Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    18-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongetje
    04-01-10: Deesjuhh:
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek:
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:
    11-04-10: Miepie80:

Afspraken bij gyn of vk

13-08-09: Esser 20 weken (artikel) echo
    13-08-09: Miepie80 1e echo
    13-08-09: Suus 2e pretecho 3D/4D
    14-08-09: Dagmar1974 1e echo
    14-08-09: Linda 1e echo
    14-08-09: Nightelf controle gyn
    14-08-09: Enise pretecho 3D/3D echo
    17-08-09: Sooner controle vk
    18-08-09: Deesjuhh 20 weken echo
    20-08-09: Suus controle vk
    25-08-09: Lelie controle VK
    25-08-09: Caruli controle gyn
    31-08-09: Esser controle vk
    12-09-09: Caruli 3D/4D echo

Miepie je staat erbij ;)

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    waaahhh dat is morgen spannend zeg!!! had ik jou nou al gefeliciteerd, nouja doe ik het hier nog een keer:

VAN HARTE!!!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Miepie spannend meid lekker zo vroeg al.

Ciara nou ik heb gehoord dat als je kloven krijgt dat je het echt wel nodig hebt want het doet echt fucking zeer haha.
    Ik heb nu nog een heel klein lijstje wat ik moet hebben maar het is niet van levensbelang dat scheelt alweer

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Caruli, haha dat is idd duidelijk!! Maar je wist toch ook al dat het een jongentje werdt toch? Of konden ze het toen niet met zekerheid zeggen?

Esser, mmm klinkt lekker die gevulde paprika's...Wel vervelend dat je je niet zo hele goed voelt. Maar lekker aan de spinazie! :) hihi. Appelstroop zit ook veel ijzer in, en jus d'orange drinken bij het eten, dat bevordert nl de ijzeropname.

Suus, wat een lef hebben die mensen zeg! Klagen terwijl je een betaal achterstand hebt. Ik zou me doodschamen! Helaas zijn er overal zulke mensen. Snap wel dat dat de minder leuke kanten zijn van je beroep. Maar je hebt alles gedaan voor ze toch?

Miepie, deze weken blijven onzeker hè. Ik durfde eerst ook niet echt te genieten. Achteraf gaan de weken heel snel voorbij. En morgen heb je de eerste echo al! Spannend, maar wel heel mooi. Geniet ervan morgen!!!

Ciara, lief van je vent dat hij één avond in de week thuiskomt. Is veel gezelliger! Wat voor verrassing had hij nou voor je?
    Klinkt idd als een drukke baan, maar wel heel leuk!

Sooner, ik hoop ook dat je je klanten terug kunt krijgen. Denk je dat je tijdens de zwangerschap weer aan het werk kunt, of ga je sowieso (als het kan) na de bevalling weer aan het werk?

Lelie, een mooi huisje hoor!! En wat een prijzen zeg! Daar kun je hier een vrijstaand huis met een grote tuin voor kopen!! Hahaha, maar ja het is natuurlijk een heel verschil in de locatie: Amsterdam centrum en een dorpje op het platteland...;)
    Succes nog met de laatste werkdag vrijdag en geniet van je limoborrel!! :)

Nightelf, klinkt idd als een zware baan die van jou. Zou het ook maar even aangeven. Want na een ochtend werken en dan de hele middag voor pampus liggen....Dat hou je natuurlijk ook niet lang vol.

Danjo, goed dat je die dingen nu al haalt. Ik slik nu vitamines voor de zwangerschap en die kun je ook gebruiken als je borstvoeding geeft. Hoef ik niet aparte te kopen.
    Zalf voor tepelkloven hoor ik hier in de buurt ook niemand over. Maar als je het echt erg hebt kan het misschien best handig zijn. Je bent iig goed voorbereid!!

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    18-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongetje
    04-01-10: Deesjuhh:
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek:
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:
    11-04-10: Miepie80:

Afspraken bij gyn of vk

13-08-09: Esser 20 weken (artikel) echo
    13-08-09: Miepie80 1e echo
    13-08-09: Suus 2e pretecho 3D/4D
    14-08-09: Dagmar1974 1e echo
    14-08-09: Linda 1e echo
    14-08-09: Nightelf controle gyn
    14-08-09: Enise pretecho 3D/3D echo
    17-08-09: Sooner controle vk
    18-08-09: Deesjuhh 20 weken echo
    20-08-09: Suus controle vk
    25-08-09: Lelie controle VK
    25-08-09: Caruli controle gyn
    31-08-09: Esser controle vk
    03-09-09: Jewel controle vk
    12-09-09: Caruli 3D/4D echo
    15-09-09: Jewel GUO

6. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden,

@Miepie: Wat spannend, jij hebt morgen je echo!!! Verheug je maar alvast op dat wonderbaarlijke knipperlichtje! En veel pukkeltjes is een teken dat je een meisje krijgt he :)

@jewel: Vriendje kwam thuis met 3 rompertjes waarvan een hele lieve van Nijntje met grijze streepjes, lief he!

@caruli: Och meis...ik kan het me zo goed voorstellen na je geschiedenis maar probeer er toch echt van te genieten. Weet Casey al dat ze een broertje krijgt? En doe rustig aan met die harde buiken van je, sterkte & geniet!

@Suus: Wat een ontzettende ei#%%el !!! Dat zijn van die momenten waarvan je je afvraagt waar je het voor doet. Wat dacht je van een deurwaarder per direct hun kant op? Ben je vandaag lekker vrij? Nog wat leuks in de planning?

@lelie: Hoe staat het met de bezichtigingen vandaag?

@Sooner: Hebben we een goede dag vandaag? Wel deel van het land zit jij eigenlijk?

@Nightelf: Heb je al een goed gesprek kunnen hebben op je werk? Als het werk lichamelijk te belastend is zijn ze vlgs mij ook verplicht dit voor je aan te passen.

X Liefs,
    Ciara

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jewel: ja we wisten het idd al
    maar gisteren voor de zekerheid nog een keer laten kijken
    je weet het maar nooit he
    maar goed nu was het wel zo duidelijk dat we niet meer hoeven te twijfelen ;)

ciara: ja casey weet het, ze vind het geweldig, ze is alleen een beetje bang, bang dat ze weer een broertje zal verliezen
    ze roept ook steeds: mama ik hoop dat dit broertje optijd geboren word...

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Pff dames, dat is een volle echo-dag morgen! Spannend hoor. Heb de compie wel aanstaan de hele dag denk ik. En linda vrijdag!

Miepie, graag gedaan hoor!!!! Ik ben heel benieuwd morgen. Zoe had ook al goed nieuws, dus het is een goede week voor echo's! Wat zul je er zin in hebben! En wat de anderen ook al zeiden, daarna gaat het snel joh, voor je het weet ben je over de 12 weken-grens heen.

@Ciara, ja wat was je verrassing nou? Of was het te erotisch om met ons te delen (toch chocolade dus ;) ).
    Ik was het vergeten, maar wist inderdaad dat je in de film zat, omdat je toen naar Cannes moest.
    Ik heb gelukkig wel een vast contract en tot maart ben ik natuurlijk sowieso onaantastbaar. Maar goed gaat het bij ons niet echt, nee.

@Esser, ik vind het wel moeilijk om te bepalen wat te doen. Ik voel me wel beter en dan denk ik soms om weer te gaan werken. Maar dan ben ik ineens weer drie dagen beroerd.
    Het is zo'n drempel. Ik zit daar op het moment best wel mee.
    Ik moet er niet aan denken tot aan mijn bevalling thuis te moeten zitten.
    Het klinkt wel aantrekkelijk, maar als je niet werkt, kun je natuurlijk ook niet gaan shoppen en leuke dingen doen. Want dan kun je ook wel werken.
    Dus ik voel me hoe dan ook altijd schuldig.
    En ik verveel me heel erg.

Gelukkig krijg ik megaveel bezoek, kaartjes en telefoontjes.
    Volegns mij is er niemand die voor z'n 22e week al zo veel kaartjes, bezoekjes en kado's heeft gehad. We hebben echt al een kast vol.
    Ik word zo vreselijk verwend!!

@Suus, wat een eikels zeg. Maar ja, brutalen hebben de halve wereld. Echt te a-sociaal. Als ik een rekening een dag te laat betaal voel ik me al schuldig. Ongelooflijk dat er zulke achterlijke mensen bestaan zeg. Ik snap heel goed dat je daar je ongelooflijk boos over hebt gemaakt. Maar je moet maar zo denken die mensen weten echt niet beter, of jij je nou boos maakt of niet. Gewoon een deurwaarder op af sturen en uit je bestand flikkeren. Weg ermee.

@Caruli, goh meid, wat lijkt het me vervelend dat je je af en toe zo voelt. Je bent zo vreselijk blij en waarschijnlijk tegelijk natuurlijk ook best angstig. Voor jou is het pas rustig een dag na de bevalling misschien? Maar ik vind je zo knap, je bent zo opgewekt de hele tijd! Jouw lieve meid en straks je lieve jongen mogen blij met je zijn.

Ik ga hollen, want ik wil My restaurant rules zien. Fijne dag!

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah wat super lief van je vent! Rompertjes:) Dus je avond kon niet meer stuk?;)

Ik heb gisteren 3 bezichtigingen gehad...morgen 4! Ik hoop dat snel iemand gaat bieden!!!!!!!

En voor hoeveel is jullie huis getaxeerd (3e keer)??

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Veel geschreven weer zeg, en dat in zo'n korte tijd... :D

Caruli, het is idd wel fijn om het geslacht nog een keer te horen. Je weet het nooit he en dit was echt OVERDUIDELIJK!
    Wanneer is het eigenlijk misgegaan met Tygo? Hoe ver was je toen?

Sooner, ik snap dat je je inmiddels behoorlijk verveelt zo thuis en dat je dan toch denkt om weer te gaan werken (dan gaan de dgn ook meteen sneller) maar ja, strax heb je een enorme terugval en dan kan je jezelf voor je kop slaan!! De vk laat het wrs van jezelf afhangen??

Esser, wat is een artikel echo eigenlijk? Je krijgt toch gewoon de uitgebreide 20 wkn echo? Vandaag ben je lekker vrij he? Heerlijk joh, geniet ervan! Misschien kan je gewoon pilletjes innemen waar extra ijzer inzit?? Dat is natuurlijk het makkelijkst ;)

Miepie, ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Zie nu ff niet zo snel hoe ver je dan bent maar volgens mij is je echo best vroeg (toch?) dus wellicht nog geen knipperlichtje.

Linda, voor jou nog 2 daagjes wachten! Gaat toch best snel he en qua klachten klinkt het iig supergoed!! Ik heb er alle vertrouwen in en idd, achteraf gezien gaan die 12 wkn best snel hoor... (alleen op het moment zelf niet)

Ciara, 3 rompertjes, hoe leuk!! Daar kan je er niet genoeg van krijgen! En echt lief en gezellig dat manlief 1 avond doordeweeks thuiskomt voor je. Zo te horen heeft het hem/jou/jullie goed gedaan dat dat gesprek is geweest afgelopen weekend.

Nightelf, lijkt me niet fijn als je 's ochtends werkt en dan 's middags nix meer kan!!! Hoe lang zou je nog moeten zo?? Net als Ciara zegt, volgens mij zijn ze verplicht er iets aan te veranderen als dit (nog) te zwaar voor je is... Gewoon aangeven dus.

Jewel, ja die huizenprijzen verschillen nogal he als je de Randstad vergelijkt met alles daar buiten. Maar ja, als je bent opgegroeid in de Randstad ga je niet zo snel naar het 'platteland' (is natuurlijk niet letterlijk zo maar zo voelt dat voor een Randstedeling). Mijn ouders hebben bijvoorbeeld wel de overstap gemaakt van omgeving Amsterdam naar Lemmer... Mijn vader vindt die rust heerlijk (met zn bootje(s) in de achtertuin, vrijstaande woning etc. etc.), mijn moeder mist die drukte enorm en vooral mijn zus en mij want wij wonen nog gewoon hier. Het is best een groot verschil, zowel qua leefomstandigheden als huizenprijzen!

Qua puistjes, ik heb eigenlijk nog niet zo heel veel last hoor en ook ik ben een van de velen die een meisje krijgt... dus wrs toch een broodje aap verhaal ;) Maar het zou natuurlijk best een zwangerschapskwaal kunnen zijn.

Oh, word net gebeld door mn zus. Die is inmiddels ook klaar om naar het bos te gaan (heerlijk in de regen :D) dus ik moet er vandoor. Vandaag idd vrij, net als morgen: heerlijk!! Oh en tav die patient, wij doen niet zelf de rekeningen en deurwaarders enzo, word voor ons gedaan, maar wij krijgen natuurlijk wel altijd een overzicht van alle wanbetalers en die lijst houden we goed in de gaten voor het geval ze toch contact met ons opnemen. In dit specifieke geval heb ik er vooral emotioneel moeite mee omdat ik er zoveel tijd en energie hebt gestoken en altijd klaar heb gestaan en nu stank voor dank krijg... Dan voel je je gewoon gebruikt...........

Nou meiden, ik ga lekker wandelen in de modder!! Tot ltr!
    Voor wie ik ben vergeten (iig Danjo en Lelie), sorry, maar heb geen tijd meer!

Liefs Suus

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    sooner: ja het is moeilijk, maar we hopen ook dat dit ventje wel bij ons mag blijven!
    lief van je hoor, ik probeer altijd sterk te blijven tegenover anderen maar van binnen heb ik het ook heel zwaar gehad.
    ik denk idd dat ik pas rust in mijn hoofd krijg als de kleine eenmaal geboren is en alles goed blijft gaan ;)

hoe gaat het nu met jou en je misselijkheid?

waterlelie: gaat goed zeg met de bezichtigingen, hopelijk krijg je snel een mooi bod ;)

susan: tygo is geboren met 24 weken, heeft helaas maar een paar uur mogen leven :(
    we zijn superblij dat er nu weer een kereltje op komst is, maar hij zal nooit een vervangen van tygo worden!

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ciara: wat lief, 3 rompertjes! Daar heb je volgens mij nooit genoeg van. Je vroeg wat wij destijds met ons huis hebben gedaan. We hebben er dus voor gekozen om met verlies te verkopen, omdat er in ons dorp en in het dorp waar we aan vast zitten, de komende jaren geen nieuwbouw meer komt. We wilden altijd al heel graag nieuwbouw en toen deze huizen in de verkoop kwamen hebben we toen toch maar besloten om het te doen. Ons oude huis was voor een gezinnetje ook wel aan de krappe kant en omdat het verder financieel geen probleem was om dat verlies in de nieuwe hypotheek op te nemen heebn we toch de gok maar genomen. Maar het blijft een lastig besluit. Wij hebben net als jullie maar ongeveer 2 jaar in ons oude huis gewoond en er flink wat aan verbouwd en dat krijg je er in zo'n korte periode niet meer uit.

Susan: wat een vervelende patiënt (zacht uitgerukt), maar sommige mensen schamen zich echt nergens voor. Geniet van je wandeling!

Sooner: kun je met je werk niet beginnen met een bijv 2 uurtjes per dag of evt thuiswerken? Daarna misschien langzaam opbouwen, afhankelijk van hoe het gaat?

Miepie, Esser, Susan: heel veel plezier en succes morgen met de echo:)

Heb op mn werk nog niet met mn manager gesproken, geen tijd voor gehad. Ik wacht sowieso de controle vrijdag bij de gyn af, even kijken wat die ervan zegt. Door mn tilverbod is mn werk al redelijk aangepast, maar ik merk gewoon dat het hele tijd lopen, bukken en opstaan en gaan zitten me steeds zwaarder valt. Maar gelukkig na deze week nog maar 5 weken tot aan mn verlof.

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hahaha is idd morgen een echo dag!!! En voor Linda vrijdag!!!
    Lekker zwaaien met zn allen:D

Nightelf,

ben benieuwd wat je VK ervan zegt..ik neem aan dat zij aan je doorgeeft dat je het rustig aan moet doen, bepaalde taken moet laten en dat je werkgever daartoe verplicht is! Zo is het bij mij iig wel gegaan. Ik heb alleen de mazzel dat ik eerder met verlof mag ivm werkzaamheden in de praktijk...iedereen is dan vrij.
    Als ik door had moeten werken zou zij een brief voor mij schrijven aan mijn werkgever.

Suus,

ben je lekker aan het modderbaden:p
    Hoe gaat het eigenlijk met onze wollige Ivo?

14. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Haha lelie en voor jou ranjadag!!!

Nightelf, ja ik moet ook inderdaad met een paar uurtjes beginnen. Dat is inderdaad veel slimmer. Dacht ook al aan wat administratief werk ofzo. Eerst maar 'ns deze week afmaken en dan volgende week weer ff verder kijken.
    Heb ook zo veel leuke jurkjes die ik wil showen. Heeft thuis niet zo veel zin ;)

Heey Caruli, ik bedenk me nu pas dat ik allang wist dat je een jongetje zou krijgen. En nóg ontdekte ik dat kleine piemeltje niet. Hoe dom kun je zijn. Of hoe zwanger natuurlijk ;)
    Maarreh dat vind ik ook het mooie van dat Casey zo goed snapt dat het een 2e broertje is, want dan zal zij ook niet Tygo vergeten als iemand vraagt hoeveel zusjes of broertjes ze heeft (later dan bedoel ik).
    Ik ben wel bang dat er mensen zijn die per ongeluk een onhandige opmerking naar je zullen maken over een vervanger ofzoiets. Of heb je dat al gehad?

Haha, ciara onze berichtjes hadden we tegelijk gepost. Ik had het nog steeds over chocola en jij schreef al dat het leuke rompertjes waren. Wat lief van ciara-man!!!

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, lekker gewandelt in de regen en modderpoel?
    Enne, hoe is het idd met jullie kleine Ivo? Ondeugend?

Sooner, zo herkenbaar wat je schrijft. Al is het vanuit mijn kant toch weer 'net' een andere situatie. Ik voelde en voel me soms nog steeds schuldig m.b.t. die 2 dagen minder werken in de week. Weet, en voel lichamelijk, dat ik er goed aan doe voor ons kindje en mijn lijf maar verantwoordelijkheidsgevoel zegt soms wat anders............ Ik ben naar mijn manager hier altijd open en tranparant over geweest, ook gedurende ons ICSI traject.
    Dit heeft er wel voor gezorgd dat men altijd veel meedacht en ruimte maakten. Fijne werkomgeving dus ook.....
    Jouw dilemma moet zeker dan ook zo moeilijk aanvoelen en vind het erg eerlijk van je wat je schrijft. Geloof me, ik ken genoeg mensen die er echt niet zo in staan en mee omgaan.......
    Trouwens, nog behoefte aan visite? ;) Ik heb nu ook meer tijd.....hihihi. Welke regio woon je?

Caruli, ook wat jou dochtertje betreft blijf ik me verbazen hoe kinderen met bepaalde situaties omgaan. Kunnen wij volwassenen soms nog wat van leren/aannemen denk ik soms. Ook de kinderen uit mijn werk kunnen mij blijven verbazen hoe zij in de meest geschokte situaties nog hun eigen 'ik' blijven behouden.

Nightelf, nog met je manager gesproken?

Miepie en Suus, jullie morgen ook veel succes en plezier bij de echo!

Hier maar nog even wat rommelen en zo meehelpen met het avondeten met mannetje.
    liefs

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Esser: heb nog niet met mn manager gesproken, had het er vandaag te druk voor. Ben met een vergunningaanvraag bezig voor een radionuclidentherapie waar nog het eea voor uitgezocht moest worden en dat moet tussen het gewone werk door (vakantieperiode). Is gelukkig wel relaxed werk, maar moet wel gebeuren. Elk ziekenhuis heeft nl een coordinerend stralendeskundige en die van ons zit in een maatschap in Zwolle en heeft voor dit soort dingen geen tijd. Tijdens mn studie heb ik op de UT in Enschede hier een extra cursus voor gedaan, vandaar dat ik dit soort dingen moet doen (ben nl wn stralendeskundige).
    Morgen is mn vrije dag en vrijdag moet ik weer voor controle naar de gyn. Kan ik ook gelijk kijken wat die ervan vindt. Daarna is hopelijk nog tijd om even met mn manager om de tafel te gaan.
    Vind dit soort dingen altijd wel heel moeilijk, voel me dan schuldig, omdat het zo druk is en we amper voldoende personeel hebben om de boel draaiende te houden:(

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ff ego

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Mooi!! Daar mag je trots op zijn, Danjo!

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Te gek!!!!! zal ik dan ook maar ff ego doen...:D

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007