Jep heb ik ook gehad. Ik was al 17 jaar samen met mijn ex. We trouwden en kregen een zoon. Er was al lange tijd iets niet goed in onze relatie, hij kon slecht communiceren en daar stoorde ik me eigen vreselijk aan. Heb dat ook vaak zat tegen hem gezegd dat ik het fijn vond om met mijn problemen bij hem uit te huilen. Zijn reactie hierop was: "ow daar hebben we het problemen kind weer" Önze relatie werd slechter en slechter. Op een gegeven moment deed ik alleen maar dingen zonder hem zodat ik gelukkig was op dat moment. Ik ging open staan voor aandacht van andere mannen. En toen gebeurde het....ik kwam de man tegen die ik altijd diep in mijn hart wenste. Ik ben er nu zielsgelukkig mee getrouwd, bij hem kan ik met alles terrecht, echt heerlijk gewoon. En ik zal nooit zeggen dat een relatie perfect moet zijn, dat kan ook niet. Maar de dingen die je in je vorige relatie hebt gemist kunnen des te prettiger zijn als je ze bij je nieuwe partner wel hebt. En een scheiding overweeg je niet van de 1 op andere dag, je probeerd er altijd uit te komen, maar op een gegeven moment moet je gaan kijken of je zelf wel gelukkig bent en als je dat niet bent dan kies je snel voor je eigen geluk. Veel sterkte in deze situatie. Liefs Mariska
Ik ben zo boos. Kom ik net na een paar dagen thuis staat er bij de buren een grote bos rozen en een gedicht. Dat hij de liefde van zijn leven is en hij echt niet zonder kan. Wat moet ik heir nu weer mee? Hij licht al in de container. Terwijl we zo hebben afgesproken geen enkel contact meer met elkaar