dit kon ook wel mijn verhaal zijn. Heb het helaas ook meegemaakt. Maar gelukkig nu ook nog steeds heel gelukkig met mijn (inmiddels) man.
Hier ook meegemaakt en voor mij het dat niet zo goed uitgepakt. Dacht ook verliefd te zijn op een ander. Ik was 6 jaar samen met mijn ex, we woonden 3 jaar samen en toen kwam die andere dus in beeld. Ik en mijn ex hadden wat probleempjes die elk stel eigenlijk wel heeft, nix bijzonders, maar die erger werden doordat ik zo aan die andere begon te hangen. Heb toen besloten om weg te gaan bij mn ex en achteraf kan ik me wel voor mn hoofd schieten! Ik besef nu pas dat ik de jackpot had en die heb ik zomaar laten gaan omdat ik dat verliefde gevoel even heel erg leuk vond Grootste fout van mn leven dus.. Liefs Jessy
dit is mij overkomen, ik denk niet verliefd worden op een ander maar meer open staan omdat je je afvraagt of dit wel alles is. Ik ben er achter gekomen dat dit alles is wat ik nodig heb en ben superverliefd op me vriend. Soms heb je ook wel even zo'n wakkerschud moment nodig denk ik...
Ik heb het ook een tijdje geleden gehad. Ik was niet verliefd, maar er was en hele sterke wederzijdse aantrekkingskracht. Het was denk ik echt een vlaag van verstandsverbijstering, want na een paar weken was het van mijn kant dan, helemaal over. Ik ben eigenlijk best van mezelf geschrokken en ik heb vanaf toen besloten direct naar iedereen duidelijk te zijn dat ik een prima relatie heb. Niet dat mijn relatie zo prima of perfect is, maar gewoon ter bescherming van mezelf en mijn gezin. Ik kan me jouw reactie wel voorstellen, maar ik zou zelf toch denken: oké, ik mis iets, wat mis ik dan? En daarmee aan de slag gaan. De perfecte relatie bestaat toch niet? Er zijn toch bijna altijd punten die verbeterd kunnen worden? Maar nogmaals: jij mag er helemaal het jouwe van denken hoor! Flientje
Ik ben (of was) wel een beetje van: Eerst nieuwe schoenen hebben en dan de oude wegdoen. Inmiddels ben ik ruim 6 jaar getrouwd en af en toe zie ik leuke "schoenen". Alleen geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om er ook maar iets mee te doen, mijn huidige paar schoenen zitten nog perfect en zijn nog lang niet versleten. Kortom: ondanks dat ik vind dat ik een stabiele relatie heb, heb ik ook wel eens gedachten of fantasieen naar een ander toe. Groet van Kiki
Nee, wel eens kriebels gehad voor iemand anders,idd op een moment dat het misschien in m'n relatie niet helemaal perfect ging. Ik heb het niet tegen m'n partner verteld, daar vond ik het niet belangrijk genoeg voor.(voor alle duidelijkheid: als ik écht verliefd op iemand anders zou worden zou ik er wel met hem over praten hoor!)
Nee nooit gehad, ik ben nog steeds na 10 jaar verliefd op mijn man. Zou me geen betere man kunnen voorstellen. Mensen kijken ook echt verbaasd dat we na al die jaren nog steeds zo in love zijn. Maar het lijkt me wel moeilijk, zo in tweestrijd. Je verstand of hart volgen. Maar ik denk wel dat bij die ander meer een soort vluchten is van je huidige relatie. Wanneer het niet goed gaat denk je altijd dat het bij die ander beter is. Misschien wel maar misschien, lijkt me heel moeilijk.
en geheime verlangens naar je eigen droomvent heeft natuurlijk iedereen zoals in mijn geval, een jongen die altijd bereikbaar was als ik dat niet was, en andersom. kan er goed mee opschieten, goed mee praten. maar hij is alleen maar goed om over te dromen/fantaseren. mijn eigen ventje is voor mij absoluut voldoende
nee nooit gehad mijn man is echt de liefde van mijn leven mijn beste vriend en mijn zielsverwant ben nog steeds zo verliefd op hem als de eerste dag en zelfs meer. mijn gevoelens voor hem zijn zo onbeschrijfelijk en vol dat er gewoon geen ruimte is verlieft te kunnen worden op een ander.
Leest hij over je schouder mee ofzo? Grapje hoor, het is alleen maar mooi dat je het zo voelt Flientje
Waar basseer je deze wijsheid op? Wordt er een verschil gemaakt tussen geilheid en echt verliefd zijn?
Deze wijsheid baseer ik op eigen ervaring , en zoals ik al eerder heb gezegd ik heb dat zo ervaren in eerdere relaties , en wat geilheid met deze hele discussie te maken heeft snap ik al helemaal niet ... het ging over verliefd zijn en niet over sex hebben met iemand ..
ja ik ben verliefd geweest op een ander. ik heb het gelijk gezegt tegen mijn vriend en heb het contact met die andere jongen ook verbroken ik zie hem nu nooit meer. ik wou ook echt voor mijn relatie gaan. mijn vriend en ik hebben echt lang gepraat en hebben ons beiden verandert en bekeken wat er niet lekker liep. dit is ongeveer 2 jaar geleden en ik moet zeggen dat het nu echt nog steeds helemaal super gaat tussen ons! ik ben blij dat ik bij mijn vriend gebleven ben en voor onze relatie heb gekozen.
Ik denk dat ze bedoelt dat sexuele aantrekkingskracht ook wel eens verwaard kan worden met verliefdheid.
Hoewel ik mijn man af en toe graag achter het behang wil plakken, zou ik met geen enkele andere man samen willen leven. Ben stapelgek op hem en zou hem voor geen goud willen missen. Ik heb me, zonder dit bewust te doen, afgesloten voor gevoelens naar andere mannen. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar voor mijn relatie was ik een gigantische flirt, en werd verlieft op iedereen. Was altijd bang dat ik dat in een relatie ook zou hebben. Vertrouwde mezelf niet als het ware, maar durf nu wel te zeggen dat ik gewoon echt geen gevoelens voor anderen heb. Ik geloof ook niet dat die zullen komen.