Dag allemaal, Ik was even benieuwd of andere dit ook kennen. Sinds 26 maart ben ik gestopt met de pil daarna een onttrekkingsbloeding gehad. De eerste echte menstruatie was na 21 dagen dus ik verwachte deze vorige week zondag weer. Maar het blijft uit! Sinds maandag wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar er gebeurt niks. De eerste dagen was het echt menstruatie krampen maar nu het is meer branderig en meer rechts onder. Nu dacht ik dat het gister dus begon, na een toiletbezoek heel kleine beetje bloed maar daar bleef het eigenlijk bij! Nu vanmorgen een zwangerschapstest gedaan gelijk uit mijn nachtdienst en deze was negatief. Dus ik ben nu een klein beetje de kluts kwijt.. Iemand ook deze ervaringen gehad? Ben erg benieuwd en bedankt alvast!
Hallo Gabri, Ik herken dit wel (deels) ik ben zelf 20 maart gestopt met de pil. vervolgens 43 dagen moeten wachten tot mijn menstruatie. in die hele periode heb ik buikpijn gehad en misselijkheid. Na mijn menstruatie even geen klachten. Na 4 dagen.. weer! op dag 12 van de volgende cyclus... ik voel me naar en heb (nog) geen eisprong (ik test deze met ovulatietests). Wat het is.. geen idee!!
Hai Bambi86, Dat ik net gestopt was met de pil had ik ook idd een 'raar' gevoel van binnen. Dat duurde ong 2 weken toen en na drie weken ongi. Maar dat voelde anders. Toen had ik het gevoel alsof mijn baarmoeder en eierstokken eruit gedrukt werken haha (lichaam doet rare dingen met je) mocht mijn tweede cycles weer 21 duren kan ik nooit zwanger zijn omdat ik toen in de nacht zat (uitgerekend met de MBK app) maar het kan natuurlijk zijn dat ik nog onregelmatig ben. Dat het nog moet komen of dat ik de eisprong een ander moment heb gehad. Dan kan het eventueel weer wel. Ik doe nog niet aan ovulatie testen maar misschien later. Weet jij nog hoe je menstruatie voor de pil was? Ik weet het eigenlijk niet meer zo goed geloof wel aardig regelmatig. Ik vind het allemaal wel erg spannend hoor! En wordt ook best onzeker over alles heb jij dat ook?