Hallo allemaal, Afgelopen maandag, hebben wij na een zwangerschap van zeventien weken met intense pijn in ons hart afscheid moeten nemen van onze tweeling. Kayne-Remy en Yalu-Zara werden als gevolg van een infectie door een hematoom (bloedblaar) geboren. Na meerdere bloedingen te hebben overleefd gedurende de zwangerschap, hebben zij het gevecht 16 maart 2009 om 01.25 en 01.30 op moeten geven. Volledig gaaf en gezond kwamen zij na een bevalling van ongeveer drie en een half uur levend op aarde. In onze handen voelden we ze wegglijden. Zo zwaar als het is als je twee kleine engeltjes moet laten gaan waar niets aan mankeerde alleen vanwege een stomme infectie. Na lang wachten, we hebben namelijk een dochter van al bijna 9, en veel geduld, hadden we niets liever meegemaakt dan de volmaaktheid van het zorgen voor deze meer dan gewenste tweeling. Pas 20 cm was ons jongetje en 18 cm was ons meisje, maar met alles erop en eraan. Afgelopen vrijdag hebben we ze in het donker met heel veel kaarsjes aan en het liedje 'Als je slaapt' van Glennis Grace op de achtergrond, begraven onder een waterornament in onze tuin. Onze dochter heeft twee khom loj hete luchtballonnen opgelaten, symbolisch voor hun reis naar de sterren. Het was intens verdrietig, maar toch ook een prachtig welverdiend afscheid, voor onze moegestreden kindjes. Kayne en Yalu, jullie zullen voor eeuwig in onze harten wonen en doorleven!
Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met het verwerken van dit grote verdriet. Mooi dat jullie zo bijzonder afscheid hebben kunnen nemen met de begrafenis en de luchtbalonnen, die zijn erg mooi! Ik ben ons dochtertje 25 februari verloren na ook ongeveer 17 weken, het blijjft heel moeilijk maar de tijd haalt de hele scherpe randjes er een beetje vanaf. Nicole
Ik wens jullie veel sterkte met jullie verlies. Vind het een zeer speciale en mooi afscheid van jullie kindjes.
Veel sterkte met het verlies van jullie twee engeltjes. Jullie hebben op een mooie manier afscheid van ze genomen. Veel liefs
Jeemig...heel veel sterkte gewenst met dit enorm verlies!Wat een mooi afscheid....krijg een brok in mijn keel.... Veel sterkte....
lieve yill heel veel sterkte met dit grote verlies,er is niks erger dan je kindjes verliezen geef elkaar de ruimte om het verlies van jullie kindjes te verwerken dat advies hebben wij ook gekregen,ieder doet het op zijn eigen manier ik weet niet dat je behoefte hebt aan ''advies'' maar het heeft ons goed geholpen heb er geen woorden voor
Heel veel sterkte met dit verlies, het is zo oneerlijk. Ik krijg helemaal kippenvel van je verhaal. Liefs.