Verliefd sinds 2000, verloofd dec. 2009, maart 2010 getrouwd. Wij zijn getrouwd toen ik 26w zwanger was van zoonlief. Om alles van het huis goed geregeld te hebben tegen dat hij geboren werd.
Wij zijn getrouwd en hebben 1 zoon. We hebben er bewust voor gekozen om te gaan trouwen voordat de kleine werd geboren, ik was 24 weken zwanger toen we elkaar het ''Ja'' woord gaven
Hier exact het zelfde! Alleen is mijn dochter 19 maanden. Zijn wel geregistreeerde partners. Hebben we gedaan tien we t huis kochten.
Getrouwd sinds in jaar. En een zoontje van twee en een dochtertje van zes weken. En een hond en twee katten. Zoontje was op onze bruiloft maar als ik het over mocht doen zou ik eerst willen trouwen. Makkelijker ivm gezag van manlief.
Voor of erna trouwen voor de erkenning is echt niet zo belangrijk.. vind ik dan.. je gaat naar de gemeente en erkend je kind.. woehoe als je trouwt hoeft dat niet maar je moet alsnog je kind aangeven.. Wij zijn ger. partners.. mn man wildde niet trouwen maar wel meer dan samenwonen.. Ik noem een ger. partnerschap een huwelijk zonder toeters en bellen.. volgens dr wet ben je een stel man en vrouw dus.. Mocht je ooit uit elkaar willen dan is dat een stuk makkelijker dan een huwelijk.. en trouwen hoeven we niet zo perse..
10 jaar samen, dochter van 2, niet getrouwd. Wellicht gebeurt het ooit nog eens... Maar als het niet is, dan is dat ook niet erg.
Ik noem het Geen huwelijk. Ik heb het zelf ook hoor maar zo voelt het. En het klopt niet dat het mkkelijker is als je uit elkaar gaat want dat is sinds tijdje ook niet meer zo. Overigens als je niet getrouwd bent en geen geregistreerd partnerschap krijgt je vriend niet automatisch het gezag bij erkenning. Bij geregistreerd partnerschap is dat wel zo. Er komt dus wel wat meer bij kijken dan 'even' naar het gemeentehuis.
Wij zijn in december 8 jaar samen, wonen 6,5 jaar samen en zijn 2,5 jaar getrouwd. Hebben nog geen kids, helaas.
Verliefd, verloofd, getrouwd! 11 jaar samen, getrouwd toen we 10 jaar samen waren en nu zwanger van een tweeling en uitgerekend als we 2 jaar getrouwd zijn En mog steeeeds super verliefd
Wij zijn bijna 12 jaar samen, wonen al 8 jaar samen, al bijna 3 jaar gelukkige ouders van een mooie dochter en we zijn geregistreerde partners. Bijna hetzelfde als trouwens maar net even iets minder officieel. Ik draag ook mijn man (ja ik mag man zeggen) zijn achternaam. Oooooooit willen we nog eens echt trouwen maar daar is nu even geen geld voor.
Al 9 jaar een relatie Al 4,5 jaar samenwonend Sinds begin september bezig voor ons eerste kindje Eind september ten huwelijk gevraagd (een paar dagen vóór de positieve test, dus neeeeeee, niet omdat ik zwanger was, haha) Over 6 maanden trouwen