Vanochtend ben ik mijn slijmprop verloren. Het is al een paar dagen aan het rommelen, maar elke nacht als ik denk 'nou misschien is het vanavond weleens zover' word ik helaas toch de volgende ochtend 'gewoon' wakker en is er niks gebeurd. Dit zijn dus wschlk steeds wat oefenweeën geweest. Ik moet de laatste dagen wel heel veel naar het toilet (zowel urine als ontlasting) en vanochtend dus m'n slijmprop verloren. Heb het idee dat het dus wel aan het 'rommelen' is. Maar hoe is dat bij jullie gegaan? Heeft het na het verliezen van de slijmprop nog lang geduurt voordat de weeën kwamen (het is bij mij nu overigens rustig, helaas)? Zit ook al steeds ananasssap te drinken omdat ik gehoord heb dat dat zou helpen. Of zou daar die slijmprop dan van los hebben gelaten? Graag hoor ik jullie ervaringen!
Ik ben tijdens mijn weeen slijmprop verloren, dus eerst weeen en dan slijmprop. Maar ik lees ook hier vaak dat het nog dagen/weken kan duren. Bij iedereen is het anders. DUs het zou kunnen dat je bevalling zo gaat beginnen maar het kan ook een paar dagen op zich laten wachten. Succes, het kan niet meer lang duren!
Ik had vorige week voorlichtingsavond van de verloskundige en die vertelde dat het verliezen van de slijmprop niets zegt over het moment waarop je gaat bevallen. Dat kan nog dagen of weken duren.
Bij de bevalling van mijn zoontje ben ik op zaterdag mijn slijmprop verloren en op woensdag bevallen. Bij mij rommelde het ook steeds had in de avonduren weeen en zodra ik op bed ging liggen verdwenen ze weer.
Hmmm, jammer, hoopte toch echt zo dat het nou eens echt ging beginnen! Maar ja, maar weer afwachten dus, zit helaas niks anders op............
hoi, Ik ben mijn prop in delen verloren en het was idd echt een paar dagen aan het rommelen. Wat me nog wel heel goed bij staat is dat ik 2-3 dgn voor me bevalling spontane leegloop van me darmen had. Oh en 1 van onze honden deed raar de dag dat me vliezen braken.... verder niet echt tekenen gehad dat het zou beginnen. Maar succes, het zal in elk geval niet meer zo lang duren
Opstekertje voor jou: Ik ben hem om 9 uur 's ochtends verloren en kwart of 12 's middags had ik mijn zoontje op me liggen! Het kan dus wel.....
vrij avond slijmprop verloren, bevalling begon za avond en toen verloor ik ook nog een deel slijmprop. Dus bij mij begon het wel vrij snel erna
donderdagochtend begonnen de weeen, mijn slijmprop heb ik die dag in 3 stukjes gehad. en om 10 uur savonds ben ik naar het zh gegaan en volgende dag smiddags ben ik bevallen