Verliefd, verloofd, getrouwd?

Discussie in 'De lounge' gestart door WannaBaby82, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    ruim 9 jaar bij elkaar, 7 jaar getrouwd en drie kindjes van 4, 3 en 1 :)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Getrouwd! Wij wilden eerst trouwen en dan kinderen

3. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Nu 3 jaar getrouwd en 2 kindjes :)

4. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Verliefd maar niet getrouwd. We zijn inmiddels 6 jaar samen en ik zou wel heel graag willen trouwen maar mijn vriend vind het grote onzin dus waarschijnlijk gaat dat er ook nooit van komen :(

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

7,5 jaar samen, ruim 5 jaar getrouwd 1 kindje van 16 maanden en in zwanger van de 2e.

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hehe... Hier ook getrouwd, een zoontje en brusje op komst... En idd ook een fijn en verwend leven verder ;)

7. singa

singa Niet meer actief

Bijna 12,5 jaar samen en niet getrouwd. 1 dochter en hopelijk snel een tweede erbij.
    We hebben het stiekem wel over trouwen gehad maar daar zijn we nog niet helemaal over uit. Dus eerst hopelijk een tweede en dan verder kijken voor het trouwen.

8. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Hier het hele rijtje afgegaan; verliefd/verloofd en getrouwd! :)
    Mijn schoonzus en vriend dan.. zijn niet getrouwd en hebben een kind van 10 jaar. Kind heeft de naam van de vader.. Lijkt me zelf helemaal niks om niet allemaal dezelfde naam te hebben als mijn kind (of je moet al gescheiden zijn ofzo of andere situatie waardoor je er bewust voor kiest). Trouwen is toch vooral een gevoelskwestie tegenwoordig vind ik en religieus voor degene die gelovig zijn. Ik zou het zelf niet willen, niet getrouwd zijn en dezelfde naam hebben met iemand waar ik , als het goed is, de rest van mijn leven bij blijf en kinderen mee krijg..

Het geeft mij in ieder geval een 'compleet' gevoel.. *raar uit te leggen haha, zoals ik al zei gevoelskwestie*
    En ik vond het zelf ook altijd prettig om dan ook eerst getrouwd te zijn voor we een kindje zouden krijgen. Ook al zou een bruiloft ook erg leuk zijn als je je kindje erbij zou kunnen betrekken :)

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Verloofd, de baby is er al wanneer we trouwen.

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier dus eerst verliefd, toen kwam het aanzoek en daarna pas onze wens voor een kindje. We wilde juist trouwen omdat WIJ dat willen en niet omdat het 'handiger' is. Niet dat ik het raar vind als anderen dat doen (ben al op mening ma ochtend bruiloft geweest) maar voor ons was de wens toch echt trouwen met zijn 2tjes incl groot feest en romantische gedenkwaardige honeymoon. Een kindje is voor ons iets dat voortkomt uit de liefde voor elkaar, trouwen doet daar niets aan af. Je kunt prima een kindje krijgen uit liefde zonder huwelijk. Vandaar dat wij trouwen dus echt 'los' van onze kinderwens zagen.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Weet imensa dat ook?:D

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    7 jaar Verliefd, 1 jaar getrouwd, 2 (5 en 2) kinderen en "bezig" voor een 3de

13. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    ruim 10 jaar samen, een kindje (1,5), zwanger van de tweede en we gaan over 3 weken trouwen.. :D En ja die bruiloft stond al gepland voordat ik zwanger werd.. hihi.

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Verliefd! Misschien ooit trouwen!

15. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier echt volgens het rijtje, verliefd, verloofd, getrouwd, kinderen :)
    En enorm gelukkig ^^

Zijn dit jaar 11 jaar samen, waarvan 4 jaar getrouwd. Leeftijden van de kids staan in mijn banner.

16. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Verliefd :) niet samen met de papa van mn kind, maar met iemand anders. Trouwen is nog iets te snel, haha.

17. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Wij zijn heel traditioneel wat dat betreft..
    7 jaar samen, 5,5 jaar samen wonen, een jaar getrouwd en nu zwanger van ons eerste kindje.

18. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Al 7 jaar verliefd,4 1/2 jaar wonen we samen,4 jaar geleden hebben we ons verloofd,2 1/2 geleden getrouwd, we hebben een dochter van anderhalf( hoefde voor ons niet per se in die volgorde) en nu 11 weken zwanger van de 2e! En nog steeds verliefd en gelukkig!

19. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Verliefd, vriendlief ziet niks in het huwelijk, vind hij geldverspilling. Al is tegenwoordig een samenlevingscontract ook een duur geintje als ik t zo rondom hoor... Achja, we tijd zal t leren

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij zijn 9 jaar samen, September 2011 geregistreerd partnerschap en December 2011 is onze dochter geboren!

Deel Deze Pagina