Hello ladies Ik ben sinds juli gestopt met de pil. De voorbije maand zijn we écht gegaan voor een baby! Maar helaas was het niets.. Mijn cyclus word gelukkig wel korter 1 e maand: 42 dagen 2de maand: 39 dagen 3de maand: 34 dagen Loopt lekker zo, he? Maar deze maand duurt mijn ongesteldheid ook veel korter dan normaal. Normaal heb ik deze een 4 a 5 dagen Nu is ze na 2 dagen al afgelopen... Geloof me, dat vind ik niet erg, hoor. En ik heb ook nog nooit last gehad van een lage bloeddruk... Deze maand: 2 keer! Hebben jullie dit ook al meegemaakt? Is dit nog steeds ontpillen? Grts jelly
Hi, ik heb exact hetzelfde gehad. Op zich wel reguliere cylus (afwijkingen van 1 à 2 dagen), maar mijn menstuatie was heel weinig en heel kort. Bij mijn laatste menstruatie (6e na stoppen pil) ben ik pas weer 4 dagen ongesteld geworden en ook meer bloed. Volgens mijn huisarts heeft het allemaal te maken met ontpillen .Je lichaam moet weer ff op gang komen.
Is bij mij ook veel minder geworden.Was juist aan de pil gegaan omdat ik er zo'n last van had. Nu is het zo rond de 3/4 dgn waar ik er vroeger ruim een week over deed! Enne gelukkig veel minder heftig.... (Ben trouwens ook in juli gestopt. ) Mis de pil trouwens voor geen meter of ben ik daar de enige in? Voel me nu zo veel beter als toen met... Dikke knuf daantje