hallo allemaal Ik zit hier op een stoel en voel heel rustig wat stromen van onderen. Maar niet heel veel gewoon een beetje. Kan dit het vruchtwater zijn?? Heb wel af en toe krampen.. Groetjes
Kan vruchtwater zijn, maar kan ook afscheiding zijn. Als je op je vuist blaast en er komt nog steeds vocht uit dan is het denk ik wel vruchtwater. Heel veel succes
Het zou vruchtwater kunnen zijn...zoals eerder al gezegd werd even op je hand blazen. En ruiken of het een zoete geur heeft. En anders gewoon even de vlk. bellen om te komen checken.
misschien kun je wat opvangen? Ik moet zeggen dat ik veel dunne afscheiding nu heb hoor, dus dat zou het ook kunnen zijn. of urine hahaha krijg soms een kopstoot ofzo tegen blaas...
Mijn vk zei laatst dat je het ook heel goed kunt zien als je even boven een spiegel gaat hangen of zitten.
Het zal wel afscheiding zijn,dat wordt meestal wat dunner Maar als je blaast op je vuist,en er komt wel wat dan zou ik de vk even bellen! Succes!
Spannend, als ik je banner zo zie! *denkt ineens: goh, ohja...tnx voor de tip over het blazen...kan wel een opfriscursus gebruiken merk ik*
Het kan best vruchtwater zijn. Je hoeft niet altijd vruchtwater te verliezen als je op je hand blaast had ik namelijk ook niet. Maar omdat mijn dochtertje in het vruchtwater had gepoept was het dus duidelijk aan de kleur te zien (groen) maar omdat ik daarna niets meer verloor heb ik ook effe zitten twijfelen maar uiteindelijk toch de verlos gebeld om 3 uur snachts