Verliefd op een ander

Discussie in 'De lounge' gestart door Krullie10, 1 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Ik overdrijf? Jou mening en dat is prima. Ik heb geen inlevingsvermogen inderdaad voor iemand die vreemd gaat, gewoon simpelweg omdat ik er heel slecht over kan als iemand anders word gekwetst en helemaal op deze manier.

2. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Het komt allemaal door die mobiele telefoons.
    Waardoor het uit de hand loopt, appen facebook.

Om me heen vallen zoveel gezinnen uit elkaar, inclusief de mijne.

Mijn man ging ook vreemd met een collega, ook appen appen

En wat ik er van zie, is er nog geen een gelukkiger van geworden..
    Allemaal huilen huilen als ze alles kwijt zijn.

Wees gewoon zuinig op je gezin

3. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou eerst eens kijken wat je zelf nog wilt met je gevoelens en je relatie. Als je echt voor je relatie wilt gaan, dan zou ik het niet opbiechten. Als je nou een complete affaire heb gehad met een dubbelleven ernaast dan is het een ander verhaal maar voor 1 keer zoenen zou ik niet meteen mijn relatie op het spel zetten als ik deze echt zou willen redden.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Aan de opbouw van de zin valt op te maken, dat je niet weet wat inlevingsvermogen is. Inlevingsvermogen heb je, of dat heb je niet. Daarin kun je per definitie niet selectief zijn.

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Mooi geschreven, helaas zo waar.
    Had 4 schoolgenootjes met kids.. Van de 4 ben ik de enigste die nog gelukkig getrouwd is. Iedereen is weg bij elkaar 😢

Wees echt trots en zuinig met wat je hebt!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ze leeft zich juist wel in...in de andere partij...De partij die wordt bedonderd door zijn vrouw en zijn beste vriend. ;)

7. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Het ligt echt niet aan de middelen, maar hoe je daar zelf mee omgaat.. Dit klinkt weer alsof het mensen overkomt maar het is echt een keuze, elke stap die je zet n.a.v. gevoelens.

Helemaal met je eens dat vreemd gaan nooit iemand gelukkiger maakt.

8. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Ja ik vind het ook triest.
    Weinig kunnen de verleiding weerstaan, en tja dan heb je een probleem..

Vind ik ook, wees zuinig op wat je hebt.

9. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Klopt, maar of je er nou thuis ook mee door kan gaan of alleen als je deze persoon ziet. Het contact wat je dan heb is toch vele malen meer..

Geloof mij mij dat mobiele telefoons ook een grooooote oorzaak zijn
    En als je al met iemand contact heb, vaker dan normaal over app ben je al verkeerd bezig.
    Hysterische doen met je telefoon.

10. IJsklontje

23 feb 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh oh oh, hoe dom kan je zijn . met de beste vriend van je man nog wel. terwijl jullie een kind hebben. Lekker voorbeeld! Gelukkig alleen nog maar 1 kus, maar dit mag absoluut niet verder uit de hand lopen. zet er een punt achter , nu direct. Biecht het op aan je man zodat jullie samen afstand kunnen nemen van deze 'vriend' en aan je relatie kunnen werken. Kennelijk mankeert er nu iets aan jullie relatie, anders had je je niet open gesteld voor deze vent.

En maakt het uit of hij spijt heeft van deze actie? Als hij geen spijt heeft is ie een waardeloze vriend, als hij wel spijt heeft is ie een waardeloze minnaar. In beide gevallen waardeloos, dus zet hem uit je hoofd!

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Dank je.. ;)

12. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    lekker belangrijk wie wat voor inlevingsvermogen heeft.. ;) je kunt beter opbouwende kritiek en advies geven i.p.v. alleen maar met een vingertje wijzen naar iemand!

13. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.596
    1.052
    113
    Hier
    bedenk eerst rustig wat jezelf wil. de aandacht van een man is leuk en spannend, maar dat is nu. zie je jezelf met hem in het dagelijks leven??? of is het gewoon een lekkerding.

als je eigen relatie goed zit zou ik het gewoon zo laten en niks zeggen. maar dan wel voorkomen dat jullie niet meer alleen zijn met zijn 2en want daar komt gedonder van

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    HAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!

Ja, dat is een goeie :D
    Nee, vooral niet de schuld bij de mensen zelf leggen, maar bij de technologie.

15. IJsklontje

23 feb 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, vroeger gingen mensen namelijk noooooit vreemd! :(

16. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Geloof best dat het er mee te maken heeft want de drempel is een stuk lager doordat je makkelijk en snel contact hebt met een persoon 😉 de % van mensen die vreemd gaan zijn geheid een stuk hoger dan 50 jaar terug. Sociale media zal daar vast een rol in spelen.

17. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Jeetje meid, wat een nare situatie, en wat knap dat je het hier durft te delen,
    Ik zou open kaart spelen met je man, wat er gebeurt is, en daar de consequenties van aanvaarden, hoe moeilijk en pijnlijk ook, ik vind namelijk dat je altijd een keuze moment hebt ,verliefd op iemand worden tja, dat gevoel kun je krijgen bij iemand, maar wat je er vervolgens mee gaat doen........... Daar ben je toch echt zelf bij en ook verantwoordelijk voor,
    Misschien is het ook goed om bij jezelf eens na te gaan wat maakt dat je ervoor kiest om aan je verliefde gevoelens toe te geven?
    Maar bovenal lijft het een rotsituatie, heel veel suc6 en sterkte met wat je gaat doen!

Liefs taart.

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik denk dat er maar 1 oplossing is. Eerlijk vertellen. Hij gaat er toch achter komen want vermijden kan je die vriend niet, dat gaat opvallen en dan gaat je vriend ook vragen stellen. Je kunt die vriend duidelijk niet zomaar vergeten. Dus vertel alles aan je vriend en als hij besluit met jou verder te willen dan kunnen jullie samen bedenken hoe. Die vriend had ook beter na moeten denken als hij wou dat het niet uit kwam. Daar zou ik nu dus even geen rekening mee houden, maar gewoon eerlijk zijn tegen je vriend.

19. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia

Grappig hè, grappenmaker

Het word er wel makkelijker door of niet dan?

En ja vroeger gingen mensen ook vreemd duhuh
    Alleen kan het nu dag en nacht doorgaan.

En ik ben zelf belazerd na een huwelijk van 13 jr een kind van 1,5 en zwanger van de tweede
    Dus weer waar ik over praat

20. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Zeg ik dat Dan?
    Waar maak je dat uit op dan

Het word er wel makkelijker op, of niet

Trouwens ik vind van wel. Klaar