Verlengde Wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciara, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Das altijd een vervelend karweitje, de administratie. Elke maand ruim ik dat soort dingen ook altijd weer op en geeft een heerlijk gevoel als dat weer aan kant is.

COOP is ook maar een buurtsuper. Die hebben ze niet in de Randstad (denk ik tenminste);)

Ik hang nu ook op de bank hoor, was toch ff teveel vanmorgen. Vanmiddag ga ik samen met mn man wel Pampers halen en boodschappen doen (en geboortekaartjes bestellen:)).

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    COOP hebben ze geloof ik in Amsterdam oost vlakbij de Vrolikstraat:)

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ah kijk, dat wist ik niet. Bij ons in de regio zitten ze vnl in kleine dorpjes:)

4. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Goed zo Susan en Nightelf, lekker bezig.
    Ik ben nu nog My restaurant rules aan het kijken, maar daarna ga ik ook aan de slag.

Gelijk ff gemeten, hier ook omvang 100 en nog steeds ongeveer -2 kg. Maar dat gaat nu wel hard volgens mij, die kilo's. :):):)

Heey Jewel, wat grappig, ik noem het ook toeters. Haha;)
    Maar een mooie buikenparade hoor!
    Heb gisteren online een zwangerschapsnavelpiercing gekocht, de echte begint nu toch wel een beetje te trekken. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt, misschien vandaag.

Kreeg als tip van een kennis die in een kdv werkt, dat de Lidl luiers goed zijn en heel goedkoop! :)

Jahaa Esser, lastig he met dat werk.
    Had gisteren UWV weer 'ns aan de lijn (altijd heel prettig contact). Zij gaf aan dat ik wel arbeidstherapeutisch kan werken, dat heeft geen invloed op de uitkering van het UWV aan mijn bedrijf.
    Zodra ik weer echt wat zou gaan doen, dan gaat de uitkering omlaag. Dat zie ik echt niet meer gebeuren. Welke manager zou mij m'n klanten voor een ruime 2 maanden nog teruggeven?
    Ikzelf zou dat niet doen.
    Dus dan wordt het als een soort therapie een paar uurtjes per dag daar wat hulp verlenen.
    Worden zij daar beter van? Word ik er beter van?
    Wordt mijn schuldgevoel beter? Krijg ik een terugslag? Word er druk op me uitgeoefend als ik daar ben?
    Waaaaaaaah, weet het gewoon niet. :(:(

Sinds vorige week donderdag heb ik niet meer die vreselijke maagpijn gehad (slik nog steeds het maagmedicijn).
    Moet wel heel goed opletten met alles (rechtop zitten enzo).
    Ben wel bijna de hele dag misselijk, maar kan dat beheersen door appels en cola en regelmatig kleine maaltijden.
    Ben heel erg snel uitgeput en moe (zowel lichamelijk als geestelijk).
    Vind het heel moeilijk om in te schatten of dit normaal is zoals jullie dit ook hebben, of nog steeds teveel. :(

Heey Esser, ik woon in vlak bij Utrecht. Eindje verderop he?!

Verder ben ik al jullie verhalen vergeten, door mijn eigen ego-bericht. Ben erg benieuwd naar de echo''s van vandaag!!! Suus, ji jmoet zo he! Succes!

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh ja, had me hier in het dorp ingeschreven voor 3 kdv's. Enorme wachtlijsten. Naburig dorp heeft er ook 3, maar rekenen alle drie inschrijfkosten.
    In totaal zo'n 90 euro zou ik dan kwijt zijn om vervolgens op nog 3 wachtlijsten te komen. We hebben niet zo veel centen, dus dit vind ik echt shit om het daar aan uit te geven.
    Stel het dus al weken uit.

Nu zag ik drie weken geleden in de krant iemand die hier een 4e kdv wil beginnen, is er al druk mee bezig.
    Stond alleen in het artikel een (veel voorkomende) achternaam met drie initialen en een woonplaats.
    Ik googlen, dacht het gevonden te hebben (alleen een adres).
    Heb toen via internet een ansichtkaart gestuurd met twee handen die elkaar schudden en daarop Succes gezet en een tekst met 'Brutalen hebben de halve wereld, dus op deze manier wil ik u feliciteren met het voornemen en hoop dat ik als eerste op de wachtlijst mag.' En al onze gegevens.
    Niets meer gehoord, maar gisteren zag ik ineens een website die net 3 dagen online was. Dus ik via contactformulier opnieuw aangemeld.

Kreeg ik net een mail dat ze mijn kaart hadden ontvangen, dat ze dat heel leuk hadden gevonden en dat ik daarom op hun lijst al was gezet. Ze moeten nog wel vergunningen, verbouwen etc etc. Maar goed ik heb ook nog even.
    Wie weet.

Zo zie je maar, het werkt; Brutalen hebben de halve wereld.

Nu denk ik erover om met dat geld dat ik bespaard heb en een beetje verjaardagsgeld dat ik nog heb, om toch maar een pret-echo nog te doen.
    Ik vind het anders zo lang duren nog en bij de echo vorige week hebben we van alles in detail gezien, maar het beebje niet in z'n geheel. Vind ik toch wel een gemis.

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Het verlengde wachtbankje

Uitgerekende datum
    17-10-09: Danjo: meisje
    21-10-09: Waterlelie: meisje
    31-10-09: Nightelf: meisje
    09-11-09: Enise: meisje
    19-11-09: Ciara: meisje
    24-11-09: Susan: meisje
    17-12-09: Sooner: meisje
    17-12-09: Caruli: Jongen :D
    21-12-09: Pekske:meisje
    28-12-09: Esser: Jongetje
    04-01-10: Deesjuhh:
    04-02-10: Jewel: wil het niet weten
    19-02-10: Melek:
    20-03-10: Dagmar1974: kan het nog niet weten.... :p
    25-03-10: Linda:
    28-03-10: Zoe:
    11-04-10: Miepie80:

Afspraken bij gyn of vk

13-08-09: Esser 20 weken (artikel) echo
    13-08-09: Miepie80 1e echo
    13-08-09: Suus 2e pretecho 3D/4D
    14-08-09: Dagmar1974 1e echo
    14-08-09: Linda 1e echo
    14-08-09: Nightelf controle gyn
    14-08-09: Enise pretecho 3D/3D echo
    17-08-09: Sooner controle vk
    18-08-09: Deesjuhh 20 weken echo
    20-08-09: Suus controle vk
    25-08-09: Lelie controle VK
    25-08-09: Caruli controle gyn
    31-08-09: Esser controle vk
    03-09-09: Jewel controle vk
    12-09-09: Caruli 3D/4D echo
    15-09-09: Jewel GUO
    30-09-09: Suus 32 wkn echo

esser: veel succes met de echo vandaag, hopelijk is alles goed met jullie knul ;)

miepie: heel veel succes vandaag meid, hopelijk kom je terug met goed bericht , ik duim voor je.

suus: veel plezier met de pretecho vandaag

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Even ego: blijf nog even met 1 bil op de verlengde wachtbank... Er zat een heel klein vruchtzakje in mijn bm, maar zwangerschap kwam overeen met 5w/5w1d. En ik zit vandaag precies 3 weken na TP, dus zou echt al wat verder moeten zijn.
    Volgens de arts was het niet abnormaal dat het bij een cryo iets trager ging, en was het 50-50. Volgende week terug voor een echo....

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh miepie, wordt er daar even een aanslag op je uithoudingsvermogen gedaan. En op je geduld.
    Gelukkig zegt de dokter dat het kan en die heeft er verstand van. Dus daar gaan we dan vanuit he!!
    Och, maar ik had wel heel erg gehoopt dat je wat ontspannen achteruit mocht gaan hangen op de bank. Vind het echt vervelend voor je!!

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Miepie: nog steeds geen zekerheid dus, hopelijk zie je volgende week een mooi kloppend hartje!

Sooner: goh, dat je inschrijfgeld moet betalen bij de creche. Dat hoefde bij ons niet....mmar, brutalen heeben de halve wereld en dat heeft je nu wel een hoop geld bespaard.
    Lastig dilemma zo met je werk, hopelijk okm je eruit.

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ow miepie toch...wat onzeker! Heel erg vervelend voor je dat je nog 1 week moet wachten...sterkte!

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Miepie, he nu heb je nog geen zekerheid. Hopenlijk heb je volgende week een mooi kloppend hartje!

Nightelf, de coop hebben we hier bij ons in het dorp :) Alleen winkelen wij er bijna nooit. Is toch duurder dan c1000.
    Wel goed dat je nu al wat inslaat. Scheelt altijd weer en je hebt er zoveel nodig!

Sooner, hahah wat goed van je zeg!!! Idd brutalen hebben de halve wereld :) Wel raar dat je inschrijfgeld moet betalen, ik vind het ook nog wel een groot bedrag.
    Moeilijk wat betreft je werk. Ik zou goed naar je lichaam luisteren. Het moet ook niet zo zijn dat je straks weer een grote terugval hebt. Je moet ook nog bevallen en dat kost ook energie!

Suus, heel veel plezier vanmiddag, ik hoop dat jullie meisje haar vandaag wel even goed laat bewonderen! :)
    Administratie laat ik vaak opruimen door mijn vent. Ik hou alles wel bij, maar hij mag het opruimen! :D Ik laat alles altijd heel lang liggen. En dan wordt het altijd zo'n zootje!

Lelie, ik ken die vent ook niet....Maar ik hoop wel dat je een goed bod krijgt!!! En fijn dat het vocht kilo's waren! Hahha het blijft raar om aan te komen terwijl je weet dat je zwanger bent en dat je groeit ;)

Ik ben nu in totaal 2 kilo gegroeid. Zit nu niet meer 's avonds aan de chips en merk het meteen: ben een kilo kwijt. Nu eet ik wat meer brood en avondeten, en als ik wel zin in wat heb pak ik een appel o.i.d. Natuurlijk op z'n tijd wel wat lekkers natuurlijk :D

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Miepie, vervelend meid, nog 1 wk onzekerheid. Dat is natuurlijk wel het nadeel van zo'n vroege echo maar het kan idd nog goed gaan!! Kijk maar ns bij Sloppyslayer, bij haar startte de kleine ook traag......

Meiden, moet nu gaan naar de dierenarts!!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    miepie vervelend zeg maar snap ook niet dat ze je zo vroeg laten komen had beter een week later gekunt nu zit je weer zo in onzekerheid
    Mijn duimpjes draaien hoor

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: wij doen meestal in het dorp naast ons boodschappen, daar zit een Aldi, Lidl en Super de Boer. De COOP is idd een stuk duurder, maar dit is natuurlijk wel een mooie aanbieding!

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    miepie: jee meid wat een onzekerheid.
    maar het kan echt nog goed zitten hoor
    ik heb ook 4 echo's gekregen voordat we een hartje zagen kloppen
    de arts zei toen ook dat een embryo wat langer rond kan zwemmen voordat hij innesteld.
    ik duim voor je meid, hopelijk volgende week een goede echo!

16. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daag Allemaal,

@Miepie: Och meid, wat een stress, je hoort idd heel vaak dat de groei bij een cryo trager gaat. Laten we heel hard hopen dat jouw beebje een laatbloeiertje is. Ik duim voor je!

@Lelie: Hihihi een BN-er, die heeft iig genoeg geld :) om je huisje te kunnen betalen. Heb jij nou morgen je limo-party???? heel veel plezier alvast! Wij zijn nog steeds met t huis in de weer, taxatie van makelaar nr 3 was bedroevend maar de aannemer gaat vlg week met een voorstel komen, ben benieuwd???

@Nightelf: De luiers van de C1000 kwamen vlgs mij als beste uit de consumententest en die zijn ook heel goed betaalbaar.

@Suus: Ben je nog niet terug van je echo?? Of al weer druk aan het winkelen voor je meisje :D? Hoe was t, hoe was t?

@Esser: Hoe was je echo??? Heb je jullie kereltje weer mogen bewonderen?

@Sooner: We wonen dus niet heel ver bij elkaar vandaan. Werk je in Utrecht? Ik zou momenteel ff lekker voor mezelf kiezen en niet weer aan t werk gaat, je kan een project toch niet meer afronden dus niemand heeft er wat aan. Gewoon ophouden met je schuldig voelen en genieten van je goede dagen. Een zwangerschap hoort ook leuk te zijn en hopelijk is die tijd nu langzamerhand voor je aangebroken.

@Jewel: Dat gaat netjes met de kilo's!! :)

Danjo, Caruli: Met jullie ook alles goed?

Ik vertrek morgen met de kindjes naar Vlieland dus ben t weekend niet online. Hopelijk pakken we een beetje mooi weer mee.

Veel liefs,
    Ciara

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden, ff ego hoor... We zijn echt net terug!! Dr. P liep wat uit en heeft daarna uitgebreid de tijd genomen voor ons :)
    Ja hoor, de kleine meid lag er weer niet al te best voor maar beter dan vorige keer!! Nu alleen nog met het rechter handje voor de mond en de linker arm achter de rug (hoezo lekkere lighouding??). De benen ook uiteraard, net als vorige keer, weer lekker voor het gezicht geklapt. Hij kon nog net tussen het vuistje en de beentjes door een glimp van het hoofdje opvangen in 3D. Wat iig duidelijk is, is dat het een wipneusje is!! Echt een kenmerk van mn mannetje (hebben ze iig geen fouten gemaakt in de VU ;)) Mondje was niet zo goed te zien en verder alleen het linker oog kunnen zien. Half beeld dus maar weer. Wel in 3D de vingertjes van de rechterhand kunnen zien. Daarna weer verder in 2D, wat dingetjes opgemeten ook weer: klein hoofd (was gelijk aan 24 wkn) , maar wel veel hersenen (was gelijk aan 26 wkn) --> ik ben nu dus 25 wkn dus dat is wel grappig... Hopelijk is dat een mate van intelligentie, hehehehe. ;)
    Hartje goed bekeken weer en nu konden we ook duidelijk de werking van de kleppen zien, echt fantastisch vond ik dat!!! Alle andere organen zagen er ook goed uit (maag, nieren, blaas etc.). Als klap op de vuurpijl had hij nog een verrassing voor ons...!! Begon al bijna te denken dat het er toch 2 zouden zijn (hehehe) maar nee hoor, ons kindje heeft al haar op het hoofd!!! Hij zei dat je dat pas kan zien bij 25 wkn en dan vaak maar 2 sprietjes ofzo maar bij onze meid was dat al niet meer te tellen!! Lengte haar: 5mm. Het is toch wat...
    Hij schat een uiteindelijke geboortelengte van 50 cm en 7 pond in gewicht en dus gewoon netjes. Ik ga nu de CD-ROM in de pc doen en kijken welke foto's leuk zijn om up te loaden in mn fotoalbum hier.

Liefs van een trotse mama Suus! :D

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    (heb 4 foto's in mn album gezet... moet nu snel eten koken, manlief gaat strax fietsen met zn wielrenvriendje)

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Susan: mooie plaatjes! En nu al een flinke bos haar, straks komt ze er met vlechtjes of staartjes uit:p Wel jammer dat ze er niet helemaal echogeniek bij lag.

Ciara: jammer dat de taxatie tegen viel. Op zulke berichten hoop je toch echt niet:( Misschien dat de aannemer met een mooi voorstel komt.
    Veel plezier dit weekend. Zaterdag wordt het iig mooi weer, dus 1 mooie dag heb je binnen.
    Ik heb idd ook gelezen dat de C1000 luiers ook goed uit de test komen, maar ja, die hebben we niet in de buurt. Kruidvatluiers schijnen ook goed te zijn, maar ik denk dat het ook een beetje aan je kindje ligt welke het beste zitten.

20. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Oooooh Suus,

Wat een lieve fotootjes!!! En wat ontzettend leuk dat ze al zoveel haartjes heeft. Het komt op deze manier steeds dichter bij he!

Geniet nog ff lekker na!

X Ciara

Deel Deze Pagina