Ons zoontje is twee weken geleden stil geboren na een zwangerschap van 20 weken. Wij willen graag wat foto's laten bewerken zodat wij deze weg kunnen zetten. Kennen jullie iemand die dit kan/ wil in de omgeving Breda?
het ligt er al aan wat je er aan wilt "bewerken". Met picasa kun je bijvoorbeeld de foto's omzetten naar een sepia kleur. Mijn ervaring is dat hierdoor de foto's fijner worden om te zien, omdat dan niet alle kleuringen te zien zijn. Beetje lastig uitleggen zo.. Wij hebben dit met een aantal foto's van ons overleden zoontje ook gedaan. De foto's van make a memory kregen we alleen maar in die kleur. Bewuste keuze van heb. het bewerken met picasa is vrij eenvoudig en kun je zelf. let wel op dat je bewerkt op een kopie foto. Zo heb je altijd het origineel nog. Sterkte verder. groetjes jolanda
Wat bedoel je met foto's bewerken? Digitale bestanden? Ik kan goed photoshoppen en doe veel aan fotografie. Misschien kan ik je helpen? Stuur maar een pbtje ik doe het graag! Sterkte met het verlies!