Wij zijn in 2005 getrouwd en in 2006 begonnen met de eerste ICSI pogingen. Plus ons BKA nummer aangevraagd voor adoptieprocedure. Nu inmiddels 2 kids en bezig met ICSI 4. Wij zijn dus een getrouwd echtpaar, een gezin.
Getrouwd en de eerste maand in het huwelijk gelijk raak van onze eerste. En dat terwijl we het al een jaar deden zonder voorbehoedsmiddelen! Wij zeggen dus ook hij is de kroon op ons huwelijk en nu is de versiering onderweg
Bijna 10 jaar samen waarvan alweer bijna 8 jaar verloofd!! En Sem is geboren toen we 9,5 jaar samen waren.
We zijn na 13 jaar getrouwd. Hij vroeg me toen we nog geen kindje verwachtten, datum gepland, 7 maanden zwanger getrouwd.
Mijn man en ik zijn in augustus 4 jaar getrouwd. We zijn getrouwd op de dag dat we een relatie kregen. In totaal zijn we nu 12 jaar samen. Ik ben nu 27 en mijn 32. Dit is onze 4e zwangerschap maar we hebben nog geen kinderen. Maar deze zwangerschap gaat tot nu toe goed. Dus wij verwachten ons kindje op 19 december. Groetjes
Ik ben ontzettend verliefd, ben bijna 2 jaar verloofd geweest en ben toen getrouwd met de leukste man en vader van de hele wereld. onze eerste 2 kindjes waren er al en op het huwelijk was ik 8 weken zwanger van nr 3. Voel me helemaal geweldig en vind het super om getrouwd te zijn. en dan te bedenken dat ik vroeger met mn vriendinnen zat en aangaf dat ik nooit kinderen zou nemen en al helemaal niet wilde trouwen! hahahaha
7,5 jaar heel gelukkig samen, 1 jaartje verloofd, in de zomer van 2010 getrouwd en krap een jaar later ouders geworden van een superleuk, mooi en lief kind
We zijn bijna 7 jaar samen, waarvan ruim 5 jaar samenwonend, iets meer dan twee jaar getrouwd en een dochter van twee. En nog steeds heel gelukkig en verliefd!
Inmiddels getrouwd op 17 mei 2010. Mijn man ontmoet in 2000 en onze kinderen zijn van 2004, 2005, 2007. Zo leuk trouwen met je kids erbij. Tevens ben ik samen met mijn broer en schoonzus getrouwd en ook met hun 2 zoontjes erbij. Wij hadden in 2002 al trouwplannen maar ach het liep anders. Het enige waarom ik spijt dat ik pas in 2010 ben getrouwd is omdat mijn vader in 2008 geheel onverwachts is overleden en er niet bij mocht zijn....... maar in mijn hart was hij bij me en droeg ik een ketting van hem bij mijn trouwjurk.
Verliefd sinds 2006, verloofd sinds 2008, getrouwd sinds 2010, mama geworden in 2011 en een baby op komst in 2013
verliefd, verloofd, geregistreerd partnerschap! Mag dat ook? Haha tis alsnog m'n man dusja.. wij wilden graag een gezinnetjesachternaam, vandaar dat laatste Volgende maand alweer 6 jaar samen.. Ik was 17, en hij 22, beide niet op zoek naar een vaste relatie, en dan.. *kaboem* struck by lightning..! desontdanks vele moeilijke gebeurtenissen, komen we er keer op keer weer samen uit.. Ik wil niet meer zonder m! Oohw zwijmel, sorry! Haha