Ik ben heel benieuwd of jullie trucjes hebben hoe je contact maakt met het kindje? Ik merk nu soms dat als ik een hand op me buik leg het kindje zich naar me hand toedraaid, of als ik tik dat ik een klein tikje terug krijg echt super dat soort kleine dingetjes!
Ik vind het moeilijk om dat te zeggen. Wel merk ik dat ze soms in mijn hand gaat liggen. Ik voel dan alleen wat gefriemel en dat het harder wordt waar ik mijn hand heb liggen. Meestal begint het met schopjes, en leg ik mijn hand op die plek. Dan schopt ze nog vaker tegen mijn hand, maar eigenlijk heeft zij dan dus de plek bepaald.
BIj mijn dochter heb ik alles geprobeerd maar kreeg geen contact met haar. Misschien omdat de placenta er tussen lag? Deze reageert heeeel snel. Als ik mijn hand op mijn buik leg en dan steeds kleine stukjes verplaats dan zwemtie helemaal mee waar mijn hand ook heen gaat om er flink tegenaan te schoppen .
Denk dat dat er indd wel mee te maken kan hebben pino2, haha echt grappig dat hij dan met je hand meezwemt
Ik merkte inderdaad ook dat als ik m'n hand op m'n buik legde, Finn er tegen aan kroop en als hij voor mijn gevoel even te lang rustig was geweest begonnen ik 'm gewoon een beetje te porren en uiteindelijk reageerde hij daar ook op . Soms kreeg ik geen reactie, maar legde mijn vriend z'n gezicht op mijn buik en dan kreeg tie gelijk een vuist/schop
hahaha dat liet mij ff lachen hahah... ja zonet voelde ik ook hele tijd de baby bewegen echt schattig en ik had ook gelezen dat de kan voelen als je met je hand op je buik wrijft en dat de baby er naar toe zwemt.. Ik voel idd ook dat me buik dan harder wordt. Nou zonet toen we film zaten te kijken voelde ik de baby heel sterk.. En toen zei ik tegen me vriend kijk ik voel de baby.. toen op het moment hij ging voelen voelde ik een harde Plop.. de hardste die ik tot nu toe heb gevoeld.. voor t eerst dat me vriend het ook goed kon voelen.. was echt schattig..
Ja zeker, ik kan heerlijk met haar 'knuffelen'! Net als vanmorgen, ging ze helemaal in mijn hand liggen, meezwemmen en het lijkt wel of ze helemaal in mijn hand probeert te kruipen. Heerlijk gevoel is dat!
Hier kruipt hij ook helemaal tegen mijn hand aan als ik die op mijn buik leg. Ook bij mijn man doet hij hetzelfde, dan word het ineens helemaal hard op een bepaalde plaats.
altijd als me vriend z'n hand op me buik ligt is het ineens rustig haha hij heeft d'r echt maar 2 keer zachtjes gevoeld.
ik ging altidj op mn zij liggen...en dan werd ik sowieso geschopt!...dan lekker btj terug duwen...heeerlijk...verlang er weer naar
ja hier ook, ik krijg alle aandacht, maar als mijn man zijn handen op mijn buik legt is het spontaan stil. Gisteren zei hij heel zielig 'misschien vind hij mij wel helemaal niet leuk ' aaaaaaaawwwwwwwwww Als ik dan een paar keer licht trommel op mn buik krijg ik gelijk protest, en dan voelt ie' het gelukkig wel!