verlies roze afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anoniemz, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Ga ik doen meid !
    Heel erg bedankt alvast !

Liefs

2. Alita

Alita Niet meer actief

succes vandaag en niks te danken hoor!!!

3. promise85

promise85 Lid

22 aug 2011
    36
    0
    0
    , fulltime moeder en mijn eigen bedrijf
    limburg
    hallo,

ook ik heb last van de lichte roze afveeg, dus idd geen afscheiding.
    nou heb ik gelezen dat het ook een pseudo menstruatie kan zijn.
    ik heb al 2 kinderen, dus herken een hoop van de zwangerschaps symptomen.
    zou eigenlijk vandaag gewoon ongesteld moeten worden, nu heb ik geen last van mijn gewoonlijke menstruatie klachten, maar wel enorm last van de borsten en ben ook al een paar dgn misselijk(alleen bij geuren zoals, parfum, deodorant, wc verfrisser).
    toch ben ik er gevoelsmatig van overtuigd dat ik zwanger ben (willen we ook erg graag) maar mijn verstand denkt dat ik dan misschien toch ongesteld ga worden.

hoe is het bij jou gegaan anoniemz?

gr promise85

4. Alita

Alita Niet meer actief

hoe is het gegaan meid...

5. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hee dames!

@Cindy
    hee meis kon niet eerder je berichtje lezen was erg druk hiero...

vanmorgen om iets over 10 de dagwaarneming aan de telefoon gehad omdat mijn eigen huisarts er weer eens niet was, werd doorverbonden naar een arts en daar moest ik voor 11uur de urine brengen maar ook nog een potje bij de aphotheek halen.... helemaal geen tijd voor vanmorgen dus ik vroeg; kan ik dat niet morgenvroeg voor 11u doen? Nee mevrouw dat kan niet....
    Dus puntje bij paaltje geen urine ingeleverd, heb ook geen roze afveeg meer... en weetje ik laat me verrassen en wat ik als tip kreeg vd dagwaarneming was een test doen... maarja nu zit ik met mezelf zo in de knup van kan ik wel al een test doen!?!?

@Promise85
    dus je snapt een beetje mijn verhaal,
    ik heb precies hetzelfde gevoel.... ik denk op het gebied vd roze afveeg echt wel dat ik zwanger ben en dat zegt m' n gevoel ook en heb ook totaal geen menstruatie kwaaltjes of een borrelende buik wat ik meestal heb als m'n ongi onderweg is ... snap er dus helemaal niets van !!
    wel heb ik nogsteeds een zeurende buik, niet buikpijn ofzo maar gewoon beetje zeurderig !
    Ik duim op een goeie test voor jou meis, kan jij al testen? ik denk dat ik deze week ergends ga testen..

liefs,

6. promise85

promise85 Lid

22 aug 2011
    36
    0
    0
    limburg
    ook ik heb mijn ha maar eens even aan de kraag getrokken haha, hij vertelde me over de pseudo menstruatie, en over dat ik (en vooral na 2 kids) al best wel op mijn gevoel mocht afgaan.
    en vooral omdat wij net pas 2 mnden na het verwijderen van de mirena het niet verwachten dat het miss al zo snel gelukt zou zijn(moet wel bekennen dat beide zonen door pil en 2e zelfs door morning after heen zijn gezwommen/ miss olympisch materiaal?:D:D) het niet al te verwonderlijk zou zijn.

ook ik heb veel symptomen voor de zwangerschap(ook al zouden andere die kunnen toeschrijven aan aankomende ongi)
    maar heb juist totaal geen last van de gebruikelijke menstruatie klachten.
    dus ik weet heel erg goed hoe je je voelt. het is zo dubbelstrijdig, je gevoel zegt dat je zwanger bent maar de angst dat het miss niet zo is speelt dan ook mee vooral met zoiets als die afscheiding.

ik ga in iig morgen ochtend bij de huisarts urine afgeven en dan zien we wel of ik jullie goed nieuws kan geven of niet haha

7. Alita

Alita Niet meer actief

nou testen meid!!

8. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @Promise85
    oooo... ik ga duimen voor je!
    ook ik heb besloten er maar een test tegenaan te gooien alleen ga ik dit pas zaterdag doen!
    natuurlijk laat ik je weten hoe het afloopt! Jij ook doen he meis !!
    Vanavond krijgen we waarschijnlijk een nieuwe aanwinst, een fretje van 11 weekjes oud..

@Cindy
    hoe is het bij jou meid!?

Liefs

9. promise85

promise85 Lid

22 aug 2011
    36
    0
    0
    limburg
    hahaha wat een toeval wij krijgen vrijdag ook gezinsuitbreiding( een konijntje) voor mijn zoontje zijn verjaardag.
    ik zal ook voor jou duimen zaterdag.
    morgen zal ik meteen posten na de test haha.

succes

10. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik had er ook last van.. En ben er vandaag achter gekomen dat t blaasontsteking is.. Had ook geen pijn bij t plassen maar wel een zwaar gevoel in mn buik..

11. Alita

Alita Niet meer actief

goed hoor.....:D

maar waarom wacht je zolang met testen...gewoon doen hoor;)

12. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @Cindy
    Euhm... ja goeie vraag! weetje zaterdag ben ik volgends een cyclus van 28dagen overtijd... misschien bedenk ik me nog haha!!:D

@Happymom
    oh bah.. dat is vervelend!
    ik weet zeker dat ik geen blaasontsteking heb want heb al 2 dagen geen roze meer gezien en ook geen zwaar gevoel in m'n buik maar een zeurend gevoel, ja hoe leg ik dat nou uit :(...
    Hoe is het met je zwangerschap? alles okee?

@Promise
    Oh super meis ! leuk joh... hoe oud wordt je zoontje?
    Vergeet niet te posten he, ben nu al zenuwachtig voor je hihi
    Ik blijf duimen !:)
    Succes meis.

Hoe is het verder met iedereen?
    Hier wel oke, druk in huis bezig maar neem wel goed mijn pauze's .. want stel nou haha dat het zo is!

Doe rustig aan en de genen die geen vakantie meer hebben Werk-ze !
    liefs

13. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    @iedereen

gisterenavond/vannacht hebben de duivels doorgezet..
    Helaas! op naar ronde 10

liefs

14. Alita

Alita Niet meer actief

jammer maar je weet wel waar je aan toe bent meid....

15. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Ja inderdaad! Op naar ronde 10 !
    Waar ben jij precies ?

Liefs

16. promise85

promise85 Lid

22 aug 2011
    36
    0
    0
    limburg
    hey allemaal,

na 4 dgn overtijd te zijn geweest toch een test gedaan, gaf negatief aan, en ja hoor dezelfde avond werd ik ongesteld.
    dus ook hier een tegenslag, maar voor ons pas net de eerste maand met teleurstelling, we gaan gewoon volgende week weer flink klussen en we zien wel hoe het gaat lopen.
    @anoniemz: jammer dat het voor jullie ook nog geen feeststemming is.

mijn zoon word trouwens alweer 3 jaar. tijd gaat zo snel voorbij, mijn oudste is nou 4,5 jaar en nou de jongste die ook alweer 3 word, poeh kan nog als gisteren herrinneren dat ze nog stil lagen en alleen wat geluidjes maakte haha en nu hou ik geen oren meer over met dat gebabbel :D:p

gewoon volhouden zou ik zeggen en contact houden haha

17. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Oh wat jammer van je test! En dat heb ik ook al eens gehad en dat is echt een afgang en je denkt alleen maar, had ik maar 1 dagje gewacht.... wij hebben al zoveel geld aan testen uitgegeven dat we nu pas een test kopen wanneer ik echt overtijd ben, en terecht natuurlijk!
    Maar wat rot voor jullie!! Maar 1 ding scheelt, volgende maand nieuwe kansen!!

Hahahaha, ik lag even helemaal in een deuk hier om je berichtje!
    Jullie zijn nu net 1 maandje bezig?? slikte je hiervoor de pil??
    wij zijn nu bezig met ronde 10...zucht! we zijn er nogsteeds echt teveel mee bezig ..

Ik wens je een hele leuke verjaardag morgen en ik hoop dat jullie nieuwe konijntje bevalt! Als je vragen hebt hoor ik het graag van je want ik heb zelf konijnen gehad en weet er echt veel over !
    Wij krijgen vanavond ons nieuwe huisdiertje, een fretje van 11 weekjes oud.. alleen nog geen naam voor ons nieuwe mannetje !

Liefss

18. promise85

promise85 Lid

22 aug 2011
    36
    0
    0
    limburg
    ik heb hiervoor een spiraaltje gehad en die moest verwijderd worden na ruim 2 jaar omdat mijn baarmoeder hem eruit duwde(heb uitgezakte baarmoeder door zware bevalling) en had er erg veel last van, dus na 2 jaar volhouden hebben we toch besloten om m te verwijderen, maar omdat we wisten dat dit ons laatste manier van anticonceptie(2 kids door pil en 1 zelfs door morning after, en geloof me dat ik altijd heeeeel secuur ben geweest met de pil) dus na flink wikken en wegen (omdat ik nog 2 kaakoperaties heb te gaan in 2 jaar) hadden we toch besloten om nu voor een klein wondertje te gaan.
    dus de eerste maand was de spiraal net na de ovulatie verwijderd(blijkbaar) en afgelopen maand was de eerste maand dat we zwanger konden worden.
    maar idd nog tijd zat om te klussen(alhoewel we hopen dat het sneller gebeurt dan een jaar)

ons konijntje komt benzi te heten(afgeleid van benzine), omdat we onze hond diesel hebben genoemd vonden we dat wel een leuke naam haha.
    wij hebben vroeger (en mijn ouders hebben ze nog steeds) heel veel konijnen gehad en mijn nicht heeft een konijnenopvang dus dat komt wel goed haha.
    bij mijn ouders heten ze allemaal naar historische figuren; sir lancelot, guinevere, arthur, picasso, en ga zo maar door haha

19. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Okee, leuk verhaal om te lezen en dat jullie nu voor een wondertje gaan! ik wens jullie ook heel veel geluk dat het in Ronde 2 gaat gebeuren!

Haha nee dan hoef je mij niet om hulp te vragen nee. had het er eigenlijk ook neer gezet als je niet zoveel wist over konijntjes haha! Benzi is wel een hele leuke naam!

Heb jij een cyclus van 28/30 dagen of weet je dat nog niet? We zijn dezelfde tijd ongeveer ongi geworden dus dat is wel heel grappig en makkelijk bij te houden..

Ons fretje is sinds gisterenavond bij ons en heeft me ook al gebeten, ik kan je vertellen daar ben je niet blij mee haha.. hij heet gewoon Fret want we wisten geen andere naam... ook is hij gisteren uit de (honden)Bench ontsnapt en moesten we om 11uur nog een vogelkooi helemaal inrichten...zucht... hier komt die niet uit maar het is een fretje en verdient een groot hok dus als die een maandje verder is dan mag hij in de bech... nu nog niet...

Hoe is het verder met je? erg veel ongi klachtjes?

Liefs

20. promise85

promise85 Lid

22 aug 2011
    36
    0
    0
    limburg
    haha, idd een logische naam"fretje" ik ben erg benieuwd naar hoe de jongste zijn eigen konijn zal vinden, bij opa en oma is hij ook al niet bij de konijnen weg te slaan,maja beide kinderen zijn helemaal gek op dieren.
    komt denk ik ook wel omdat ze niets anders meekrijgen, we hebben paarden, kippen honden katten konijnen en ga zo maar door haha. maar omdat bij opa en oma meer plek is zijn bijna alle dieren daar haha, maar de jongens rijden zelfs al paard.

ik heb een cyclus van 28/30 maar heel soms een 27/30 ertussen. meestal heb ik wel een geregelde cyclus ook toen ik het spiraaltje had had ik geen echte ongi maar net een een beetje vloeien op de juiste dagen.
    nou kunnen wij 2,3,4 september weer gaan klussen dus we zullen het wel afwachten.

je moet niet verkeerd begrijpen, al onze kinderen zijn wondertjes, vooral omdat de 2 jongens heeel hard hebben gezwommen haha. ook hebben we een miskraam gehad en daarna hebben we het spiraaltje laten plaatsen.
    ik vind het hele gebeuren een groot wonder, en elke keer dat je het voelt en dat je je klein hummeltje vast kan houden is gewoon een wonder.

wanneer kunnen jullie weer klussen?

Deel Deze Pagina