Alexander Skarsgard. Kan het niet helpen! Normaal val ik totaal niet op blond maar ik vind hem zó sexy! Helemaal in True Blood.... zwijmel
orlando bloom in pirates of the caribean, yummy! robbie williams, hij heeft zo'n stoute jongens look! george clooney echt verliefd ben ik nooit geweest, maar ik kan altijd heerlijk weg zwijmelen bij een romantische film, en dan ff fantaseren dat ik de hoofdrolspeelster ben. Heerlijk!!!
Oh my god, Ian Somerhalder!!!!!! Moest op een gegeven moment gewoon even stoppen met naar de vampire diaries kijken, want ik werd er verdrietig van dat ik hem nooit zou kunnen ontmoeten hahaha Zijn ogen doen iets met me en dan dat lijf...oh oh oh wat een lekker ding! Bekijk bijlage 358258
Hugh jackman.... Mmmmm.... Oh en Simon Baker! En Simon Keizer natuurlijk (Sorry twee x gepost! Maar goed die man is ook dubbel zo lekker!!)
Ben er eentje vergeten, vroeger (zo'n 20 jaar geleden) was ik helemaal weg van Axel Rose Ik had een poster bij mijn bed hangen van hem in een korte afgeknipte spijkerbroek, rood/zwart geblokt houthakkers hemd en band in zijn lange blonde lokken....*zucht* jeugdsentiment hihihihihi
Shemar moore van criminal minds mmmmmm Ik val eigenlijk nooit op getinte mannen maar shemar daar wil ik wel n beschuitje mee eten mmmmm
Ik was in mijn tienerjaren wel hoteldebotel van Jonathan Brandis, helaas heeft hij zelfmoord gepleegd, maar o wat had ik een zwak voor hem !!
Ooit een korte relatie gehad met een celebrity... was hevig verliefd.. en wat was het leuk! Hele mooie herinneringen aan!! (en nee, je hoeft niet te vragen wie want dat zeg ik toch niet. Het is een Brit en ongeveer mijn leeftijd) Nog langer geleden: Richard Grieco 21 Jump Street Julian McMahon Charmed verder niet geloof ik... of misschien toen ik heeeeeeeel jong was.. Danny de Munk hahahahaha Hihi.. ik ken 70% van de hier genoemde namen niet eens.. ojee, ik word echt oud En nog veeeeeeeeeeeeeeel langer geleden... Elvis (maar dan wel op de plaatjes uit zijn militaire Jaren.. wist ik veel als 4 jarige dat hij inmiddels een pafferige drugsverslaafde was geworden )