Dames, mooie buikjes hoor! Heb trouwens zojuist mijn buikomvang gemeten in cm's (exact thv mn navel): 100 cm... Hoe is dat bij jullie???
Ik 98 cm. Maar normaal 90-60-90 Nu 100-98-100 dus dat gaat gelijk op Ben inmiddels ook 9 kilo aangekomen, jullie dan? Trusten voor strx!
Mooie buik, Lelie. Buikomvang: 107 cm (was 65) Aangekomen: morgen weer naar de gyn en op de weegschaal, denk ong. 14 kilo.
Joepie de poepie stond net op de weegschaal en ik ben nu weer 69 kilo! Voor mijn zwangerschap 59 kilo. Die extra kilo's van toen was dus echt vocht, bah! Net 1 kijker gehad.... een hele aardige vrouw en ze was toch een partij enthousiast! Helemaal niet negatief ofzo. Ze gaat me bellen vd week en wil het nog een keertje zien met nog iemand erbij. IK WIL NU EEN BOD HAHA Ik ben vet benieuwd naar de echo's!!!
Ik zal strax mn gewicht wel even bekijken......... en nog een keer buikomvang meten. Heb toch het idee dat ie 's ochtends altijd minder groot is nl Mn echo heb ik pas om 15.40 uur dus het is nog een hele tijd geduldig zijn en daar ben ik zooooooooooooo slecht in!!
die van 09:00 uur had gisteravond afgebeld... is een bekende Nler..maarten bremmer van sixpack en nu van keuringsdienst van waarde ofzoiets
Lelie: die ken ik niet, het programma keuringsdienst van waarde wel, maar hem niet. Susan: ow, dat duurt nog lang voor je voor de echo mag. Hopelijk is ligt jullie eigenwijze dametje nu wel goed en is ze lekker wakker!
's Ochtends heb ik 99 cm buikomvang en ben inmiddels ca 6 kilo aangekomen. Ben eigenlijk best tevreden dus, vooral met dat gewicht Lelie, gelukkig waren het je enkels waar toch wel wat grammetjes in zaten.
Nightelf, ik ga 1/1.5 uur ervoor nog even wat eten, vaak worden ze daar wakker van omdat ze dan voedingsstoffen binnenkrijgen (toch???)
Dat heb ik idd ook gehoord toen ik de vorige keer voor de groeiecho was. Die kleine van ons was toen ook in diepe rust (was rond 1 uur 's middags) en had toen met de koffie ook voor het laatst wat gegeten. Tegenwoordig hoef ik maar ff in mn buik te porren of een hand op mn buik te leggen, of ik krijg al contact. Zo leuk.
ja een prachtige ervaring is dat he nightelf... na het avondeten ook..lig ik ff op de bank uit te buiken..begint ze toch te bewegen..het lijkt dan alsof ze mijn warme hand volgt, zo lief
Ik heb dat helaas nog niet zo duidelijk Net gebeld met de VU. 30 sept alweer mn volgende echo geregeld De 32 wkn echo die bij me geindiceerd werd door de vk tijdens de 20wkn echo. Weet natuurlijk al dat ie er niet voor ligt maar een extra echo is altijd leuk
Het verlengde wachtbankje Uitgerekende datum 17-10-09: Danjo: meisje 21-10-09: Waterlelie: meisje 31-10-09: Nightelf: meisje 09-11-09: Enise: meisje 19-11-09: Ciara: meisje 24-11-09: Susan: meisje 17-12-09: Sooner: meisje 18-12-09: Caruli: Jongen 21-12-09: Pekske:meisje 28-12-09: Esser: Jongetje 04-01-10: Deesjuhh: 04-02-10: Jewel: wil het niet weten 19-02-10: Melek: 20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... 25-03-10: Linda: 28-03-10: Zoe: 11-04-10: Miepie80: Afspraken bij gyn of vk 13-08-09: Esser 20 weken (artikel) echo 13-08-09: Miepie80 1e echo 13-08-09: Suus 2e pretecho 3D/4D 14-08-09: Dagmar1974 1e echo 14-08-09: Linda 1e echo 14-08-09: Nightelf controle gyn 14-08-09: Enise pretecho 3D/3D echo 17-08-09: Sooner controle vk 18-08-09: Deesjuhh 20 weken echo 20-08-09: Suus controle vk 25-08-09: Lelie controle VK 25-08-09: Caruli controle gyn 31-08-09: Esser controle vk 03-09-09: Jewel controle vk 12-09-09: Caruli 3D/4D echo 15-09-09: Jewel GUO 30-09-09: Suus 32 wkn echo
Susan: ik heb dat eigenlijk ook pas sinds 2 weken en ik denk dat het ook wel een stuk scheelt dat bij mij de placenta aan de achterkant ligt en bij jou ligt ie toch juist aan de voorkant? Leuk: alweer een nieuwe echo-afspraak! Lelie: jij kunt zeker ook bijna de hele avond verliefd naar je blote buik liggen kijken? Miepie: heel veel succes met de echo, hopelijk zie je al een mooi kloppend hartje! Esser: heel veel plezier (en succes) bij de 20 wekenecho. Geniet ervan! Ga straks ff naar de supermarkt hier in het dorp (COOP), daar hebben ze Pampers in de aanbieding, 3 halen 2 betalen. Ga alvast maar wat inslaan Ga nu maar eens een kop koffie pakken, ben ik wel aan toe, heb de hele bovenverdieping al gepoetst. De laatste dagen begin ik trouwens steeds meer harde buiken te krijgen, soms hoef ik maar van mn stoel ofzo op te staan en dan is ie al weer hard. Morgen ff aan de gyn vragen of dat kwaad kan.
Als je harde buiken hebt, moet je vaak rustiger aandoen, Nightelf! Van Pampers-aanbiedingen moet je gebruik maken! Jammer dat wij geen COOP hebben hier................ Vond de Etos aanbieding nl niet zo denderend tav Pampers. Hier een zootje administratie gedaan, tjonge jonge...... Heb boven op zolder ook nog een stapel liggen; die is van 3 of 4 mnd geleden, hahaha. Geen rekeningen hoor om te betalen maar meer netjes opruimen, dingen weggooien die weg kunnen. Moet natuurlijk alle betalingen in de ordners doen die in de praktijk staan dus dan zijn die weer netjes weg Zo gaat de ochtend wel snel voorbij moet ik zeggen en het ziet er meteen beter uit hier. Ben al helemaal trots op mezelf!!!