorry!
    Zit hier nog lekker door te zenuwen tot morgen... Af en toe misselijk, pukkeltjes en moe, verder nergens last van.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    esser: fijn dat het goed was bij de vk
    voor je ijzergehalte kun je ook floradix gebruiken kun je zo kopen
    in pil of drank vorm.

danjo: vitamine d moet je ook bij fv geven ;)

ik moet ook goed gaan denken wat we allemaal weer nodig hadden hihi

thanks meiden voor de reacties
    ik vind het helemaal geweldig, meneer ligt aan de linkerkant van de echofoto met zijn benen wijd :D
    ik denk dat het nu pas een beetje door gaat dringen sinds de echo van gisteren dat er weer een beebje aan komt

maar ik denk door de angst dat ik me er nog niet te veel aan wil hechten... tis zo moeilijk , wil zo graag volop genieten maar durf nog niet :(
    soms voel ik me tegenover de beeb schuldig erover :)

verder vandaag rustig aan, moet een beetje rustiger doen van de gyn ivm veel harde buiken. maar goed lekker met casey boekje lezen enzo

zo mooi, ze gaat na de vakantie naar groep 3, ze vind het helemaal geweldig, begint nu zelf uit gebreid te schrijven enzo hihi ze word echt al groot joh ;)

fijne dag meiden, kom vast nog wel eens kijken vandaag

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    18-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongetje
    04-01-10: Deesjuhh:
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek:
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:

Afspraken bij gyn of vk

13-08-09: Esser 20 weken (artikel) echo
    13-08-09: Suus 2e pretecho 3D/4D
    14-08-09: Dagmar1974 1e echo
    14-08-09: Linda 1e echo
    14-08-09: Nightelf controle gyn
    14-08-09: Enise pretecho 3D/3D echo
    17-08-09: Sooner controle vk
    18-08-09: Deesjuhh 20 weken echo
    20-08-09: Suus controle vk
    25-08-09: Lelie controle VK
    25-08-09: Caruli controle gyn
    31-08-09: Esser controle vk
    12-09-09: Caruli 3D/4D echo

Zo, de lijst weer even up to date gemaakt.

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Caruli, wil je mij er ook bijzetten? 11 april 2010. Op 13/8 heb ik de eerste echo. Thanx!

Deel Deze Pagina