Neuh dan liever Joey.....heeft lekkere kadetten hahahaha. En ja die heb ik in het MECC kunnen bekijken, stond voor aan toen ze 'The Wolf' deden....*drewl*....
oehh daar kan ik me wel iets bij voorstellen hehe maar toch blijft Paddy m'n favo Kelly Paar weken terug jeugdsentiment opgehaald.. Paddy kwam in de buurt een soloconcert geven! We zaten op de 3e rij.. toen voelde ik me echt weer even een 12-jarig meisje Heerlijk van die oude liedjes gezongen
Verliefd niet, maar dr zijn dr gerust een aantal waarmee ik wel een beschuitje wil eten. Meesten zijn dan wel weer een (heel) stuk jonger dan ik haha.
Vroeger had ik een grote crush op Leonardo Dicaprio nu vind ik Patrick Dempsey een hele mooi man (mcDreamy) en Johny Depp doet het ook altijd nog goed.
Ik ben al bijna 35...vroeger in mijn puberteit was ik helemaal hoteldebotel van Jordan Knight van New Kids On the Block.. Ik droomde en fantaseerde over die knul hahah ongelooflijk... Nou heb ik dat niet meer..ik zie wel mensen waarvan ik denk mjammie, maar verders niks.
Geen enkele celebrity kan tippen aan mijn vent (nee echt niet om dat die van mij is maar het is echt een knapperd!) Als hij daar geen problemen mee had zou ik een foto plaatsen En verder ben ik ook onder de indruk van Ben Affleck, Josh Hartnett (beide van Pearl Harbor). Verliefd niet, maar die koppies zijn gewoon zo moooooi!
verliefd niet, maar ik heb een zwak voor bescheidene mannen. Ik ben een groot fan van Ben howard. En hij heeft gewoon wat.
Phoe heb een leuk lijstje Johnny depp al heeeeeeeel lang! Ian somerhalder van Lost en Vampire diaries Matt Bomer van White Collar Lekkahhhhhhhhhhhhh
mijn "tienerdagdroom" gaat tegenwoordig over die kerel die filmt bij catfish (mtv) geloof dat hij max heet. Vreselijk programma maar hij mag wel even bij mij langskomen