De boel "resetten"..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Roos36, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb even een vraag. Wij zijn al een tijdje bezig voor een 2e kindje. Ik heb al heel lang geen eisprong en ze kunnen nog geen oorzaak vinden. 2 keer Clomid gehad en nu hadden ze het over spuiten.

Nu heb ik wel is gelezen dat sommige vrouwen een maand de pil moeten slikken om de boel als het ware te resetten.

Zijn er hier vrouwen die dit moesten doen, en hielp dit? Om wel een menstruatie op gang te brengen?

Ik heb ook al Provera gehad hier voor maar dit ging echt niet ivm erge migraine..

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik heb verschillende hormonen voor een eitje moeten gebruiken maar nog nooit de pil hoeven slikken...

Meestal ga je even aan de pil voor je aan IVF of ICSI begint, maar niet als je gaat starten met gewone ovulatie inductie.

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zou dat juist niet doen,de kans is dat er toch een kleine opstart aan komt misschien en dat je dat door de pil weer uit evenwicht gooit (is mijn idee hoor weet niet of dat klopt).

Ik reageerde ook niet op clomid en zou ook overmoeten gaan naar (PuregonPen) spuiten,ik ben nog voor de eerste behandeling en de prikinstructies naar het zh gegaan waar ik een receptje Provera kreeg maar ik moest wel even testen zoals gewoonlijk,na 2,5 jaar geen eisprong gehad te hebben op een natuurlijke manier stonden we even geschokt toen de zwangerschapstest ineens positief uitsloeg en zie het resultaat in mijn banner ik ben vandaag 24 weken zwanger van onze 2de zoon.

Bij mij was het trouwens wel zo dat ik 12 kilo ben afgevallen en het waarschijnlijk daardoor weer allemaal op gang is gekomen,maar dat wil niets over jou situatie zeggen natuurlijk

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik moest dit na mijn curettage een maand doen. Achteraf hoorde ik van mijn huisarts dat dat geen enkele zin had... Ik heb gegoogled en je leest allemaal verschillende verhalen.
    Hoe dan ook, na mijn maand pil ben ik weer gestopt, ben ik gaan tempen en heb ik ovutestjes gedaan en ik had meteen een cyclus met een eisprong. Weliswaar wat laat (dag 23 ofzo), maar toch. :) Weet alleen niet of dat zonder pil niet zo zou zijn geweest natuurlijk.

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    De pil schopt je lichaam vaak juist meer in de war, dus dat zou ik zeker niet doen! Heb je al eens Primolut geprobeerd? Dit is vergelijkbaar met Provera, maar misschien reageer je daar beter op.

6. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Het is ook niet zo dat ik het doe hoor. Maar ik las er best vaak over. En vroeg het me af.

Ik ben heel gevoelig voor hormonen en Provera ging dus echt niet vanwege de erge migraine.

@Done,

Dus jij had helemaal geen eisprong volgens gyn? Van harte gefeliciteerd nog. Hoe kan dat dan? Geeft me wel een beetje hoop.
    Ze hebben me gezegd dat het nu echt onmogelijk is om in mijn situatie zwanger te raken.. Maar als ik dan jou verhaal lees.

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    je zou kunnen overwegen via de/een homeopaat medicijnen te slikken. zou ik wel een consult aanvragen
    (heb ik ook gedaan om na al die miskramen de boel weer in het gareel te krijgen)

Share This Page