Ja toch we houden het simpel! De jongste zal het vast geweldig vinden! Oh joh echt? wij hebben ook 2 paarden, friese merries van 2 jr. ze zijn erg lief en trouw. we hebben ook 3 honden en nu dus een fretje haha we zijn ook helemaal weg van dieren! Ook hiervoor al een babykraaitje gehad maar die is ons voor 6weekjes terug weggevlogen.. Mijn meest vruchtbare dag is 5sept en mijn ei vindt plaats op 6sept. de eventuele innesteldag vindt plaats op 11sept.. klussen dus weer deze maand!! de 20e verwacht ik mijn menstruatie maar dat verwacht ik tussen 20sept. en 25sept.. Ja, je hebt gelijk.. elk kind is een wondertje! ik snap wat je bedoelt en je hebt ook wel gelijk alleen een babytje is natuurlijk een mini wondertje haha. ik heb voor 1.5 jr terug een miskraam gehad in een heel vroeg stadium van 9en halve week, daar zijn we achteraf natuurlijk blij mee dat het zo vroeg is gebeurt en niet bijv. heel ver al in de zwangerschap...... Liefs...
hihihi wat toevallig ik heb de 4e de vruchtbaarste dag haha, zou wel mooi zijn als we dan ook tegelijk zwanger zouden worden haha. is dit voor jullie dan de eerste? en hoe oud/jong ben je eigenlijk? we hebben zelf hier alleen een hamster een hond en morgen een konijn, maar bij opa en oma zit de rest van de dierenboel haha. het konijntje komt ook van de opvang af(is 13 wkn) en heeft dus ook netjes inentingen en is zelfs gechipt, dat krijg je niet in de dierenwinkel ik heb fretten ook altijd zo leuk gevonden, maar dat bijten vind ik minder haha. de jongens hebben een shetje en een vos a- pony, de oudste wil het liefste de appaloosa haha, dan zegt hij ook dat hij een cowboy is haha. soms mogen ze ook even voorop bij een rondje galloperen(voordeel eigen rijbak) ik heb veel last van de menstruatie klachten, maar niet die ik gewoonlijk had, maar miss is dat veranderd na het spiraaltje. maar scheelt dat ik nu tenminste een ubiprofen kan pakken wat ik anders niet had gedaan haha. xxx
Hahaha, je bent precies hetzelfde als mij ! ik zal ook nooit in een maand vlak voor me menstruatie of tijdens m'n ei. een ibru slikken... me vriend moest laatst op stel en sprong naar de winkel voor paracetamols haha. Ja, dat zou inderdaad erg leuk zijn als we tegelijkertijd zwanger worden omdat we dan 'echt' precies hetzelfde lopen ! Ik ben nu net 19 jaar... erg jong en hopelijk voor jou geen probleem!? en jij? wat is jou leeftijd? Oh leuk joh z'n shetje, en leuk dat ze er ook fun in hebben toch!? en ja dat hebben wij ook een heerlijk groot weiland en tegenover een mooie rijbak! heerlijk is dat, ook nog mooi wat bos erom heen om heerlijk bosritjes te maken of gewoon zomerdags een rondje wandelen! Inderdaad fretjes bijten erg hard, hij heeft me gisteren gebeten in m'n vinger...en moet je eerlijk zeggen het deed best even zeer haha. Maar ze zijn oh zo lief.. Nou... ik moet eerlijk zeggen dat ik op moment veel buikpijn heb en hoofdpijn maar niet meer zoals van de week zoveel last van m'n borsten... Ben er ook nooit zo heel ziek van alleen heb ik er meestal 1/2 dagen tussenzitten dat ik buikpijn en hoofdpijn heb.. gelukkig ben ik het ook altijd maar 4 dagen! Liefs
ik heb geen problemen met je leeftijd hoor, ik ben zelf nou 26 en heb ook al 2 kinderen, voor vele is dit ook erg jong en vroeg. ik vind dat je zelf weet wanneer je volwassen genoeg bent om voor een nieuw leven te zorgen. en so what als andere je te jong vinden, je kiest er samen bewust voor en je bent geen 16 en het gebeurt per ongeluk. ik was ook relatief jong toen ik mijn eerste kreeg(21) en ik weet niet hoeveel mensen daar wel commentaar op hadden, kijk daar een kind met een kind riepen ze dan terwijl ik gewoon 21 was dus geen 16 ofzo haha. ik was ook de enige in mijn vriendengroep en familie die op dat moment kinderen kreeg, bij onze vrienden beginnen ze nu pas een keer, terwijl wij er al 2 hebben rondlopen. nu ben ik voor hun degene die hun vragen wel kan beantwoorden haha. ik moet toegeven dat ik sinds kort zelf pas weer rijd, heb een paar jaar geleden een paar goeie trappen gehad en ben helaas niet meteen in het zadel geklommen, maar wilde die angst niet op de jongens overdragen dus hun mochten wel rijden alleen wel onder goede begeleiding. dus zelf ben ik weer opnieuw aan het leren omdat ik nog steeds een beetje bang ben. ook ik heb last van hoofdpijn en buikpijn(steken) en ik ben meestal maar 3 dgn ongesteld. maar nog een weekje wachten en dan kunnen we weer klussen hahaha en dan hopen dat we dan beide zwanger zijn haha. xxx
Vroeg??? Ik ben 27 en 2 kids!! Ach het is toh nooti goed he... Meiden ik wens jullie veel succes verder!!!
@Cindy Ik vind het ontzettend fijn dat mijn leeftijd euhm ja, goedgekeurd word haha.. bedankt voor je lieve woorden, dikke knuff.. @Promise Jup je hebt helemaal gelijk, en zoals ik al vertelde ik heb een miskraam gehad voor 1,5 jaar terug.. dat was wel perongeluk maar natuurlijk was het wel welkom... het is dan wel uiteinderlijk verkeerd af gelopen maar wij willen er nu gewoon voor gaan! het alles geven wat het nodig heeft ! Het zou inderdaad zo leuk zijn als we samen rond dezelfde tijd zwanger raken dan zouden we een keer ergends lekker kunnen shoppen of lijkt je dat niets !? je hoeft op dat moment alleen naar zwangere buikjes te kijken haha! Okee ja dat snap ik dat je dan enorm voorzichting bent, een van mijn paarden gooit me er ook af als die er geen zin in heeft... maar dan vertikt die ook al om aan het longeertouw te lopen dus meestal heb ik dat snel genoeg in de gaten! werd voor een week terug ook getrapt met de achterpoot van Famke tegen mijn kuit, en ik moet je zeggen daar heb ik een aantal dagen goed kreupel van gelopen... achja en laatst tilde Famke met haar poot de ijzerenbak op en schrok ervan dus in de lukt trapte ze toen kwam de ijzeren waterbak op mijn voet dus ja ik kom er meestal weer bond en blauw weer weg haha! Heb je ook msn ? Ik heb op moment nergends last van, heb ook goed geslapen. ben ook bijna niet meer ongi ..gelukkig.. gaan nu even lekker ontbijten en dan douchen! Liefs
Hahaha! Gek ben je ook he cindy ! Maar ben wel blij dat je het goed opneemt ! Hier alles ok, voel me goed maar mijn eetlust is niet bepaald heel goed nu... Hoe is het bij jullie dames ? Liefs
hey dames ik moet wel zeggen dat ik altijd een jonge moeder heb willen zijn,omdat je dan jong genoeg bent om zelf wat te ondernemen als de kids zelfstandiger zijn. ook kun je zelf intensiever met alles meedoen. ik ben sinds gisteren al van mijn ongi af, en meot toegeven dat ik het wel ineens heftig had. verder gelukkig geen klachten meer. ik zie nou iedereen om me heen met een dikke buik en dan denk ik vaak wel; hopelijk loop ik binnekort ook zo rond te waggelen haha. en heb ook al helemaal zin om volgend jaar weer naar de 9 mnden beurs te gaan, heb ik met de vorige 2 ook gedaan en is helemaal geweldig. en ik ben zelf echt op zoek naar unieke stoere en aparte baby dingen, dus als iemand nog tips heeft haha
Hee dames ! Bij mij is het dus door een miskraam gekomen dat ik zn groot moederschapsgevoel heb... Ja je hebt gelijk... Vind het zelf gewoon belangrijk dat ouders hun kind snappen en dat ze hun kind goed kunnen opvoeden en begeleiden in de school! Ik ook sinds gisterenochtend helemaal er vanaf en geen klachten! Nog wel heel erg vaak heftige hoofdpijn en kreeg net een misselijkheidsvlaag... Gelukkig zijn we niet meer ongi en kunnen we nu bijna vollop gaan klussen! Liefs
hey dames, ik kreeg net een mailtje dat we doormiddel van een prijsvraag een croozer kid voor 2 hebben gewonnen, echt helemaal te gek. wij fietsen er hier behoorlijk wat af en dan is zo'n fietskar/ kinderwagen echt gewoon ideaal. en vooral als er die 3e bij komt haha. hoe gaat het bij jullie daar? hier gaat het wel goed. liefs
@Promise Geweldig meid, gefeliciteerd !! Ja inderdaad komt goed uit en ook nog een leuk gezicht vind ik zelf! mooi dat het bij jou verder okee gaat, hier is mijn vriend bijna niet meer ziek maar ik krijg het nu dus lig al zowat de hele dag in mijn bedje. Nog een klein weekje meis haha. Liefs
haha ai ai je moet nou niet ziek worden hoor haha anders ga je straks niet genoeg klussen haha. wij tellen de dgn al bijna af haha. weet jij al hoe je het jullie ouders vertellen als jullie zwanger zijn? wij hebben nou een enorm orgineel idee gevonden. we gaan zelf een tijdschrift maken van ongeveer 8 pagina's met daar eigenlijk alles erin wat je als opa en oma kan doen en moet weten, maar ook een artikel over de eerste echo enzo, we hebben zo'n site gevonden die dat maakt en hoef e dan alleen zelf samen te stellen. liefs...
Hee meid, voel me behoorlijk beroerd maar ondanks dat tellen wij de dagen ook al af haha! nee wij weten nog niet hoe we het gaan vertellen, mijn vriend zijn ouders zijn overleden en mijn ouders hebben wij bijna geen contact meer mee. Soms zit ik er wel mee omdat ik me wondertje een opa en oma wil geven maar ik weet niet of dat een goed idee is... aaaah! super idee! zou ik eens mogen kijken op die site? Hoe is het verder bij jou meid? Liefss
dat is idd wel erg jammer, hier hebben de jongens juist erg veel opa's en oma's, omdat ik de 2 jongens uit een andere relatie heb waar ze natuurlijk ook al opa's en oma's hebben kregen ze dat hier ook nog eens extra erbij. ook hebben zowel mijn vriend,ikzelf en mijn ex ook nog oma's (helaas geen opa's meer)dus een erg groot cadeautjes machine whaha mijn ouders zijn er bijvoorbeel al wel op voorbereid dat we graag nog een kindje erbij willen maar mijn vriend zijn ouders niet( en ben al niet echt hun eerste keus voor hun zoon whaha) en hun vinden dat we zoiezo al erg snel gaan (we zijn nou 2,5 jaar samen waarvan we eigenlijk ook practisch ruim 2 jaar van samenwonen.) we hebben nou een een huis samen gekocht maar dat is ook niet goed haha. ach ja zolang we zelf maar blij zijn he de site voor die tijdschriften te maken heb ik hier: Jilster - samen een mooi tijdschrift maken of PrintKiosk - Fotoboek, magazine, kalender of canvasdoek maken! xxxx
Hallo meid, Ja dat is het zeker jammer want toch wil je je kindje ook een opa en oma geven.. Dat geeft toch niets dat ze zo veel cadeautjes krijgen, voor de kids alleen maar leuk! Jullie moeten doen wat voor jullie goed voelt en niet wat goed voelt voor de ouders van jou vriend. Als jullie gelukkig zijn en hun niet gelukkig zijn wanneer jullie gelukkig zijn tja hun probleem en niet die van jullie meis ! moet jij je helemaal niet mee bezig houden is verspilde moeite, ik kan het weten. mijn ouders hadden mij liever niet gezien met mijn vriend maar ik heb het opgegeven om er nog dingen over te zeggen... Trouwens nog een genant vraagje, ik heb eens gehoord dat als je na het vrijen je kont omhoog doet dat in sommige gevallen helpt om zwanger te raken, is dit een fabeltje of zit hier een kern van waarheid in!? Hoe is het verder met je?? Thanks voor de site' s meid, ga even rustig rond kijken als ik me wat beter voel! Liefs xx
ach ja heb daar bij mijn ex al meer dan genoeg druk om gemaakt haha, dat ga ik nuecht niet meer doen. toch zou het leuk zijn als hun net zo enthousiast zijn als wij. als een kind opgroeid zonder opa en oma zal die dat ook niet zo heel erg snel missen.laat de kleine gewoon door iemand anders extra verwennen haha. even kijken hoor, de bekendste fabels: 1. je kont/benen omhoog voor sneller zaad-- euhm zaad zwemt toch wel als het sterk genoeg is. 2. hoedjes/sokken of elk ander gekleurd kledingstuk aan tijdens de sex voor een bepaald geslacht te krijgen-- euhm tja hoef ik natuurlijk niks extra over te zeggen behalve dat t onzin is. 3.voor de sex extra drinken(man) zodat het zaad sneller gaat.-- euhm zelfde al nummer 1 eigenlijk haha er zijn zoveel fabels om sneller zwanger te worden dat je soms door de sprookjes de realiteit niet meer ziet. ze raden eigenlijk aan om in je vruchtbare periode om de dag sex te hebben, omdat de man dan sterker zaad zou hebben( dus niet op de andere dag een andere manier van zaadlozing ) in feite leeft de zaad gemiddeld 3 a 7 dgn, dus ook als je eerder sex hebt en het zaad is sterk genoeg en bij de vrouw is een gemiddelde kans op vruchtbaarheid, dan is er een kans. Supervruchtbaar: je zwangerschapskans per maand is 0,6 (60%), binnen een half jaar is 100% zwanger. Normaal vruchtbaar: je zwangerschapskans per maand is 0,2 (20%), binnen een half jaar is 74% zwanger, binnen een jaar 93% en binnen twee jaar 100%. Matig vruchtbaar: je zwangerschapskans is per maand 0,05 (5%). Binnen een jaar is 46% zwanger, binnen 2 jaar 71%. Wat uit deze cijfers blijkt is dat het niet normaal is als je binnen een paar maanden zwanger bent! Het is normaal als je binnen twee jaar zwanger bent en het komt vaak voor dat het binnen een jaar lukt (bron: Obstetrie en gynaecologie, PE Treffers). heb ik even van de site hier afgehaald haha. ikzelf zit bij de supervruchtbaar haha. ook daarom ben ik gevraagd bij de vorige zwangerschap om bij elke volgende zwangerschap mee te doen aan moeders voor moeders haha. hier gaat het goed, we zijn nou bezig met klussen dus even doorgaan en dan weeeeeer afwachten he haha. ps laat je niet gek maken met al die fabels en dergelijke, gewoon lekker doen hoe je nu doet en niet zo druk maken over dat het snel moet gebeuren. xxxx
Hee meid Ja dat snap ik. Ik zou ook willen dat mijn ouders enthousiast waren... Jaa dat dacht ik al dat het een fabeltje was en ik maar met de benen in de lukt haha! Wij zijn ook druk met klussen! Hopen dat we deze maand op roze mogen.. Mijn vriend vind nogsteeds dat ik er teveel mee bezig ben en zegt dat het niet gaat lukken als ik er zoveel mee bezig ben... Ben jij er veel mee bezig ? Xx liefs
hey, ook ik ben er best veel mee bezig. ook al heb ik 2 kinderen, toch is dit heel anders. beide kinderen zijn me eigenlijk gebeurd en totaal niet gepland(wel gewenst natuurlijk), en daardoor bijna de hele zwangerschap alleen bezig geweest met wennen aan het idee en alles klaarmaken. nu zijn we er al mee bezig om bewust zwanger te worden , dus nu hoef ik nergens aan te wennen en is alles juist leuk om te doen en te kijken. bij de andere 2 had ik pas babyspulletjes op het einde, nu zie ik juist al vanalles en wil ik al vanalles halen maar moet me echt inhouden. ook mijn vriend vind het af en toe teveel van het goede, maar ja veel dingen hebheb we nog van de jongens. eigenlijk hebben we alleen nog een kinderwagen nodig en de rest hebben we al. ben wel al stiekem de meubeltjes aan het oppimpen haha xxxx
Hee meis! Okee gelukkig haha, ben ik niet de enigste! Sorrie voor de late reactie, ben echt erg ziek... loop wel 3/4 x op een dag te stomen, paracetamols helpen niet.. Mijn vriend vertelde gisteren onder de douch dat als er koorts in het spel is dat het dan niet lukt... ook een fabeltje of realiteit ? haha sorrie. Hoe is het met je meis? al druk aan het klussen haha? Hoop niet dat je het erg vind dat ik het even kort houd vandaag. Heb je msn of hotmail om contact te houden? Liefs xx