Wij zijn al 8 jaar samen waarvan bijna 5 jaar getrouwd. Samen hebben we een zoontje van bijna 1 en is er nog een baby op komst.
10 jaar samen en bijna 5 jaar getrouwd. We zijn getrouwd voor de kinderen er waren, ik wilde graag dezelfde achternaam als mijn kinderen
Bijna 15 jaar samen, was 15 toen ik wat met hem kreeg (we zijn elkaars eerste liefde). In 2009 getrouwd, was op 1 dag na binnen de tien jaar van de relatie en nu verwachten we ons eerste kindje
Mijn vriend en ik zijn 4 december 2 jaar samen. We willen wel ooit gaan trouwen maar pas over een jaar of 10, als Jamila wat ouder is en ook alles kan meemaken
We kregen een relatie in 1994 (was toen bijna 16) Samenwonen in 1997 (was toen bijna 19) Trouwen in 1998 (was toen 20) Nu dus al 15 jaar getrouwd
Haha.... 10 jaar bij elkaar....baby....na twee jaar getrouwd met onze eigen dochter als bruidsmeisje......na twee jaar weer een baby. Niet helemaal de goede volgorde dus.
Wij zijn nu 14 jaar samen, 13 jaar samenwonend, 4 jaar getrouwd en sinds 2 jaar papa en mama. Ik vind het heel fijn om getrouwd te zijn, tegen mijn eigen verwachting in voegt het voor ons toch wel iets toe.
Bijna 8 jaar samen waarvan 7 jaar samenwonend en nog altijd bijzonder verliefd en gelukkig! Ik hoop dat hij mij nog ten huwelijk vraagt maar gezien ik nu zwanger ben lijkt het me leuker om nog even te wachten. We hopen twee kindjes te mogen krijgen en zouden het bijzonder vinden als die daarbij aanwezig zijn.
10 jaar samen, 8 jaar samenwonend, sinds 3,5 jaar pappa en mamma.. Ik wacht rustig af. Ooit gaan wel wel trouwen, maar volgens mij kan dat ook nog wel 10 jaar duren!
Wij zijn 17 jaar bijelkaar, waarvan 13 jaar getrouwd en hebben 3 kinderen. Ondanks de ontzettend moeilijke periode na het overlijden van Maaike nog steeds gelukkig en verliefd. Sandy
Wij zijn getrouwd. Ik heb nooit echt iets met het huwelijk gehad in de zin van grote feesten, mooie jurken enzovoorts. Toen ik in verwachting was van ons eerste kindje wilden wij toch graag trouwen zodat wij als gezin dezelfde achternaam hebben. Natuurlijk ook omdat we voor altijd samen willen zijn maar dat konden/wilden we ook zonder te trouwen . Wij hebben het dus ook klein gedaan met alleen onze familie (ouders, broers, zussen, opa/oma en mijn getuige).
Wij zijn 3.5 jaar samen, wonen er al 3 samen. Zijn sinds kort verloofd willen volgend jaar zomer trouwen. Ook zijn we 'bezig' voor een kindje, als het snel raak is laat het trouwen wat langer op zich wachten.
Bij ons is alles heel snel gegaan sinds we bij elkaar kwamen! We kennen elkaar nu 8,5 jaar, we zijn 5 jaar en 7 maanden samen, we wonen bijna 5 jaar samen, we hebben een zoontje van 4 jaar en 1 maand, we zijn 3 jaar en 7 maanden getrouwd, en zijn nu ruim 13 weken in verwachting van ons 2e kindje. En nog steeds heeeel erg gelukkig!