zijn er meer meiden die het herkennen echt veel afscheiding verliezen. maandverbandje zit elke dag wel vol herken het niet van de vorige keer.
Ja herken ik helemaal, heb er nu nog steeds last van. Ben ook bang dat het door een schimmel infectie komt.
Ook ik heb er veel last van. Volgens mijn gyn is het heel normaal. Ik kan het me ook herinneren van mijn andere 2 zwangerschappen.
pff dus is normaal... vorige x had ik wel iets maar niet veeeel nu is het inlegkruisje gewoon laatste dgn nat ervan ( sorry voor details)
Herkenbaar! Van mijn vorige ook niet gehad dus was ook even wennen. Ik draag dan het liefst strings maar die stringinleggers blijven altijd in me naat achter Naja verschoon zeker iedere dag wel minstens 1x me string
Herkenbaar Vorige twee zwangerschappen niet extreem maar nu pfff ver schoon men onderbroek meermaals kan namelijk niet tegen inlegkruisjes of maandverband . Moeten er mee leren leven vrees ik
Hier ook hoor, wordt er gek van! Verschoon meerdere keren per dag m'n inlegkruisje :-/ Soms voel ik het zelfs lopen... ( sorry vd details!)
Ik heb het ook. Zolang het niet stinkt of een rare structuur heeft kan het geen kwaad. Als dat wel het geval is heb je waarschijnlijk candida. Maar veel afscheiding schijnt redelijk normaal te zijn in een zwangerschap.
Hier ook hoor.. standaard een inlegkruisje in! Kan eerlijk gezegd niet meer zonder. Lang leve de inlegkruisjes
Ook ik ben gister maar eens naar de winkel gegaan om inlegkruisjes te kopen. Normaal ook niet veel last gehad maar het is de laatste weken wel heel erg!
vorige zw schap echt weinig voor zekerheid wel inlegkruisje toen nu is het gewoon soms zeiknat..en voel ik t idd ook soms lopen
Ik kan ook niet tegen inlegkruisjes maar heb op internet uitwasbare katoenen inlegkruisjes gevonden: ideaaal!!! Hoef je tenminste niet telkens een schone onderbroek aan!! Succes
wel altijd even tege je gyna zeggen als je op controle gaat kan een kleine infectie zijn, helemaal niet erg hoor! Krijgde gewoon een zalfje voor
Ken het ook. Erg vies eigenlijk haha. Ook verlies ik vaak plas als ik moet niezen of hoesten... alsof je dan in je broek heb geplast bahbah
Ik heb het ook, maar bij mij is het ook nog erger door de cervicale cerclage die ze hebben aangebracht met 12 weken. Volgens de gyn was dat helemaal normaal. Wel lastig maar verder niet schadelijk ofzo.
Hier ook heel erg, al laten checken of t geen schimmeltje was, maar gelukkig "gewoon" veel afscheiding. Ik kan niet tegen inlegkruisjes (krijg daar juist schimmelinfecties van...) dus verschoon mn ondergoed gewoon wat vaker op de dag. Bij zeeman wat extra (zeer charmante) onderbroeken gekocht! Ik heb t idee dat t ook erger is als t warm of benauwd weer is...?? Overigens was t een paar weken terug veel erger dan nu, dus misschien neemt t toch ook weer af?!