Verliefd en houden van.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mompelientje, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Wij zijn nu 7 jaar samen en bijna 3 jaar getrouwd. Het is nu een diepe verbondenheid, een houden van waarbij regelmatig de verliefdheidskriebels ineens weer opspelen. Als hij iets aanheeft wat hem goed staat (of is dat meer lust dan verliefdheid? :D), of als we eens lekker een avondje of wekendje met zijn tweetjes weg zijn of zo. Ik merk wel dat het heel erg afhangt van hoe druk we zijn, hoe moe we zijn en hoeveel we aan ons hoofd hebben, of er kriebels bij komen.

Maar ondanks dat het nu een te hectische periode is (met een pas geboren babytje) om echte verliefdheidskriebels te hebben, wordt het houden van juist weer sterker nu als ik zie hoe hij zorgt voor de kinderen, en voor mij zo na de bevalling, en hoe trots hij is....*smelt*

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Wat een lieve vriend, want er zijn er zat die zouden weglopen he, dat is nou eenmaal de realiteit niet iedereen kan het aan, gelukkig is het voor jou en mijn partner anders....heel veel geluk samen!! x

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik zou niet willen zeggen dat mijn partner m'n leven is, maar een (groot) onderdeel van mijn leven.

En wat je zegt snap ik wel,maar zelf ik hoef niet zo nodig het te laten zien dat wij bij elkaar horen etc. Dat weten mensen wel en anders maar niet, wij weten het zelf :)

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier

:Dherkenbaar!

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    inderdaad :) ben ook super blij met hem

6. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik geef om de vader van mijn kind. Maar echt verliefd? Nee niet meer.. Hou ik van hem.. hmm vind ik ook te groot gezegd.

Ik ben wel verliefd, bevlieging? op iemand die niet de vader van mijn kind is.. Confession!!! Maar of ik voor hem bij mijn vriend weg zal gaan.. geen idee. Ik geniet gewoon van verliefd zijn haha.. ik heb lekker energie en ben vrolijk en vergeet gewoon even alle ellende.

En nu stop ik met confessions trouwens haha.

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hier is het ook zo dat ik ziek ben ( heb dystrofie en dystonie in mijn been) en vind het belangrijk dat alles goed geregeld is ook voor onze kinderen en ook als ik nog zieker zou worden en niet meer zelf kan beslissen wat ik wil dat hij gewoon een beslissing kan nemen.
    hij is echt mijn soulmate en gesprekken die ik me them heb heb ik niet met mijn ouders of zusjes

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    jeetje fruitypebbles, voel je je dan niet op de een of andere manier ongemakkelijk bij je vriend? lijkt me moeilijk...

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Lijkt me lastig:)

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oei echt waar joh... en dan met zon kleintje nog? niet veroordelend bedoeld hoor maar ik zou daar heel moeilijk mee hebben;)

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hoop voor jou dat t te maken heeft met ontzwangeren, anders heb je denk ik wel een probleempje......

12. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Dit had ik bij m'n vorige relatie. Ik was bij hem maar verliefd op een ander (mijn man dus haha). Op een gegeven moment voelde ik me rot tegenover hem dat ik een punt erachter heb gezet.

13. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ja is ook ongemakkelijk.. en ook wel lastig.
    Daarom hoop ik dat het een bevlieging is haha.

Ik blijf daar wel heel nuchter onder. Het gaat nu goed tussen ons en ondanks dat heb ik wel weer gemerkt dat ik echt heel veel om hem geef. Dat is al meer dan een half jaar geleden..

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    mijn vriend heeft dit ook gehad en is hierdoor uiteindelijk toch echt gescheiden van zijn vrouw ( ik was niet de meid waar hij toen verliefd op was ) maar vaak is dit geen goed teken....

15. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ja, maar er is geen ruzie ofzo. En we houden allebei onvoorwaardelijk veel van ons kindje!! En we respecteren elkaar. Het klinkt allemaal heel erg. Maar vergeleken met paar maanden geleden is dat al een hele vooruitgang.

16. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Maareh FruityPebbles, heb je tegen je man gezegd dat je verliefd bent op een ander of wacht je gewoon wanneer het gevoel weg gaat?

Dit had ik ook. Ik had aan mijn vorige vriend gezegd: Ik ben verliefd op een ander...
    Hij reageerde heel koeltjes en zocht naar een oplossing, maar die was er niet. Verliefdheid gevoelens niet te stoppen xD

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Misschien ligt t aan mij hoor:)

Maar dat jullie beide onvoorwaardelijk van je kindje houden heeft verder toch weinig met jullie eigen relatie te maken:):) En elkaar respecteren toch ook? Er komt in een relatie toch veel meer bij kijken dan alleen dat:)

18. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ja tegen gevoelens doe je niks.
    Uhh ja ik wil niet allemaal mensen tegen mij krijgen maar ik werd zwanger van hem en eigenlijk was dat meer een one-night-stand.
    En kan je onverantwoordelijk vinden enzo maar goed, ik ben door de pil zwanger geraakt.

Nogmaals, ik geef veel om hem en hij is sowieso mijn allerbeste vriend..

19. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Nee ik heb niks gezegd.. het is denk ik echt een bevlieging. Wat brabbel al zei dat het misschien bij ontzwangeren hoort..

20. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Maar weet hij dat je verliefd bent op een ander? Omdat je zegt dat jullie elkaar respecteren? Lijkt me oneerlijk als hij ook nog's je beste maatje is

(ik lees pas later dat je nog niet tegen hem heb gezegd).

Maar lijkt me lastig om in je situatie te bevinden. Ik zeg alvast heel veel sterkte en ik hoop dat het een bevlieging is en wat je moet doen is genieten vanelkaar. Je hebt ooit wel's kriebeltjes gekregen van hem.

Deel Deze Pagina