Cyclus korter? Aantal dagen van menstruatie ook korter?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jelly, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Hello ladies

Ik ben sinds juli gestopt met de pil. De voorbije maand zijn we écht gegaan voor een baby! Maar helaas was het niets..
    Mijn cyclus word gelukkig wel korter
    1 e maand: 42 dagen
    2de maand: 39 dagen
    3de maand: 34 dagen
    Loopt lekker zo, he? ;)
    Maar deze maand duurt mijn ongesteldheid ook veel korter dan normaal.
    Normaal heb ik deze een 4 a 5 dagen
    Nu is ze na 2 dagen al afgelopen... Geloof me, dat vind ik niet erg, hoor. En ik heb ook nog nooit last gehad van een lage bloeddruk... Deze maand: 2 keer! Hebben jullie dit ook al meegemaakt? Is dit nog steeds ontpillen? :rolleyes:

Grts jelly

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hi, ik heb exact hetzelfde gehad. Op zich wel reguliere cylus (afwijkingen van 1 à 2 dagen), maar mijn menstuatie was heel weinig en heel kort.

Bij mijn laatste menstruatie (6e na stoppen pil) ben ik pas weer 4 dagen ongesteld geworden en ook meer bloed. Volgens mijn huisarts heeft het allemaal te maken met ontpillen .Je lichaam moet weer ff op gang komen.

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Is bij mij ook veel minder geworden.Was juist aan de pil gegaan omdat ik er zo'n last van had. Nu is het zo rond de 3/4 dgn waar ik er vroeger ruim een week over deed! Enne gelukkig veel minder heftig.... ;)
    (Ben trouwens ook in juli gestopt. )
    Mis de pil trouwens voor geen meter of ben ik daar de enige in? Voel me nu zo veel beter als toen met...

Dikke knuf daantje

Deel Deze Pagina