Joe manganiello *droomt* speelt weerwolf in true blood... Zag al eerder Tuomas holopainen langskomen, blijft een lekker ding ja! *zwijmel*
Echt verliefd of een obsessie ermee nee, dat is meer iets voor een meisje van 12 denk ik. De persoon waar ik gelijk het eerst aan dacht is ook geen echte celeb denk ik zo. Ik vind graffiti artist 'Nychos' erg leuk, buiten het feit om dat hij heel creatief is, vind ik zijn uiterlijk ook aantrekkelijk. Dus, doe mij die maar.... Bekijk bijlage 358088 Daarna denk ik aan Zombieboy (Rick Genest). Leuke, intressante persoonlijkheid, creatief, en een heerlijk apart uiterlijk. Bekijk bijlage 358087
Oh, Ian Somerhalder als Damon in the Vampire Diaries, smelt! Mijn man heeft er een liedje van gemaakt die hij zingt als ik weer zit te zwijmelen op de bank Mijn fantastische vent <3
Goh, verliefd: nee, maar ik vind nog steeds Leonardo di Caprio erg aantrekkelijk, babyface hihi, en natuurlijk George Clooney, met z'n grijze haren , en Kevin McKidd vind ik erg leuk, Owen Hunt van Grey's
Maar, ik kan ook iedere week een andere man op de sportschool leuk vinden. ik ben vrij snel 'verliefd' maar verder heel trouw aan mijn man al 13 jaar, ik ben ws. licht ontvlambaar, ohja, of leuke vader's uit de klas, ook daar zou ik nooit iets mee doen, maar een beetje iemand aantrekkelijk vinden is zo'n fijn gevoel
Johnny de mol vind ik trouwens ook echt een snoepje vooral omdat zijn innerlijk mij ook best relaxed lijkt! En hij is natuurlijk ook gewoon mjammmm!
Niet verliefd maar wel aantrekkelijk... Johnny de Mol. Uiterlijk is hij absoluut niet mijn type, echt knap vind ik hem ook niet. Maar zijn manier van doen vind ik heel mooi. Zijn innerlijk, vind ik echt prachtig!
Hij ziet er nu hij wat ouder is wel iets beter uit dan eerst vind ik. Eerst vond ik hem echt heel lelijk en nu hij een wat oudere kop heeft lijkt hij daar wel profijt bij te hebben.
Ben overigens niet "verliefd" hoor maar ik krijg het wel warm van hem Ik zou hem mijn bed zeker niet uitschoppen bij wijze van
Rafael Nadal, Gerard Butler en Viggo Mortenson (maar dan alleen als Aragorn, met die woeste krullen) Maar vooral Rafael en Gerard
Ja idd, heb hem ooit eens ontmoet maar hij was zo onverzorgd dat ik hem eerder iets weg vind hebben van een verslaafde oid maar als ik hem nu zie op tv...