Verliest oud bloed vanaf vandaag kan dit teken zijn dat de bevalling binnenkort is?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel24, 7 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Vanaf vandaag verlies ik oud bloed wanneer ik naar de wc ben geweest en veeg het met toiletpapier af zit er heel klein beetje oud bloed bij.

Kan het zijn dat de lichaam zich voorbereid voor de bevalling, de baby is nog niet ingedaald...

groetjes,

ANGEL24

2. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik zou sowieso effe de verlos bellen. Denk dat bloedverliezen niet echt goed is.

Maar ik zo het niet weten of de bevalling begint..

3. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Het is niet echt bloedverlies wanneer ik naar de wc ben geweest, en ik veeg met de toiletpapier af ziet er slierten heel ligt kleur.

Ik had dit eerder gehad de gynocoloog zei dat het oud bloed is en geen zorgen moet maken.

Kan het mischien doordat de baby indalen is en daardoor ligt oud bloed verliest ( zie je heel moeilijk op de wc papier)

Ik heb ook vanaf gisteren ongesteldheid gevoel beneden in mijn buikje.

groetjes,

ANGEL24

4. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik denk je slijmprop als jij zegt licht rood van kleur en slierten...
    maar zal zeker de verloskundige bellen voor advies beter een keer te veel gebeld dan te weinig is wel jou kind...

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

bij mij was het teken tijdens de bevalling dat ze aan het zakken was. Toen ik tijdens de weeen naar de wc moest en ineens bloed op me papier had ook slierten toen zei ze meteen de kleine is aan het zakken alleen maar goed! Dus het kan, maar gewoon ff de VK bellen die weet het zeker!

Deel Deze Pagina