Ey dames. Ik wil het toch even kwijt. Deze maand voor eerst begonnen met gonal-f 50eh voor eistimulatie icm IUI. Nu kreeg ik op dag 7 van het spuiten hoge koorts, 1x overgeven en diarree.. Ik zou maandag de laatste spuit zetten (dag 8) en dacht oke. Dat is het einde. Nu ben ik sinds zondagavond niet vd koorts afgekomen. Ik neem elke 4/5 uur wel paracetamol (weet dat ik dan de Max dosis overschrijd), want ik krijg dan een koortsuitbraak van gemiddeld 39,0-39,5 graad. Ik zit dus vol met paracetamol , maar nog steeds duikt de koorts iedere keer weer op. Gisteren naar de huisarts geweest en hij vond niks lichamelijks aan me. Hele tijd door koorts gehad, kom ik bij hem heb ik 37,4. Hij wilde m'n crp waarde meten en die was 99. Dat vond hij best hoog en wilde me dus niet zonder antibiotica laten gaan. Nu is mijn vraag: ervaringen met gonal-f en soortgelijke reactie? De artsen zeggen dat het er niet van kan komen, maar vind het enorm 'verdacht'. Vandaar m'n vraag hier aan jullie.
Klinkt eigenlijk een beetje als griep/ontsteking ergens. Waarom denk je dat het van gonal zal komen? Als het pas op dag 7 kwam, dan denk ik niet dat het iets met elkaar te maken heeft, en zowel zou het ook na het stoppen weer weg moeten zijn. Maar ondanks dat is het wel vervelend, en veel beterschap!
Ik denk ook aan een virus of infectie. Gaat momenteel ook ontzettend rond trouwens. Zou bijvoorbeeld ook nog een urineweginfectie kunnen zijn. Je urine is ook gecontroleerd?
Thnx dames.. Weet niet heb voorgevoel btj van die gonal f.. Ben er nu btj bang van.. Ben gisteren bij huisarts geweest en bleek idd hoge ontstekingswaarde te hebben, maar niet echt duidelijk waar.. Heb wel antibiotica.. Maar helpt (nog) niet. Moet morgen weer bellen als koorts zo hoog bleef.
Ik spuit gonal-f 50, maar herken dit niet! Ik denk inderdaad, net als de andere dames, dat het gewoon een virus is! Toeval dus! Hopelijk voel je je snel weer beter!