Pijnlijke borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lexi73, 2 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hallo dames,
    Ik heb een beetje last van mijn borsten, maar ik denk toch niet dat ik zwanger ben. Ik vroeg me af of iemand mij kan vertellen op wat voor manier je borsten gaan pijndoen als je zwanger bent. Ik heb sinds afgelopen vrijdag rare steken in mijn borsten, alsof iemand van binnenuit erin prikt, en ik krijg dan ook een raar soort pijn om mijn ribbenkast.
    Ik was te vroeg gaan bloeden dus ik wist niet hoe mijn cyclus nu liep, en dacht dus dat ik niet zwanger kon zijn en het mijn menstruatie moest zijn. Maar vrijdag kreeg ik dus van die pijnlijke borsten, en donderdag ben ik ziek naar huis gegaan omdat ik zo misselijk was, kreeg al kokhalsneigingen van de koffielucht tijdens de pauze...
    Wie heeft er info over symptomen?
    Misschien dan toch maar een test kopen...? Wil daar niet aan omdat ik vrijwel zeker weet dat het toch niet zo is...

    Alvast bedankt voor de adviezen!
    Sigrid.
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Tja er kan vanalles gevoeld worden aan je bosten tijdens een zwangerschap.
    Ze kunnen op zwellen( groeien), pijnscheutjes van binnen naar de buiten kant en andersom, gevoelig ook als je erop gaat liggen, pijnlijke tepels.
    Echt van alles is mogelijk.

    Je zou toch een test kunnen doen, dan weet je misschien meer?

    succes
    Groetjes
     
  3. Baby Girl

    Baby Girl Lid

    7 sep 2005
    51
    0
    0
    Sales and Event Fastliner
    ODK
    als ik in jouw plaats was zou ik ook eerst een test doen, want je weet nooit...en als je test negatief is zou je beter langsgaan bij je huistarts of je gyneacoloog....ze kunnen je waarschijnlijk meer informeren...


    veel succes in elk geval...

    xxx baby girl
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb sinds een paar dagen voor de 2de keer vreselijk pijnlijke tepels, ik ben niet zwanger en volgens de arts ben ik nog gewoon aan het ontpillen.
     
  5. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja dat ontpillen heb ik ook gehad, met pijnlijke tepels enzo. Maar die pijnscheuten die ik nu heb zijn echt anders. Ze benemen me soms gewoon zelfs de adem...
     
  6. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Maar herkent iemand de symptomen die ik hier beschrijf?
     
  7. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ja ik herken het wel, en dat heeft echt niks met ontpillen of zwangerschap te maken bij mij.
    Ik denk dat het gewoon alle kanten op kan gaan wat dat betreft.
    het voelt bij iedereen anders aan.

    Het kan ook zijn dat je erg compact spierweefsel hebt in je borsten, dan kin je ook van die pijnscheuten krijgen die je je adem benemen.
    En het kan ook nog te maken hebben met hyperventilatie.
    Je durft dan niet eens diep in te ademen want dat zoet zo'n verschrikkelijke pijn, en geloof mij, daar hoef je nog niet eerder last van te hebben gehad, iedereen kan dat krijgen door een verkeerde manier van ademhalen bijvoorbeeld

    ik zou het nog even aankijken als ik jou was.
     
  8. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb daar nog nooit last van gehad, dus ik kan je er verder niet mee helpen.
    Maar wat Jolanda zegt kan best wel es kloppen.
     
  9. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Poeh dat maakt mij dus nog niet echt veel wijzer...
    Wat een raadsels allemaal zeg, dat menselijk lichaam!
    Hyperventileren en verkeerd ademhalen lijkt me niet, ik zing namelijk en daarbij heb ik juist goed ademhalen geleerd.
    Ik zie het wel even aan dan, wat een gedoe!
     
  10. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Waarom ga je niet een test doen?
    Dan weet je waar je aan toe bent, zie dat je al 7 dagen overtijd bent!
     
  11. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja het gekke is dat ik dus niet geloof dat ik zwanger ben, omdat ik niet echt iets van al die symptomen voelde. Ik had wel last van een lange bloeding op het moment dat mijn innesteling hoorde te zijn, dus ik dacht dat is dus geen innesteling want het duurt zo lang. De assistente van de huisarts zei dat het best kon dat dat bloeden 5 dagen duurde, en nu krijg ik ook die gekke pijn in mijn borsten. Test kopen is misschien het beste plan, maar ik durf niet zo goed omdat ik het niet snap en omdat het zo definitief is.
    Snapt iemand mij nog? Ik niet namelijk... :(:
     
  12. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Snap het wel, je bent bang voor een teleurstelling mocht de test negatief zijn. Maar ik had getest dan weet je gewoon waar je aan toe bent en hoef je niet zo onzeker te zijn. En je hoeft echt geen zwangerschapsverschijnselen te hebben!
     
  13. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Oh is dat zo?
    Want behalve dat rare bloeden en pijnlijke borsten af en toe heb ik eigenlijk nergens last van. Vandaar dat ik het niet meer begreep, ik had precies op tijd die innestelingsbloeding, alleen een beetje te lang, en nu dan dat met mijn borsten. Ook vreemde steken in mijn buik voor de innesteling en afgelopen week ineens misselijk.
    Ik voel me gewoon vreemd...
    Nou ja, straks dan maar even langs de drogist fietsen voor een testje. Maar dat moet je geloof ik 's morgens doen he?
    Het zou zo fijn zijn als het wel zo was!
    (en anders zou ik geen idee hebben hoe het dan nu met mijn cyclus is want de geplande menstruatie van vorige week is niet op komen dagen...)
     
  14. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Je kan de test op ieder moment van de dag doen, wel staat in de bijsluiter dat je niet overmatig moet gaan drinken!
     
  15. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Oh maar dat doe ik toch niet. Ben beetje een slechte drinker...

    Dan moet het er straks maar eens van komen met dat testje.

    Weet je wat het makkelijker zou maken? Als ik het gewoon aan mijn moeder kon vragen! Maar ja ik wil haar (nog) niet vertellen dat we aan het proberen zijn omdat ik dan weer allemaal van die wijze raadgevingen krijg waar ik niet om gevraagd heb, hahahah. Typische moeder, maar ik wil het haar en mijn schoonmoeder gewoon pas vertellen als het zover is. Maar ja ik lijkt best wel op mijn moeder dus als ik haar nou kon vragen naar haar ervaringen 32 jaar geleden... Maar helaas...
     
  16. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Succes met testen!
    Laat het ons weten! :D
     
  17. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Natuuuuuuuuurlijk!
     
  18. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi sigrid,

    en weet je al wat ben erg benieuwd.

    gr saskia
     
  19. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hoi Saskia,
    Sorrie ik moest eerst even mijn nakijkwerk afmaken voor ik de deur uit ga, anders is dat weer niet gedaan voor ik morgen weer begin met werken.
    Wilde net naar de apotheek gaan om er een te scoren. Dus nog even geduld (ook voor mij hahahah).
    Oei nu word ik toch wel zenuwachtig...
    Tot later dan?
    grtz,
    Sig
     
  20. Lexi73

    Lexi73 Fanatiek lid

    22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Nou helaas de test was negatief. Maar dat had ik ook al verwacht. Op naar de volgende ronde hoewel ik geen idee heb hoe mijn cyclus er nu uitziet...
     

Deel Deze Pagina