Beste verloskundige, Ik slik de pil.. Neocon. Sinds vorige maand heb ik ineens rond wat eigenlijk mijn vruchtbare periode moet zijn, wit slijm.Dit heb ik eerder nooit gehad (ben drie jaar aan de pil). Deze maand had ik het weer, en een paar dagen later roze slijm. Nu een week voor mijn ongesteldheid heb ik bruin bloed/slijm en heb de hele tijd menstruatie achtige krampen (al een paar dagen voor het bruine bloed en nog steeds) en een zeurderig gevoel in mijn maag. Ik kan niet eerder ongesteld worden omdat ik zondag (nu is het woensdag) pas mijn laatste pil moet nemen. Vind het allemaal een beetje raar en het is anders als anders.. Jullie kunnen mij vast zeggen of het normaal is dat je tijdens pil gebruik wit slijm hebt? Er is in ieder geval wat aan het rommelen in mijn lichaam, want heb normaal nooit last van krampen.. Altijd pas op de dag dat ik ongesteld moet worden. Van de week had ik gemeenschap, en daarna had ik ook ineens een beetje bloed..Dit heb ik normaal ook nooit. Alvast bedankt.. Groetjes Alinde
Hallo Alinde. Er zijn veel verschillende dingen die invloed kunnen hebben op slijmverlies. De ene maand kan je ook beter op je pil reageren dan een andere maand, het blijven ten slotte hormonen die je slikt. Dus het het is heel normaal om tijdens je pil wit slijm te verliezen. Groetjes Ineke
Hoi bedabkt voor je reactie.. Maar het roze en bruine slijmverlies dan? En de buikkranoen die ik echt nog nooit eerder dan mn ongesteldheid heb gehad ? Groetnes alinde