Hola, Ik heb het "probleem" dat ik vanaf week 15 al een flinke voorgevel heb gekregen (die had ik al, maar nog groter dus haha), ben van 80E naar 90F gegaan en de oude wijven bh's die ik nu heb zitten nog wel redelijk, maar ik denk toch dat ik op zoek moet naar een grotere Nu kan ik praktisch nergens iets vinden wat past en waar nog wat ruimte in zit voor borstvoeding e.d. straks. Heb bij diverse babywinkels wel wat gepast, maar die waren flink te klein en ik wil niet naar een lingeriewinkel tijdens zwangerschap, dat doe ik normaliter alleen als ik niet zwanger ben + denk niet dat die lekker zitten straks. Waar halen jullie je bh's, tips, suggesties?
Ik had het zelfde, ben toen naar een goede lingeriezaak gegaan en heb een goede bh laten aanmeten zonder beugel er in. Zat prima en goed comfortabel en mij borsten kregen de ruimte (zeg maar ) ik ben toen in mijn laatste trimester van mijn zwangerschap terug gegaan en heb twee voedings bh's met beugel gekocht. (Ik wilde sowieso borstvoeden) en ze hebben mijn borsten toen netjes opgemeten en de juiste voedingsbhs besteld voor mij. Ik raad je dus aan naar een goede gespacileseerde lingerie winkel te gaan.
bonprix. Op zoek naar leuke beha's? Ontdek onze enorme keuze op bonprix.nl pabo Grote maten BH kopen | Sexy BH's online bestellen | Pabo.nl wehkamp Grote cupmaten bh - Online Shop - wehkamp.nl
Hmm dan moet ik dat toch misschien maar gaan doen ja... ik twijfelde er over, omdat ik normaliter gemiddeld ook wel 80 euro per bh kwijt ben, maar ik denk, toch eerst nog even vragen hier. Die voedingsbh's heb je ook bij de lingeriezaak gekocht? (wist niet dat ze die daar hadden haha, maar normaal lette ik er ook niet op )
En ik denk wel dat mijn F nog iets groter wordt... *ween* bij Bonprix gaat t helaas maar tot F, maar for the time being misschien wel optie.
Hier het zelfde ''probleem''. Bij mijn zoontje nooit een goede gevonden dus deze zwangerschap al op zoek geweest en ik kan je deze echt aanraden. Hij zit super lekker en ik vind 'm ook mooi. Ook discreet voeden mogelijk doordat niet je hele borst bloot komt. voedingsbh Violet Victory (grote cup) - BellyFashion.nl
Deze webshop heeft oa voedingsbeha's in grotere maten en in iedere prijsklasse. Voedingsbh grote cupmaten - MamaMea: luxe, vrouwelijke en comfortabele lingerie voor mama’s!
Niet alle lingerie winkels hebben voedingsbeha's maar juist de wat beter vaak wel. In Arnhem zit bijvoorbeeld een winkel voor grotere cupmaten en zij hebben ook mammae voedingsbeha's. Sommige betere positiekleding winkels hebben ook bh's, maar het wisselt vaak per winkel, dus ik zou eerst bellen en dan pas gaan kijken. Je bent nog niet zo ver, dus je zou ook kunnen kijken naar een gewone bh zonder beugel. Ik had bij de eerste hele gevoelige borsten. Ik heb bij de hunkemoller sport bh's gekocht die lekker zaten, die hebben ook weinig randjes en dergelijke. Normaal koop je een bh op zijn loste, dus dat je de band nog op de kleinere haakjes kan zetten, nu kun je beter andersom denken, dus dat je ook in de omvang ruimte voor groei laat Op internet zijn meerdere sites die je mogelijk verder kunnen helpen, bijvoorbeeld rondomeva.nl of lingerievoortwee.nl, maar ik heb nooit echt de goede maat kunnen krijgen. Het ene merk en model zot gewoon anders dan een andere. En dat leverde mij veel gedoe op met heen en weer zenden. Maar sommige vrouwen hebben een makkelijker lijf en dan gaat dat misschien wel goed. Succes.
Ga naar een speciaalzaak. Ik heb normaal 75F/G en nu 75 J. Ook borstvoeding. Draag nu een Anita met en zonder beugel. Het is er wel hoor.
Mijne was ook van Anita rn ze hebben hem voor mij besteld. Geen extra kosten, wel helemaal netjes opgemeten en paste perfect
Ik kan je aanraden om naar een goede lingerie speciaal zaak te gaan. Ik heb normaal cup 80g en vanwege de bv wisselt mijn cup behoorlijk. In de zwangerschap heb ik me een goede voeding bh laten aanmeten. Deze groeien mooi met je cups mee dus veel profijt van. Ze kosten wel 80 maar ik doe er heel lang mee. Ze zijn twee zwangerschappen meegegaan en twee borstvoeding periodes. Ik heb ze van het merk anita. Ondertussen zitten we in de 11e mnd bv en de bh's zijn nog net zo goed als bij mijn vorige zwangerschap en bv periode.
Ik had van Anita, maar de fijnste met de borstvoeding vond ik de mamae. Je kan heel discreet voeden en hebt een mooie bh aan.
Prima Donna heb ik inderdaad ook altijd als ik niet zwanger ben. Zitten perfect! (maar nu te klein, die ik heb althans) thanks dames, hier kan ik wel even mee uit de voeten, genoeg opties dus
Heb ook een grotere maat Heb 4 voedingbeha's van Mammae 2 soft cups (Niet voorgevormd, voor thuis) en 2 voorgevormde voor als ik wegga De soft cups vind ik niet zo super, heb de grootste maat en afentoe als ik in beweging ben verschuiven de 2 stoffen waardoor mijn borst wat ontbloot word, is vervelend De voorgevormde zijn wel zalig! Heb wel gewacht met deze te kopen tot een week na mijn bevalling 's Nachts draag ik een naadloze sportbeha van de Action, zitten ook heel fijn
Bij grote borsten heb je nou eenmaal wel kwaliteit nodig natuurlijk haha, daar betaal ik ook graag wat meer voor hoor. Ergens vind ik het voor voedings- en/of zwangerschapsbh's zonde van het geld, maar ja, als de helft niet past of niet lekker zit.... dan maar wat meer geld uitgeven ben ik bang