bij hoeveel weken zichtbaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessy77, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    HoiHoi, ik vroeg me af wanneer jullie allemaal een buikje begonnen te krijgen, en dan bedoel ik echt zo'n buikje waarvan het duidelijk zegt ..ik ben ZWANGER!
    Ik ben nu zo rond de 14 weken en heb wel iets van een buikje maar voor de buitenwereld zou het net zo goed een aangekomen laag vet kunnen zijn :( ...ik begin mn geduld nu echt te verliezen hoor! :rolleyes: ..Waarom lijkt het toch zo dat het bij andere zwangere vrouwen veel sneller gaat..de een zegt bijvoorbeeld nog maar net joh ik ben zwanger en de week daarop heeft ze al een dikke toeter! :( ...Wil ikook! :D

Liefs Jessy

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Oh dat verschilt zo per persoon!
    Bij mij wordt het ook pas laat echt zichtbaar voor de buitenwereld. Bij mijn zoontje was ik echt al over de 20 weken, misschien 22 of 23 weken, toen je het pas ging zien.
    Deze keer riep iedereen: oh bij een tweede ga je het veeeeeeeeeeel sneller zien! Dus ik verwachtte er heel wat van. Nou, zo tegen de 19, 20 weken begon het pas goed zichtbaar te worden...
    Bij sommige meiden komt het zelfs nog later... of helemaal niet. Maar goed, je bent nu 14 weken, dus geef het even rustig de tijd, en je zult zien dat je over een tijdje met een dikke toeter rondloopt!
    (ik vind het nu ook wel leuk hoor, om op straat en in winkels de vraag te krijgen: hoe lang moet je nog?)

3. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi Jessy,

Ik ken het! Ik zat ook maar te wachten op die buik! Ik denk ook dat je het bij mij week 23/24 echt kon zien dat ik zwanger was. Nu ben ik die buik wel een beetje zat. Afwachten maar, en niet te druk maken met alles, dan schijnt ie harder te groeien!

Succes met je zwangerschap!

Kari

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik bleef ook maar wachten, maar met 20 weken waren er nog maar weinig mensen die het konden zien. Met 25 weken had ik een mooie ronde buik.
    Ergens maar goed ook, want anders is je buik wel erg enorm met 40 weken ;)

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahah..hier 4 a 5 weken...zie album....

Snappen het zelf ook niet helemaal...met mijn andere zwangerschappen toonde ik ook pas na een maand of 4....

6. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Bij mij begon je ook pas echt wat te zien met 20-22 weken, daarvoor bijna niet eigenlijk.

Dus denk dat je echt nog even geduld moet hebben voordat je je buik kan showen.

7. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    bij mijn eerste zag je het pas na 19 weken, nu heb ik een buikje en ben bijna 14weken. Vind het wel erg leuk zo snel!

8. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    hoi,ik ben vandaag 10 weken zwanger en pas nog maar 1 gewone broek aan.
    Vanmorgen bij h&m geweest en zwangerschapskleding ingeslagen.
    dus bij mij ook een vroege buik.
    Groetjes Linda

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    maar dat wil niet zeggen dat anderen kunnen zien dat je zwanger bent ;)

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    Hier zagen anderen het pas rond een week of 26. Ben zelfs toen ik 30 weken zwanger was bij de bedrijfsarts geweest en die had toen niet gezien dat ik zwanger was, pas toen ik het zei had hij het door, maf hoor.

11. Niet meer actief

bij mij kan je nog niks zien hoor, alleen een mini buikje als ik een vijetijdsbroek aan heb.
    Voor de rest zijn het alleen maar me darmen die me buik dikker maken.

Ik vind het wel best zo ;)

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Zo te lezen verschilt het inderdaad per persoon..Nou ja, er zit niets anders op dan gewoon geduld te hebben he :) ..Zit me ook al helemaal te verheugen op het moment dat ik mijn kleine ga voelen! :D ..Dus die buik mag nog wel ff wegblijven als het dan echt moet maar de kleine wil ik toch echt wel tussen de 18 en de 22 weken voelen hoor zoals me beloofd is door de vk! Jeetje..lijk wel een klein kind die niet kan wachten om haar verjaardagscadeau open te kunnen maken hihihi :p

13. plientje123

plientje123 Actief lid

20 jun 2007
    117
    0
    0
    bij mij zie je nog niets, maar ik voel broeken al wel knellen. het is mijn tweede zwangerschap en ik heb het idee dat mijn borsten minder snel groeien dna de 1e keer, maar mijn buikje sneller. Of ik eet ineesn meer......

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bij mij begin je sinds een week ongeveer te zien dat het een zwangerbuikje is in plaats van een flinke vetrol!

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    met 8 wk was het hier al wel zichtbaar voor bekende mensen. ik was van mezelf slank en je zag al heel snel een bolling. met 10wk zat ik ook al in positiekleding dus het kan heel snel gaan

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Bij mij zag je het echt pas duidelijk met 26 weken ongeveer! Daarvoor zag je het bijna niet!

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    In mijn geval durfden mensen tot een week of 20 niet te vragen of ik zwanger was, of ze zagen het gewoon helemaal niet.

Nu gaat het echter echt heel erg snel. Het lijkt wel of mijn buik iedere dag groter wordt.

Maak je dus maar geen zorgen. Mijn moeder vertelde mij toen al dat ik straks nog lang genoeg met een buik door zou moeten, en ze had helemaal gelijk.. Het komt vanzelf helemaal goed..

18. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ik ben vandaag pas 5 weken en merk zelf nu al dat ik wat dikker ben...
    Ik kan niet wachten tot ik met flinke buik rond mag lopen maar dat zeg ik nu :) :)

19. Tifaatje

Tifaatje Lid

15 jul 2007
    34
    0
    0
    Lerares
    Belgenland
    Ik ben 18 wkn en het is ooknog niet zichtbaar voor de anderen

20. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Bij 18 weken was het eindelijk zichtbaar.

Deel Deze Pagina