Vrijdag de dertiende

Discussie in 'De lounge' gestart door mvamberenkeenan, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo, vrijdag de 13de is voor ons lekker begonnen, NOT !

Ik ging vanmorgen Keenan wegbrengen naar het KDV. Dan moet ik over een rotonde. Verkeer wat uit de richting Amsterdam komt, moet stoppen voor mij. Ik reed dus op de rotonde, komt er een auto aan, en die stopt netjes. Maar de auto achter hem zag dat niet, en die knalt er frontaal bovenop ! Een keiharde knal, die voorste auto schiet naar voren, ik was blij dat ik de voorste auto nog net kon ontwijken. Maar ik reed dus een stukje door, en was de rotonde al af, dus kon niet zo maar even terug rijden....

Heb dus eerst Keenan maar naar het KDV gebracht, en toen ben ik terug gereden naar de rotonde. Inmiddels was de politie ook gearriveerd, dus ik ben even aan de kant gaan staan, ben naar die politie-agent gelopen en heb gezegd dat ik getuige was van het ongeval en ook een soort van "veroorzaker". (ook al weet ik dat ik NIET de veroorzaker ben hoor, dat is toch echt de achterste auto !)

Wat bleek, die twee bestuurders hadden al flink ruzie lopen schoppen (aan de ene kant wel goed, er was dus alleen materiële schade), maar de politie zocht dus getuigen van het ongeval. En die man van de eerste auto kon zich nog herinneren dat hij moest stoppen voor een zilverkleurige Chevrolet Matiz (ik dus).

Anyway, ik heb mijn verhaal gedaan, gegevens zijn genoteerd en als het goed is word ik straks gebeld door de politie. Misschien moet ik ook nog even op het bureau komen. Heb wel gezegd dat ik vanmiddag wat op het programma heb staan, dus dat ik dan niet bereikbaar ben !

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oeh dat is even schrikken! wel netjes dat je terug bent gegaan, want dat doet ook niet iedereen!
    vrijdag de 13 heeft voor mij ook een "bijzondere" lading: mijn broertje werd jaren geleden op die datum geschept door een auto. had alleen een ongelukkig gebroken been, maar moet er nog elke keer op vrijdag de 13e aan denken, aan hoe geschrokken mijn ouders waren, en dat mijn moeder gelijk wist toen ze de knal hoorde dat het een van haar kinderen was (bizar!)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Vrijdag de 13e is voor mij een mooie datum.. in 95 werd nl mijn zoontje geboren :D

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zo wat een vervelend ongeluk. Lijkt me voor jouw ook schrikken.

Wij waren een x onderweg met de auto naar griekenland en zagen voor ons al continue 3 mercedessen racen en geinen en hup zo voor ons neus crashte ze :(

Was best schrikken!

5. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik ben uitgerekend vandaag!

Maar goed, tot dusverre nog geen tekenen van een op handen zijnde bevalling, dus ik vermoed dat het vandaag niet gaat gebeuren.

Ach, ik ben niet echt bijgelovig, maar moet eerlijk bekennen dat ik toch wel om een laddertje heenloop in plaats van er onder door :)

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou de dag is nog niet zo lang bezig en ik heb niets anders dan ongeluk grrrrrrr.....

Onze kitten was net ontsnapt, Kyano is nog irritanter dan normaal, donder net bijna van de trap ( zie laatste 2 tredes maar toch ) de hamster heeft aan de gordijnen zitten knagen aaaaaaaaaaaaaaaa

misschien zit het allemaal tussen mijn oren hoor maar dit heb ik nooit ! .... ik word gek van vrijdag de 13e alleen het idee al ....

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hihi ik geloof niet zo in vrijdag de 13e! Gaan vanaaf heerlijk naar dirty dancing, hotelletje erbij en Tijn naar opa en oma! Klingt allemaal wel erg goed voor vrijdag de 13e!

Maar...wel super vervelend dat ongeluk! gelukkig heb jij alles kunnen ontwijken! En vind het goed dat je terug bent gegaan, dat doen er ind. niet veel!

kus miek

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou vandaag is voor echt niet de typische vrijdag de 13e hoor.
    Ik heb vandaag mijn laatste werkdag voor mij verlof dus voor mij kan het helemaal niet stuk!

En daarbij geloof ik niet in vrijdag de 13e :)

9. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    ik heb vandaag getest, en ben zwanger... dus hier ook een positieve vrijdag de 13e!

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat een schrik zeg!

Ik heb vanmorgen bijna een moeder en kind (7jr ongeveer) aangereden met de fiets.
    Ik moest rechtdoor en hun komen van de andere kant en wouden voor me de zijstraat in..maarja ze mogen niet zomaar oversteken dus eerst wachten tot de rest voorbij is....
    Ben me kapot geschrokken....het is toch een kind..

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    onze hond is in haar oor gebeten vandaag! :confused:
    wel akelig dus, die vrijdag de 13e. maarrrr... het had ook gister of morgen kunnen gebeuren natuurlijk.

ze heeft pijnstiller gehad en is veel geknuffeld. ligt nu onder een dekentje op mijn schoot te slapen. oor zit een hapje in, en een klein gaatje. volgens dierenarts niks ergs gelukkig. arm ding...

12. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Dat is inderdaad een geluksdag, gefeliciteerd!

13. Female

Female Niet meer actief

@ Miekie82
    Hoe was Dity Dancing?
    *Jaloers*

14. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    mijn dag begon goed,maar heb vanavond een snelheidsbekeuring gekregen,grrr
    90 euro naar de kl*te,
    maar ja was mn eigen schuld...maar wel zonde van het geld

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

nou mijn hele dag was zwaar kut, Kyano wilde niet slapen hij is pas om 12 uur vannacht gaan slapen ( normaal slaapt hij al om 8 uur ... en toen hij eindelijk sliep toen kwam die *piep* kat aan mijn tenen knabbelen ben kapot ik kan niet meer ...

16. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik geloof er niet in dat een ongeluk afhangt van één bepaalde datum.

Sterker nog, ze beweren dat op vrijdag de 13e minder ongelukken gebeuren...
    Ze onderzoeken wat mij betreft dus ook veel on-interessante zaken :p

17. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
  18. oh wat stom van me
    zet hem gelijk even goed

19. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik was gisteren precies 13 weken zwanger.... :D ...

Deel Deze Pagina