Verliefd op een ander.

Discussie in 'De lounge' gestart door Miira, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    In dit geval lees ik geen ruzies oid. Er is saaiheid in de relatie en daar is die ander. Lekker makkelijk denk ik dan. Je mag wel een beethe je best doen voor je relatie en je kind!
    In het geval van ts is er nog lang geen eind in zicht. Manlief is vrij met kerst en ze gaan een dagje weg, nieuwe ronde nieuwe kansen, zo zie ik het!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja tot op zekere hoogte

Maar ik ben nu bijna 15 jaar samen met mijn man en ik herken niks in het minder worden van gevoelens waar mensen het weleens over hebben. Wij zijn niks anders dan 7, 10 of 14 jaar geleden...nog steeds verliefd en doen leuke dingen.
    Ik kan me er dan ook helemaal niks bij voorstellen dat je maar genoegen neemt met een relatie waar geen sprake meer is van echte liefde.

Misschien kun je het weer aanwakkeren...geen idee. Maar is het wel echte liefde als je het na 10 jaar al verliest... dat vraag ik me af.

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    mee eens. ik bedoel bij ons spettert het er na 15 jaar ook echt niet meer dagelijks of wekelijks vanaf. maar ik zou mn vent voor geen miljoenen willen ruilen. hij is een superpapa en ik krijg het bij geen enkele man zo goed als bij hem, tuurlijk baal ik weleens van dingen of denk ik welles pffff en ik zie ook weleens een leuke vent waar ik het warm van krijg of heb weleens een tijdje dat ik van een bepaald man denk, hoe zal het met hem zijn. maar zolang het bij denken en fantaseren blijft en ik voor 100 procent in mn achterhoofd weet dat ik heerlijk bij mn eigen man blijf lijkt me daar ook niks mis mee. vaak is het het onbekende waar men naar verlangt of hunkert maar in werkelijkheid valt het vaak toch vies tegen;)

4. Miira

Miira Niet meer actief

Ik ben al wel eens eerder verliefd geweest, dat is overgegaan. Bij deze man is dat niet over gegaan.
    Ik ben jong, 25. Mijn vriend is 29. Hij wilt mij niet kwijt, zegt hij. En dat hij veel van mij houd. Hij reageert ook niet op als ik zeg dat ik bij hem weg ga als het zo door gaat. Hij laat dat niet gebeuren. Daarnaast wil hij elke dag ons kind zien en wilt hij dat ons kind in dit huis blijft wonen. Maar goed, hij werkt fulltime. Ik zit thuis.

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb het zelf nooit meegemaakt,ik kan me er daarom ook niets bij voorstellen, zelf ben ik ook 25, ken mijn man 9 jaar, al jong gaan samen wonen en aan kinderen begonnen,

Ik denk weleens, wow die mag er wezen ;) en dat weet mijn man ook, en een aantal acteurs waar ik wel van kan kwijlen haha en daar maakt hij dan alleen maar gebruik van als ik zo'n lekker ding op tv zie ;)

Ik zelf ben van mening dat je met kinderen er alles aan gedaan moet hebben om je relatie te verbeteren en weer tot elkaar te komen,

Maar.... Lukt dit uiteindelijk toch niet ben ik ook van mening dat als je afstandelijk doet naar elkaar het kind dat ook gaat merken en dan moet je een overweging maken wat beter is voor jezelf en je kind(eren)

6. misa

misa Niet meer actief

Oja hier ook..! Maar dat heeft niets met vreemdgaan te maken vind ik. :)

7. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee Bosi, je bent niet meer verliefd na 15 jaar! Ik geloof wel dat je heel veel houdt van je man, dat doe ik ook al bijna een kwart eeuw! Maar verliefdheid is wat ander, dat is niet kunnen eten, slapen en niet meer rationeel kunnen nadenken. Ik was gewoon onbenaderbaar en wou gewoon de hele dag bij mijn vriend zijn! Ik heb voor mijn man veel vriendjes gehad en ook heel verliefd geweest, maar toen ik mijn man leerder kennen, zat ik echt op een andere planeet. Als we hadden afgesproken en ik zag hem aanlopen, ging er gewoon een siddering door me heen!
    Als ik hem nu zie, ben ik vervuld van liefde, dan denk ik: mooie man, je bent van mij, je hoort bij mij! Ik zie mijn man heel weinig, maar onze liefde wordt nog steeds dieper en ik ben trots op hem, waardeer hem en ik vind hem nog steeds een mooie man.

8. Miira

Miira Niet meer actief

Ahw mooi omgeschreven!

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat rood gemaakte gedeelte kun je niet voor een ander zeggen...ik wil best geloven dat je veel weet...maar dat weet je niet ;)

Ik heb zeker dagen dat ik echt verliefd ben..veel dagen.

Misschien helpt het mee dat we ook wel weken zonder elkaar zijn en dus op een andere manier met elkaar moeten communiceren.
    Wij hebben dan ook als 2 verliefde mensen contact.

10. Miira

Miira Niet meer actief

Je kan dat inderdaad niet voor een ander bepalen wat je voelt. Ik vind het heel mooi en fijn om te lezen dat jij je zo voelt!

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik ben het met je eens dat je na zoveel tijd niet meer elke dag verliefd bent, maar nu 8 jaar later dat wij samen zijn heb ik nog steeds momenten dat ik echt wel kriebels in mijn buik voel en echt voel jaaa daarom ben ik verliefd op jou geworden, en dat ik me ook echt weer zo'n verliefde puber voel

Hoevaak het ons wel niet gebeurd dat als wij uit eten zijn of zo dat mensen naar ons toe komen en zeggen hoe leuk het is om zo'n verliefd stelletje te zien, terwijl wij alleen maar lekker praten en lachen en elkaar aan kijken, nog mooier vinden ze het vaak om te horen dat wij al dik 8,5 jaar samen zijn en nog met zoveel passie met elkaar omgaan :D dus ja ik denk en ik weet je na zo veel jaar echt nog wel verliefd kunt zijn op je eigen vent

12. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is waar.

Ik weet natuurlijk niet welke vorm jouw verliefdheid heeft.

Mijn leven zou ondraaglijk zijn als ik nog zo verliefd zou zijn als toen.

13. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, dat heb ik ook nog wel hoor, dat gevoel in mijn buik, maar verliefdheid is een biochemisch proces dat gewoon geen jaren duurt!

Ik vind 8 jaar nog niet zo lang overigens.:p

14. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik ben nog maar net 25 ;) er zijn er niet veel die met 25 jaar bijna 9 jaar een relatie hebben bijna 7 jaar getrouwd en al 3 kindjes hebben

Dus Ja vele mensjes hier ( 50/60+) vertellen ons met regelmaat hoeveel bewondering ze daar voor hebben, en dat is toch altijd leuk om te horen :D

Ik vind et leuk als men denkt dat wij nog maar net samen zijn en denken dat wij pas verliefd zijn en hooguit aan samen wonen denken en hun gezichten te zien als wij vertellen dat dit toch echt niet het geval is :D

15. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook leuk Hippo!:)

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hey, hier is dat vergelijkbaar hihi. Grappig (9 jaar samen, 7 jaar getrouwd, drie kindjes en ook die woorden geregeld gehoord).

17. MissLuke

MissLuke Niet meer actief

Als je verliefs bent op een ander maar bij je partner wil blijven ben ik van mening dat je de verliefdheid open op tafel moet gooien... geheimen zijn funest naar mijn mening en geheimen maken het spannend. ..

18. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Mijn mening is dat mensen tegenwoordig te snel gaan scheiden.
    Verliefd op een ander, niet meer gek op elkaar enz. en dan lijkt scheiden/ uit elkaar gaan de beste optie.
    Als je een kind/kinderen hebt moet je helder na blijven denken i.p.v. je gevoelens achterna lopen.
    Ik heb gevoelens gehad voor een andere man, en als ik hem tegenkom krijg ik nog steeds een rood hoofd en vind ik hem nog steeds aantrekkelijk. Maar ik weet ook dat verliefde gevoelens overgaan en dat het niet allemaal altijd zo leuk is als het lijkt.
    Ik ben niet meer smoorverliefd op mijn man zoals toen we elkaar net kenden, maar ik hou wel van hem en weet dat hij er altijd voor mij en onze dochter is.
    Het is logisch dat je aan je eigen man gaat wennen en dat het niet meer zo is als het was.
    Bij ons helpt het om tijd voor elkaar vrij te maken door af en toe uit eten te gaan of een nachtje weg.
    Dan heb je ook meer tijd om goed te praten.

Deel Deze Pagina