Ik wil bij hema een taart voor dochter bestellen, zelf heb ik een foto die ik er graag op wil. Maar, hij heeft aan dat hij te klein is. Weet iemand of dat wel mooi word dan?
Ik snap wat je bedoeld maar je kan de foto ook vergroten. Dat deed ik net. Deed net namelijk het zelfde. Ik ben gestopt in het proces omdat ik gelijk moest betalen( wat ik wel begrijp) Maar wat nu even niet lukt.
Had ik onlangs ook. Bij mij was de foto plak zeg maar, iets korter. Hierdoor had ik een randje waar niks zat. Ik vond het op zich niet zo storend. Heb op die plaats de kaarsjes gestoken. Je kan bij het maken het voorbeeld zien, en dat komt wel overeen met hoe de taart in werkelijkheid wordt
Volgens mij geeft ie dat bij bijna iedere foto aan... Maar als je gewoon besteld, valt het allemaal reuze mee!
Is ook mijn ervaring er is altijd wel iets met de foto's die je wilt gebruiken voor een taart of laten afdrukken bij de Hema. Tot nu toe altijd alles goed gelukt zowel de taarten als de foto's
geen ervaring mee. bij mij geeft de hema website altijd een 'goed' als ik een foto upload. maar ik denk dat het reuze mee zal vallen
De foto zelf is 'staand' genomen. De taart is natuurlijk breed. Als ik de foto draai word het nog lelijker denk ik..