Quinny?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Six, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Goeiemorrege,

    Iemand van jullie ervaring met de quinny kinderwagen?
    Heb er namelijk nog steeds geen, dus wil morgen echt gaan bestellen... :oops:

    Ben benieuwd:
    * of 'ie bevalt?
    * welk type je kan aanbevelen?
    * (beetje onbeleefd misschien) wat je ervoor hebt betaald en bij welke winkel dat was?

    Belde gisteren naar Babydump voor informatie, maar zij geven telefonisch geen prijsopgaaf, handig?!

    Bedankt voor jullie hulp :)

    XX Six
     
  2. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb de Quinny Speedy SX 2006 gekocht bij de babydump. Heb er (geloof ik) bijna 600 euro voor betaald. Incl reiswieg, regenhoezen en voetenzak voor de wandelwagen.
    Ik vind hem erg handig (ookal gebruik ik momenteel de duowagen)
     
  3. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb een Quinny Freestyle 3XL van 2004/2005. We hebben hem toen gekregen van mijn moeder en gaan hem weer gebruiken voor onze zoon :) Geloof dat ie helemaal compleet iets van €600 was.
     
  4. Wij hebben de quinny speedy sx gehad, vond hem heerlijk rijden maar wel heel lomp om op te vouwen en in de auto te doen.

    Ik raad je aan om eens op www.dannysbabywereld.nl te kijken daar zijn ze veel goedkoper dan in de winkels en je krijgt gewoon garantie, wij hebben de wagen daarvandaan laten bezorgen en we waren prima te vreden.
     
  5. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heb een Quinny speedi SX model 2006; vind het een hele fijne wagen om mee te wandelen. Lekker licht en ideaal met zo'n zwenkwiel.Heb 'm alleen nog niet in de auto vervoerd dus weet niet of ie makkelijk inklapbaar is, neem de kleine nu nog in de maxicosi mee en die draag ik gewoon.

    Heb er E 390,-- voor betaald bij van Asten in Tilburg (wel met korting en alleen geen voetenzak erbij); ik geloof dat ie zonder korting toen E 465,-- kostte. Maar volgens mij zijn de modellen 2007 weer duurder geworden.

    Silly
     
  6. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb net als Judith ook een Quinny Frestyle van de jongste die ik nu weer ga gebruiken, ik heb alleen een nieuwe dreamy bak gekocht, ik ben echt QUINNY FANNN :D :)
    Wat ie toen kostte...iets van rond de 600 euro compleet
     
  7. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Ik heb de Quiny Speedi SX (Maxi-Taxi)compleet gekocht voor 299,=! Het enige is dat er op de dreamy Maxi-cosi staat ipv Quiny maar dat is exact hetzelfde merk! Daarna heb ik bij dezelfde zaak ook mijn maxi-cosi besteld voor 99,= en die werd al de volgende dag bij mij afgeleverd (ik woon in Rotterdam en die zaak zit in Utrecht). Zou zeggen kijk eensop http://www.babykoop.nl/ De verkopster die ik had was ook supervriendelijk het is echt een aanrader!
     
  8. melle

    melle Bekend lid

    31 mei 2006
    921
    1
    0
    Wij hebben de Quinny Buz voor ongeveer 700 eurootjes. Maar dan heb je wel alles erop en eraan. We hebben 'm bij de Babydump gehaald.
     
  9. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb de quinny buzz 2005 serie die was in een actie bij babysuperstore voor 399,00 euro was een dreamibak en buggie. de wagen rijdt prima alleen het rem sisteem bij ons doet af en toe niet wat ie moet doen. maar verder ben ik tevreden over de wagen.
     
  10. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor alle reacties!
    Nou dat wordt dus zoeken naar een quinny morgen, als ik het zo lees zijn jullie daar erg postief over.

    @Melle; kon je hem bij babydump meteen meenemen? Of duurde dat een paar weken?

    Fijn weekend allemaal!
     
  11. melle

    melle Bekend lid

    31 mei 2006
    921
    1
    0
    nee helaas niet. We hebben daar ook de babykamer gehaald en we hadden een levertijd van ongeveer 8 weken...
     
  12. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    heb ook mn buzz van dannysbabywereld.nl vandaan! voor 475,- dat is met dreamie
     
  13. Ja de prijzen van dannysbabywereld zijn niet duur en ze hebben heel veel op vooraad.
     
  14. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb de Buzz 2006 buggy voor €499,00 , reiswieg,maxi cosi heb ik apart gekocht. Buzz heb ik bij babysuperstore in Utrecht ;) .
     
  15. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Beetje laat misschien maar ik heb ook een quinny speedy sx bij dannysbabywereld gekocht.Heb eerst een mailtje gestuurd over de kleur ze hadden van die kleur nog maar eentje op voorraad die hebben ze voor me weggezet en die heb ik 2 dagen later opgehaald.Alles zat erbij en gewoon garantie en niet duur ook!


    Groetjes Claudia
     
  16. janice

    janice Actief lid

    14 mei 2006
    420
    0
    0
    heb die aanbieding ook gezien, woon zelf vlakbij utrecht, dus wil zaterdag even kijken. Weet je of hij voorradig is. Welke kleuren zijn het? want ik kan nergens precies vinden wat antracite is, want ik zie iets blauw-groenigs. Is het een oud model (omdat het sinds een paar jaar quinny heet?). Niet dat ik het naampje belangrijk vind, maar meer stel dat er iets stuk gaat.
    jij bent er dus helemaal tevreden over?
     
  17. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja ze hadden er tenminste toen ik ´m kocht nog zat op voorraad! Antraciet is trouwens net niet zwart maar een klein tintje grijzig erdoorheen (het scheelt niet veel)...ik heb zelf de versie met zwarte bak en de buggyinzet in antraciet met bluelagoon (beetje turkooise groen-blauw) de stukken die van gaas zijn zijn dan in die kleur...en dat staat allemaal erg mooi bij elkaar vind ik zelf. En het is volgens mij wel gewoon het laatste model, want bij de prenatal staat exact dezelfde alleen staat er dan dus op de buggyinzet en de reisweig Quinny en hier Maxi-cosi. Maar ik zag er verder geen verschil in! Ik ben er echt superblij mee! Succes ermee hoor...ik zou anders gewoon even bellen of langsgaan als je er toch vlakbij woont!
     
  18. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    en als er iets stuk gaat kun je terecht bij Quinny want dat is dus één pot nat...
     
  19. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Koop in ieder geval niet bij baby dump want daar is hij zeker niet goedkoper! en ze zeggen dat ze garantie geven bij prijsverschil, maar daar doen ze erg moeilijk over en bereikbaar zijn ze ook slecht!

    Bij www.babycare.nl is de wagen ook goedkoper en bij www.fokido.com
    volgens mij is hij bij prenatal zelf goedkoper!
    Baby dump is niet zo goedkoop als het lijkt.

    Ik vindt het een mooie en degelijke wagen (foto's in mijn album)!
    handig te bedienen enz.
     
  20. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    de babydump is inderdaad niet gekoper..dit in tegenstelling wat de naam van de zaak wel doet vermoeden...wij vonden het echt zonde van onze tijd!
     

Deel Deze Pagina