Hoi, Ik heb mij vandaag laten testen op blaasontsteking moet vaak plassen heel irritant, als ik loop krijg ik aandrang loop liever ook niet veel. S nacht vaak op staan. Nou, heeft de assistente getest maat ze kon geen ontsteking vinden maar wel suiker in mijn urine. Aan de hand daarvan bloed geprikt maar ik had had een waarde van 5,2 dat is goed dus geen suiker in het bloed. Wie herkent dit en wat zegt dit? Kan er niet veel over vinden?
Ik had dat ook 2 weken geleden! De suikertest die ze erna deden was weer goed.. Nu toch vandaag weer getest omdat ik mij helemaal niet goed voel al een week.. en er zat geen suiker meer in, maar wel ketonen.. dat kan wijzen op suikerziekte.. morgen dus bloedprikken
En waar heb je dan op getest wat voor test vroeg je! Ik moet morgen ook opnieuw testen. Ik ben alleen nieuwsgierig wAt het kan betekenen. Weet jij er iets van? Voor suikerziekte check je toch bloed en niet ketonen?
Ik liet 2 weken geleden me urine testen op blaasontsteking.. toen hebben ze gelijk gekeken naar suiker en eiwitten.. vandaag weer urine na laten kijken op diezelfde punten.. en blijkbaar keek ze ook voor ketonen ofzoiets.. morgen ga ik bloed laten prikken op glucose(suiker) en bloedarmoede en ijzer.. omdat ik mij dus niet lekker voel al een weekje.. die glucose test doet ze vanwege die ketonen.. snap ook niet precies wat het inhoud maar vaak krijg je sie als je veel overgeeft of afvalt.. wat beide niet het geval is en ik had goed gegeten vandaag.. Maar heb begrepen dat als je heel veel suiker binnen hebt gekregen dag dat te zien kan zijn in je urine.. en anders even goed aankijken hoe je je voelt en nog een keer je urine na laten kijken
Vreemd ik ga morgen testen en daarna bel ik sowieso naar de gyn voor een verklaring wil toch graag weten wat het kan zijn. Laat je weten wAt het bij jou is ben benieuwd.