Hallo dames! Sinds vanmorgen veeg ik roze af, het is eigenlijk geen scheiding maar gewoon roze bij het afvegen van de urine .. Ik heb geen pijn bij het plassen maar wel een zeurende buik(pijn), Omdat ik mijn menstruatie van 22 tm 26 juli heb gehad en 13 dagen overtijd was (rekening gehouden met een cyclus van 28dagen) heb ik deze maand een cyclus van 41 dagen aangehouden... Dan zou ik het dus 1sept. worden.... Gisteren was mijn vruchtbaarste dag dus via die 41dagen cyclus.. Nu sinds vanmorgen veeg ik dat licht rozige dus af en vanmiddag niet en vanavond weer wel.... Nu heb ik vanmorgen in de twijfel gezeten of ik de huisarts zou bellen om tips maar heb niet gebeld dus ik dacht ik schrijf een forum.. Wij zjn trouwens December 2010 gestopt met de pil. Wat zouden jullie doen en wat denken jullie van mijn verhaal? Liefs Jolanda
Als je eisprong gisteren was dan is innesteling te vroeg. MAAR het kan natuurlijk ook dat je eisprong al eerder was (kortere cyclus) en dat dit wel je innesteling was. Ik hoop het voor je! Spannend!
Je zegt dat gisteren je vruchtbaarste dag was, daarom denk ik aan een ovulatiebloeding!! Ik heb het ook een keer gehad 3 dagen lang bloed bij het afvegen rond mijn eisprong
ze heeft het berekend maar niet getest, haar eisprong.. Kan dus ook eenv roeg ei gehad hebben. Nou ik hoop voor je op een innesteling! Succes!
O dames sorrie, z'n heftige drukke dag gehad hiero kwam even niet toe aan het berichtje lezen... Erg fijn om gewoon andermans mening te horen! Toch maandag maar huisarts bellen? Vriendin raadde me aan een verwijzing te vragen naar een gyn... Optie?? @Gerbera, het is geen afscheiding, het is zeg maar roze urine wat ik afveeg.. Maar het is echt het laatste druppeltje urine, de rest is gewoon normaal en doet geen pijn niets. Heb dus vandaag een zeurende buik gehad, Laat me dit weekend verrassen, als ik ongi word voor maandagochtend denk ik toch eventjes de huisarts te bellen want vorige maand 13 dagen overtijd en dat ik dus op dag 41, nu ga ik van 41 dagen uit en zul je zien rond 28 dagen.... Maar hoe dan ook denk ik dat ik om een verwijzing ga vragen... Liefs jolanda
Ga maar eerst naar een HA of je nu al een verwijzing krijgt voor een gyn weet ik niet..misschien kun je al eens beginnen met tempen .. schijnbaar zeggen ze dat altijd als je bij de HA komt..
@cindy , en dat tempen houd in? sorry nog nooit gedaan dat is even nieuw. Dames, nogsteeds geen ongi te bekennen en het is nogsteeds heel licht roze, heb het nu niet elke keer meer bij het plassen.. gisterenavond verloor ik wel wat roze druppels maar het is niet dat ik blijf lekken... Snap er niets van!! liefs
Uhm niet dat ik er veel vanaf weet he... Maar je moet elke dag voordat je opstaat je temp opnemen en dan kun je achteraf zien of je uberhaupt een ei hebt gehad. Er zijn op dit forum ook topics over dan zou ik daar even bijlezen. Maar heb je nog getest?
@ cindy, Nee niet getest heb uberhoud geen test thuis want ik zat voor mijn weten nog midden in m'n cyclus haha.... Okee zal het eens proberen, nu beginnen met tempen heeft denk ik weinig zin?? Liefs
ja je begint aan het begin van je cyclus meen ik..maar kijk eens bij de juiste topics want ik heb dit zelf nooit gedaan dus durf er niks over te zeggen. En toch zou ik even afwachten en anders een testen?
@cindy Okee ga ik doen, heel erg bedankt in ieder geval ! Wat denk jij over mijn verhaal? Snap op moment echt even mijn lichaam niet meer, normaal was ongi allang doorgezet! Liefs
Hoi anoniemz, Ik zou morgen een testje kopen en van de week eens testen. Mocht je dan nog naar ha gaan, dan heb je dat alvast gedaan. als je een kortere cyclus zou hebben dan zou het best een innestelingsbloeding kunnen zijn. Alhoewel ik me afvraag of dat zo lang aanhoudt? Succes ermee en laat nog even weten hoe het gegaan is?!
@ Troelie afgelopen maanden zoveel geld uitgegeven aan testen, denk dat ik me gewoon eens laat testen bij de huisarts.... zijn ook nog beter ook! volgende maand ga ik dan maar beginnen met tempen. iemand hier meer verstand ervan?? vandaag de hele dag dus weer niets geveegd....snap het niet... liefs
Ja ik weet het niet meid...het is idd erg vreemd... Je kunt niet meer dan afwachten en je HA maar eens bellen... Hier is de link voor het tempen Temperatuurkaartjes - Zwangerschapspagina
@cindy Het is gewoon echt zo onzeker dit weekend.... Zal morgen na de ha bellen laten weten hoelaat ik de afspraak heb goed? Thanks voor de link voor het tempen! Had gelezen op z'n topic dat er een site is voor ovulatie / kalender en een grafiek om de temp bij te houden, alleen is de site volledig in het engels en kan ik niet zogoed engels.. Hihi.. Voel me echt rot ... Bleeeegh ! Lekker op de bank met een kopje thee.. Liefs jolan
ja laat zeker weten hoe verder meid! Je moet gewoon elke dag je tem opnemen en voor je ei komt heb je een dip in je temp en als je zwanger bent gaat je temp omhoog en blijft dat ook zo. Maar ook dit kun je bij je HA navragen...