Gisteren merkte ik dat ik weer veel waterige afscheiding had en ging daarom ook mijn Baarmoedermond checken, hij zat toen een stuk hoger dan normaal en heel zacht maar volgends mij niet open. Nu stond mijn baarmoeder mond vanmorgen helemaal open(nu nog)! Weet iemand hoe lang voor je eisprong je baarmoedermond open gaat staan? Heb vanacht nog wel geklust me vriend lief maar we kunnen vrijdag pas weer klussen ivm zijn werk.. Vandaar mijn vraag. Ik voel mijn eisprong wel altijd maar dat is natuurlijk gewoon op de dag zelf, maar dat heb ik tot nu toe niet... Zou het kunnen dat dat ook echt pas over een paar dagen gebeurd, dat je baarmoedermond al open begint te staan voordat je eitje springt eigenlijk?
ik denk dat hij alleen open staat tijdens je eisprong. mijne voelt nooit open maar toch wel eisprong. niet zomaar van mijn woord uitgaan hoor. dit is echt wat ik denk en geloof ik ook wel is gelezen heb bij een online ovulatie berekenen dmv symptomen vragen. daar zit die vraag ook tussen sorry dat ik je niet 100%kan helpen maar wou toch zeggen wat ik denk! liefa en hopelijk is het raak. Shy girl
Oke bedankt voor je antwoord.. Ik weet alleen wel zeker dat mij eisprong niet vandaag is ivm dat ik het normaal voel en nu nog niks.. Maar hoop dat het eigenlijk pas vrijdag gaat gebeuren maar ben bang van eerder
dan hoop ik met je mee! ik zie dat je aan temperaturen doet! daar kan je je eisprong helaas pas achteraf bij vaststellen. maar dan weet je in iedergeval waar je aan toe bent. ik zie aan je banner dat hij pas over5dagen is. ben je erg onregelmatig of pas gestopt met anticonceptie. ik zit nu ronde vier na pilstop en nog onregelmatig ik was altijd regelmatig vroeger vanaf me eerste cyclus. maar ontpillen kan ook gekke dingen doen met je lichaam ik had rekbaar slijn zachte maar niet open bmm op dag13. maar wanneer ik niks had bleek die dag me eisprong te zijn.. dusja enige zekerheid wat ik zelf(nog) niet gebruik zijn ovulatie testen! dan weet je ah vandaag me ei! nu klussen maar succes meid hou me op de hoogte als je weet wanneer je ei was. ik haat onzekere dagen ook altijd!
Nee ik ben sinds augustus al gestopt met de pil, eerst een paar maanden gewacht on te kijken of hij regelmatig was en dst was hij steeds, 27, 28 dagen... Bij de eerste ronde dat we rond mijn eisprong gingen klussen was ik meteen zwanger maar is helaas een miskraam geworden met 9 weken. En 10 dagen terug mijn eerste ongi gehad sinds de miskraam. Dat cyclus was dan uit eindelijk 34 dagen maar dat is logisch ivm dat ik eerst natuurlijk nog hcg in min lichaam had en dus geen eisprong kon krijgen, paar dagen later dan normaal uit eindelijk wel. Ben nu gewoon weer van min. Regelmatige cyclus uit gegaan voor mijn mk en zou dus vrijdag/zaterdag mijn eisprong moeten krijgen. Maar ben bang dat mijn lichaam helemaal van slag is door de mk. Ja het temperaturen is wel heel handig om uit eindelijk achteraf je nod te berekenen Wat vervelend dat je steeds een onregelmatig cyclus hebt, hopelijk ben je snel af van het ontpillen... Ovulaie testen zijn knderdaar wel makelijk maar zou er dan ook bij temperaturen als ik jou was want ze zeggen dat als je een positieve ovulatie test hebt het niet betekend dat het eitje ook echt springt, het komt regelmatig voor dat dat dus niet gebeurd. Ons lichaam grr, soms om gek van te worden. Ik Zie het idd ook altijd aan mijn slijm, heb nu wel steeds waterig maar nog niet dat rekbare eiwit achtig en geen pijn dus zie het nog erg positief in hier haha.. Dankje meid, hou je zeker op de hoogte. Leuk! Zie dat jij over 3 dagen kan testen, uitgaand van dat slijm? Voel je dingen of juist niks? Ook altijd zo spannend die dagen en echt zenuwslopend als je het mij vraagt