Sorry. Lang verhaal, maar ik wil effe mijn verhaal kwijt. En ik weet ook wel dat mijn probleempjes pure luxe-probleempjes zijn van een vrouw met een verder probleemloze zwangerschap. Maar ikheb nu eenmaal precies de juiste hormonen om die probleempjes heeeel groot te maken Vanmiddag de stad in geweest. Had er wel zin in want ik zou wel es effe wat leuke kleding scoren voor de zomervakantie. niet dus:x Eerst fiasco was de bikini. Ik heb al een badpak, maar had me bedacht dat die wel erg moet rekken en ook mijn borsten begonnen er wat klem in te zitten. Eerder al bij prenatal gekeken voor een leuke positie badpak/bikini/tankini, maar die hadden alleen suffe saaie zwarte met mega-broeken. En aangezien ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook steeds normale slips heb gedragen bedachtik me dat ik ook gewoon een bikini kon kopen met een grotere cupmaat. Zo gezegd zo gedaan... Not:x Had een leuke bikini gevonden. En ook nog in de juiste maat. Sta ik in de paskamer.Komen mijn heupen gewoon aan beide kanten over het randje van het broekje uit. En dat was nog niet het ergste... Er liepen ooknog es felle rode strepen overheen !!! hallo Piet... Met 14 weken dikke vette striemen dus . Exit bikini. Op zoek naar tankini. Nergens iets leuks te vinden. Volgende item dan maar. Korte broeken. Ik heb een heel stel leuke zomerjurkjes die prima met de buik meegroeien. Maar aangezien ik van plan ben lekker te gaan wandelen is een fijne korte broek. Liefst van het type wat je vooral in buitensport zaken ziet van licht, sneldrogend materiaal. Meestal met van die grote zakken erop en waar je makkelijk in beweegd (wel zo handig als je wilt wandelen). Overal geweest waar positiemode verkocht wordt. Ik heb de meest uiteenlopende itemsgezien, maar daar was precies 1 korte broek bij. Een spijkerbroek met een enorme lap heel warm uitziende stof voor over je buik. :x Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als het buiten 30 graen is dan zit ik niet te wachten op een dikke lap stof over mijn buik, waar ook nog eens een shirt overheen moet. Bovendien is een spijkebroek heel erg NIET wat ik zocht. Volgende item. Een nachthemd/bigshirt. Moet een makkie zijn toch? NOT:x Overal tweedelige pyama's (niet fijn met elastiek over mijn buik) of heel erg zoete zooi met roze bloemetjes en kanten randjes. Laatste item. Deze is moeilijk, dat weet ik. Een meisjes-kledingstuk (baby) waarop een motor staat voor mijn pas papa geworden motorrijdende broertje. Aangezien de meisjesspullen meestal versiert zijn met bloemetjes, dieren of hartjes heb ik mijn zoektocht maar snel uitgebreid naar de jongensafdeling. Maar van alle voertuigen doe ik voorbij heb zien komen. Er was niet 1 shirtje bij waar een motor op stond! Ben thuisgekomen met een polo voor mijn man, een shirtje en zwembroek voor mijn zoon en een brandblusser (schijnt verplicht te zijn als je door Belgie rijdt). Vanavond heel mijn frustratie goedgemaakt met een uurtje online shoppen. Tenminste dat hoop ik, het spul moet nog bezorgd worden en dan ook nog passen. Maar ik heb besteld: 1 tankini, 2 korte broeken, 1 jurkje met motor en de naam van mijn nichtje en nog een extra shirtje voor mijn zoon met de tekst *naam* wordt grote broer Alleen dat nachthemd is nog niet gelukt. Maar dat komt nog wel. Ik ga nooit meer naar de stad.
Irritant kan dat zijn he! Ik shop nu ook online, want in de winkels is de keus gewoon erg beperkt. Korte broeken mis ik ook, ik wil graag voor de zomer in elk geval 1 capri van een wat dunner stofje. Maar ik heb ze alleen bij de prenatal gezien waar ik ze eigenlijk nog wat prijzig vind en ze alleen in vreemde kleuren (wil geen wit want dat is met de jongens zo zwart)
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een korte broek en ik wil ook geen spijkerbroek. Das me veel te warm en veel te beperkend in mijn bewegingen. Ik loop zo af en toe gewoon een winkel binnen en dan kijk ik even rond. Ik hoef niet specifiek voor iets naar de stad te gaan want dan vind ik normaal gesproken ook niks en nu dus al helemaal niet. Wie weet dat marktplaats uitkomst kan bieden.
Ik winkel ook niet meer in winkels. Doe alles online (behalve de boodschappen maar die doet manlief haha).
Ik heb van Noppies een fijne (groene stoffen) korte broek zonder zo'n enorme flap. Daar was ik namelijk ook naar op zoek. Er zit een iets bredere tailleband om de buik op te vangen, maar that's it! Van de H&M heb ik een (blauwe stoffen) korte broek, weliswaar mét flap, maar die valt nog wel mee qua grootte. Ik had dezelfde gedachte als jou: als het kortebroeken weer is, wil ik echt niet zo'n warme flap over mijn buik!
Korte broek bij heb ik bij h&m gescoord. Kaki groen met bruin riempje erop. Net boven de knie. 19.99! Ik shop alleen maar online. Heb echt geen zin meer in pashokjes. En na 2 uur door de stad te hebben gelopen heb ik rugpijn dus geen zin meer.
Misschien kun je voor een pyama slagen bij de hema? Laatst 1 gehaald. Geen positie, maar zit tot de knieën, dus lang genoeg. Hij zit echt heerlijk. Hier hingen ze in roze gestreept en blauw gestreept. Heel leuk. En na de zwangerschap zou je ze ook nog kunnen dragen. Lijkt me vooral lekker in de kraamweek. verder kan Ik ook niet echt slagen. Heb het met bikini al opgegeven. Zwemmen gaan we niet doen. Misschien badje in de tuin, trek Ik wel ondergoed aan
Lastig he, om iets fijns te vinden. Ik kan je dit nachthemd van de hunkemoller erg aanraden: Slipdress maat XS - 2XL - Slipdresses & babydolls - Nachtmode Op het plaatje ziet het er nogal suf uit, maar in het echt is ie heel fijn! Het onderste stuk is flexibel, daar past mijn 8-maanden zwanger buik ook nog prima in, zonder dat ik gelijk in mn onderbroek loop. En het bovenstuk geeft ook lekker stevigheid, zonder dat het gelijk knelt als een bh. Ik heb al van alles geprobeerd, maar dit is de enige die ik kon vinden die echt fijn zit. Misschien heb je er nog wat aan, succes bij je zektocht!
Ik heb mijn capri's van het internet gehaald, omdat ik ze verder nergens kon vinden. Marktplaats is een goede bron, maar ook happy belly's. Ik weet niet waar je woont, maar in de H&M in Rotterdam hebben ze veel positiemode. (Veel basics ook) Laatst in Utrecht geweest, maar daar kun je als zwangere bijna nergens terecht!!:x