Verlies stolsel 6 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Landleven, 27 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Landleven

Landleven Nieuw lid

27 jul 2022
    3
    4
    3
    Vrouw
    Hoi dames,
    Vorig jaar een missed abortion gehad in oktober, gevolgd door een miskraam in november/december.
    Nu weer 6 weken zwanger, na een zeer hoopvol begin (al vroeg positief getest, en op NOD echte knallers en al voor 5 weken 3+ op clearblue). Ik weet dat dat eigenlijk allemaal niets zegt, en dat blijkt ook wel weer want ik verlies sinds zaterdag (5+6) bloed. Zaterdag begon met iets helderrood, inlegkruisje vol, en daarna een stolsel van ca. 2 cm. Daarna was het over, op een beetje bruin na. En nu gisteravond weer hetzelfde, beetje helderrood tot er een stolsel uitkomt. En dan is het weer klaar, want nu helemaal niets. Ik heb nog wel hele pijnlijke borsten, dat was met m.a. direct afgelopen eigenlijk... Ook geen krampen of menstruatiepijn gehad

Ik zou vandaag een echo krijgen, maar die is vanwege een planningsfout gewijzigd naar morgen helaas. Wie heeft dit ook gehad en bleek toch zwanger?

Ik vind het zo moeilijk om positief te blijven, voelt echt alsof er een baksteen op m'n borst ligt...

Ik gebruik trouwens utrogestan, weet niet of dat er nog iets mee te maken kan hebben (bij mijn zoontje ook, maar toen geen bloed gezien)

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.652
    27.303
    113
    Vrouw
    Bij mij kwam de miskraam gewoon door de utro heen. Ik had helaas geen goede zwangerschap. Hopelijk hoor jij wel bij de 50 procent die geluk heeft met bloed en goede zwangerschap

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bij mij was dat helaas foute boel, ik hoop voor jou dat het positief uitpakt!
    Bij de laatste 2 goede zwangerschappen bloedverlies gehad maar zonder stolsels, uiteraard wel dezelfde stress..

4. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Hier wel positief nieuws.... ik had met 5 weken zo’n groot stolsel verlies (na ronde miskraam) dat ik ervan overtuigd was dat ik weer een miskraam had. Ben nu bijna einde zwangerschap. Had te maken met een hematoom.... en die avond ervoor had ik heel veel zware bakken van beneden naar boven gesjouwd wat het wrs opgeroepen heeft. Ik hoop op goed nieuws voor jou. Heel veel succes morgen. Knuffel!

5. Landleven

Landleven Nieuw lid

27 jul 2022
    3
    4
    3
    Vrouw
    Hi! Positief nieuws vandaag, zó blij!

Net een fanatiek kloppend hartje gezien, en gemeten op 6+2. Dat scheelt 2 dagen met eigen berekening, dus dat is niet zo veel toch?

Gyn heeft geen idee waar het bloedverlies vandaan komt, dat vind ik wel een beetje eng.. Vanmorgen nog flink wat verloren, incl. weefsel en stolsel:(

Voor nu in elk geval goed nieuws, hoop dat iemand anders hier misschien ook nog wat hoop uit kan halen..

Lara123, Mell0408 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat fijn! Probeer nu te genieten :)
    En 2 dagen korter is niet erg!

7. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Misschien waren het er twee?! Omdat je ook al zo vroeg zulke testen had..

8. Landleven

Landleven Nieuw lid

27 jul 2022
    3
    4
    3
    Vrouw
    Ja, dacht ik zelf ook aan. Maar gyn zag niets wat daarop wijst...

Ben overgestapt op utrogestan (tot de echo lutinus) en toeval of niet: geen drup meer gezien:)

Bedankt allemaal, ik laat het nog even weten over 2 weken..

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina