Opbiechten.. hoef je niet in rook op te gaan.. Ik snap dat je niet voor die andere kan beslissen maar hij hoeft ook dit voor jou niet te beslissen.. als het nu al op je puntje van je tong ligt om het op te biechten ga je dit toch niet lang vol houden en als hij er over paar maansen achter komt doet het bij je vriend alleen nog maar meer pijn!
Dit dus! Je man en de vriendin van je scharrel hebben gewoon het recht om dit te weten en vervolgens een eigen keuze te maken.
Hahaha nou zeg Jada, dat klinkt ook weer lekker onaardig, moet stiekem wel om je reactie lachen. Kan ik er toch nog een beetje om lachen. Maar goed, we zijn eigenlijk ook wel onbetrouwbare hufters met z'n tweeen. Maar ondanks dat we allebei heel erg van de rechtvaardigheid en eerlijkheid zijn , waarom doen we dit dan?
Ik vraag me ook af of hij zich schuldig voelt en er aan denkt of dat hij gewoon lekker vakantie aan het vieren is en ik hier de enige ben die zich rot voelt
Ja lach er maar om. Komt over of je er ook nog trots op bent. Je zou je ogen uit je kop moeten schamen. Je bent toch ook onbetrouwbaar? Anders besodemieter je je vriend niet zo!
Nou inderdaad, en ik durf wel met zekerheid te zeggen dat dit echt niet bij 1x blijft. Je bent veel te veel met hem bezig, je af vragen of hij zich ook schuldig voelt etc. Ze hoort niet met hem bezig te zijn.
Vind het erg sneu voor jou man (en zijn vriendin). Jouw man denkt jou blind te kunnen vertrouwen en dat blijkt helemaal niet zo te zijn.. Dat moet hem onwijs pijn gaan doen.. Zeker als hij het nog niet eens van jullie hoort maar van iemand anders..
Over trokken? Nee gewoon eerlijk.. Grootste verschil met ts van 'ik ga vreemd' en krullie is dat ts van 'ik ga vreemd' wel oprecht spijt leek te hebben (zo komt het over) en krullie helemaal niet..
En waarom? Ik moet me schamen voor mijn reactie? Ik loop niet te zoenen met iemand anders hoor... Als je in een relatie zit, met zelfs een kind hoor je gewoon niet vreemd te gaan. Doe je dat wel wees dan ook zo flink om het te vertellen. Dus praat asjeblieft niet zo onnozel, want mijn reactie is niet overtrokken. Als ik aan haar vent denk, krijg ik er buikpijn van. 2 mensen waarvan je denkt ze te kunnen vertrouwen besodemieteren je. Hoe zou jij je voelen als je vriend/man dit deed met je beste vriendin?
Ik ben zo fel tegen vreemd gaan. Mijn huidige vriend is ook zo bedonderd door zijn ex vriendin. En hij is daar helemaal kapot van geweest. Durfde zich naar 2 jaar weer een beetje open te stellen voor misschien nieuwe relatie. Toen ik wat met hem kreeg kon ik duidelijk merken dat hij met veel dingen moeite had, ging ik een avond weg kon ik merken dat hij daar moeite mee had. Hij gunde het me aan alle kanten hoor, maar toch bleef hij het in zijn achterhoofd houden wat zijn ex had gedaan. Ik ben richting mijn vriend altijd een open boek geweest, en hierdoor is zijn vertrouwen gelukkig wel terug gekomen. Daarom ben ik zo fel tegen vreemd gaan, ik zie wat het met mijn vriend heeft gedaan. Terwijl het alweer 2 jaar geleden was voor ik hem leerde kennen
Poeh, daar heb je wel een hele nare situatie van gemaakt zeg! Met beste vriend, iets als het gras is groener? Mijn man en ik zijn beiden nog nooit vreemd geweest of verliefd op een ander en hebben het er wel eens over gehad wat we dan zouden doen. Wij hebben afgesproken (mocht het ooit gebeuren) om altijd eerlijk te zijn tegenover elkaar en het op te biechten en dan kijken wat we verder nog willen. Ik zou in ieder geval niet met zo'n geheim kunnen leven, het zal altijd knagen blijven aan je geweten.
Ik kan me hier helemaal in vinden.......als het geen vrienden van elkaar waren. een kus, en verliefd worden op een ander, kan ik me voorstellen dat je het niet zegt tegen je partner. Het kan een eye-opener voor jezelf zijn. En we voor zorgen dat je wilt gaan vechten voor je relatie. Maar in dit geval zijn het vrienden, om je relatie te redden zal de vriendschap verbroken moeten worden. In mijn ogen dan hoor. Dat ik verliefd zou worden op iemand anders, laat ik gebeuren, kan mijn man niets aan doen. Maar hij kan er ook niets aan doen dat hij wordt bedonderd door zijn vriend. En mijn man zou met die vriend echt niets meer te maken willen hebben!
Dat hoef je niet te projecteren op een ander. Ik ben ook tegen vreemdgaan, maar jij overdrijft, een beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad.
Ik word echt een beetje misselijk van deze situatie. Als je zo van vertrouwen en eerlijkheid bent, waarom ben je dit dan niet? Je vriend leeft momenteel in een grote leugen alleen dit weet hij zelf niet. Bah!
heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt maar weet wel dat je bij je partner heel veel schade kan aanrichten door vreemd te gaan. je kan zeggen het is maar een kus maar daar begint het mee. dus moet je eigenlijk zeggen het is WEL een kus. en ja met de beste vriend is het erger want dan is het dubbel verraad. je moet het naar mijn mening wel vertellen. het zal hem zeker pijn doen maar geheim houden is nooit goed. het is geen leugentje om bestwil. je kan die vriend niet blijven ontwijken en het zal idd ook op gaan vallen dus je hebt in mijn ogen maar 1 keuze. stel dat hij zou zoenen met je beste vriendin? stel dat hij je zegt een zwak voor haar te hebben? stel dat hij met haar intieme geheime gesprekjes heeft? wil jij dan nog vriendinnen met haar zijn? het zal waarschijnlijk niet het eind van je relatie zijn maar als jullie echt zoveel van elkaar houden en zo gek op elkaar zijn dan vertel je hem dit. vooral omdat je zelf zo'n grote voorstander van eerlijkheid zegt te zijn