Ow jaaaah..!! Dat er een lekkere glimlach komt als ze mama ziet.. *smelt* Er is trouwens ook een woord voor.. Moederliefde..!!
Mooi ventje zeg! Ik herken het gevoel heel erg, vooral het eerste jaar van Eva. Dan ben je (zeker de eerste maanden) ook nog zo onder invloed van je hormonen. Ik was een super emotionele, blije en gelukkige moeder! Nu ben ik nog steeds blij en gelukkig , maar de hevige emoties zijn wat minder, wat ik eigenlijk heel jammer vind. Maar ik ben nog steeds wel een emo mutsje hoor, ik kan ook tranen in mijn ogen krijgen als ik zometeen nog even bij haar ga kijken, of als ze zo lief voor me is (dat is wel weer leuk, als ze ouder worden, Eva kan ook zo heel erg lief zijn, me spontaan gaan aaien, of mijn gezicht vastpakken met die kleine handjes en met een dikke zoen geven. Dat doen die hele kleintjes dan weer niet ). Ik hoop dat ik straks weer hetzelfde gevoel ga krijgen bij haar zusje. Vandaag kwam het kraamzorgplan binnen (soort van dagboek die ze bijhouden tijdens de kraamtijd), is dezelfde als bij Eva destijds en de traantjes kwamen wel weer hoor . Het is en blijft bijzonder, een kindje, hoe oud ook, maar die eerste erg emotionele tijd is echt uniek.
Jaaaaaaaaaaa helemaal verliefd. Ik snap ook niet waarom mensen soms zo zeuren om de kleinste dingen. Ik vind hem gewoon het mooiste wat er is! En zijn vader voelt dat ook zo.
Aaaah wat een prachtige jongens hebben jullie! Ik heb Julie de foto's al laten zien en gezegd dat ze daar over een jaartje of 18 wel mee mag thuiskomen Ik heb het ook hoor, dat supervliefde gevoel. Als ik van mijn werk naar huis rij om haar op te halen van het KDV, heb ik kriebels in mijn buik alsof ik naar mijn eerste date ga ofzo! Ik heb ook vaak tranen in mijn ogen van geluk, of ik blijf maar over haar praten!
Ik ben ook helemaal verliefd op mijn zoontje! Hou zo ontzettend veel van hem! Al kan ik hem af en toe achter het behang plakken momenteel maar hij maakt dan ook weer heel veel goed hoor Hij zegt nu steeds "haai mama" als ik hem van bedje haal, nou dan smelt ik en sta ik 's ochtends vroeg met een big smile boven zijn bedje haha. Of ik kom thuis van mijn werk en dan loopt hij op mij af en roept dan Mama! Mama! Haai Mama! en geeft me dan een dikke knuf heerlijk is dat!
Ja ben ook zo verliefd! Kan echt uren naar hem zitten kijken. Ook als hij gewoon ligt te slapen. Ga snachts vaak ook even zijn kamertje op en te kijken hoe heerlijk hij ligt te slapen. Vind het vooral geweldig als ik hem sochtends zijn bed uit ga halen en hij me dan met een enorme glimlach aan zit te kijken!