Bedenk wel dat het heel lastig is om dit 'geheim' te houden... Jij en vriend moeten hun mond dicht houden.. Maar ook jouw man en zijn vriendin mogen er nooit achterkomen.. Wat als bijv zijn vriendin er achter komt en het wel tegen jouw man zegt? Of als die vriend het nu toch opgebiecht heeft? Ik zou nog geen seconde op mijn gemak zitten/slapen überhaupt leven..
......... En sindsdien is dat gevoel dat ik al voor hem had, nog erger geworden. Maar ik heb gewoon een gezin en een ongelofelijk lieve en knappe vriend. En daarnaast ben ik anti-vreemdgaan. Maar ik zit nu al dagen met hem in mn hoofd en ik wil het liefst bij hem zijn. Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? Zelf vreemdgaan, vreemdgaan met vriend van vriend, verliefd worden op een ander. Zo ja, hebben jullie nog tips? hoe krijg ik die jongen in hemelsnaam uit m'n gedachte? Hij komt hier ook nog eens vaak over de vloer. Of moet ik hem vertellen dat ik gevoelens voor hem heb gekregen? en eigenlijk gewoon eerlijk moet zijn tegen m'n vriend? ........... Ik vind bovenstaand echt bizar! Ten eerste ben je anti-vreemdgaan, maar ga je gewoon vreemd. Zo anti-vreemd gaan ben je dus niet, zeg dat dan ook niet. Vervolgens ga je ons vragen hoe je die jongen uit je gedachte krijgt? Dat hij over de vloer komt en je je afvraagt wat je hem moet vertellen en als laatste (!!! ) vraag je jezelf achter of je eerlijk moet zijn tegen je vriend?? Jij bent vreemdgegaan in een relatie van 7,5 jaar met een klein kindje met een jongen die een relatie heeft van 10 jaar en ook nog eens een vriend is van je vriend. En dan noemt iemand je achterbaks en reageer je zo fel? Ik vind het ook achterbaks, laag en vooral oneerlijk voor de mensen die eronder lijden/gaan lijden. Je geeft mij totaal niet het gevoel dat het je echt erg dwarszit. Je kunt er nog om lachen?? Ik val hier stijl van achterover echt waar.... Ik hoop voor jou ongelofelijk lieve en knappe vent dat hij snel de waarheid te horen krijgt, want dit verdient niemand. Wie wind zaait zal storm oogsten...
Ok, superknap van je!!! Dat je het tegen hem verteld hebt! Daar is denk ik heel wat moed voor nodig,ik hoop dat jullie er over kunnen praten samen en er uit kunnen komen! Liefs taart, en jij ook een fijne avond!
Hmmm... gezien de manier waarop je dit hebt gescheven heb ik het idee dat we niet meer te horen krijgen hoe zijn reactie was en hoe het verder met je gaat... Niet dat we daar 'recht' op hebben... maar ik denk dat velen van ons het wel graag willen weten. Daarnaast kunnen mensen misschien ook nog wel leren van jouw ervaring?
Oei! Vind het wel dapper van je. Hopelijk pakt dit toch nog 'goed' uit. Het zal een enorme schok voor hem zijn. Arme vriend... Ik weet niet of ik het verteld zou hebben... Maar denk ook niet dat ik t zover zou laten komen. Sterkte de komende tijd. Denk dat jullie dat best nodig gaan hebben...
Weet niet als jullie dit programma kennen / kunnen volgen in NL maar hier in België is er momenteel een programma 'perfect' met Karen van K3. Dit programma vind ik zo geniaal want daar zie je dat het niet voor iedereen haalbaar is om even perfect te zijn. Nogal een eye opener na regelmatig dit forum te lezen. Soms lijkt het alsof iedereen hier altijd perfect is! Of zich tenminste zo voor doet... Maar ach, wellicht is het ook zo. Geen vuile vloeren, relaties met heel veel sleur, kinderen die af en toe niet even gezond eten, nooit geen man of vrouw die vreemd gaat ... bij (de meeste van) jullie TS: je hebt iets gedaan wat je man en die andere vrouw heel veel pijn zal doen. Dat is helemaal niet netjes, maar dat weet je wellicht zelf ook wel. Ik denk dat je er nu alleen zo goed mogelijk kan mee om te proberen gaan. Ik wil er niet te licht over gaan (heb het jammer genoeg ook meegemaakt met manlief) maar de feiten zijn de feiten en nu... gewoon kwestie van 'deal with it'. Denk dat de keuze nu bij je man zal liggen.
Respect dat je het aan je vriend verteld hebt! Ik hoop dat jullie er samen uit komen! En ik denk dat ts op dit moment wel wat anders aan haar hoofd heeft dan berichten op het forum te lezen/schrijven.
Fijn dat je het toch verteld hebt! Dat vind ik echt heel goed van je! Zo ziek om te lezen dat er hier zoveel mensen zijn die lekker niets zouden zeggen.. 'Want dan is het vertrouwen weg.' Joh..
Ik was nog wel even oprecht benieuwd of je het verteld hebt in overleg met die vriend? Want zoals je al eerder zei is hij dan ook een soort van verplicht om het aan zijn vriendin te vertellen. Of is het je eigen beslissing geweest?
Ooh is dat zo? Ik hoor hier niemand beweren dat hij of zij perfect is. Maar vreemdgaan met de beste vriend van je vriend doet nou eenmaal niet iedereen