Hallo iedereen, Ik ben nu zo'n 9 dagen over tijd. Zie de mooie testen in m'n album. Morgen ga ik naar de huisarts. Volgens eigen telling ben ik denk ik 6 weken en 2 dagen (laatste menstruatie begonnen op 10 aug). Nu bezorgt m'n baas me een hoop stress. Het is sowieso een heel moeilijk iemand die vaak stress heeft en dingen daardoor bot brengt. Ik lijdt hier nu zeer zeker onder. Kan voor m'n gevoel minder hebben en ben emotioneler dan anders. En ik moet nu juist stress zien te voorkomen heb ik me zo laten vertellen. Zit te denken dat als ik morgen bij de HA ben geweest, het ook aan hem te vertellen. Dan kan hij er rekening mee houden enzo. En omdat ik colitis ulcerosa heb, zal ik misschien meer controle krijgen. Dan hoef ik niets steeds iets te verzinnen toch? Ik heb onlangs een heel goed gesprek met hem gehad en uitgesproken dat ik me zorgen maak over contract dat in mrt verloopt en hoe hij af en toe kan doen. Hij vindt het heel erg dat hij zo overkomt en heeft ook gezegd dat hij er aan zal werken. Dus hij kan ook erg begripvol zijn.. Hij heeft me ook verzekerd dat ik me geen zorgen om m'n contract hoef te maken en dat ik moet luisteren naar m'n kinderwens! (wist ik toch toen ik je aannam dat je een grote kinderwens hebt en de kans er is zei hij). Ik ben overigens de enige medewerker (piepklein bedrijf) dus het zou hem meer kosten iemand weer helemaal opnieuw in te werken. (ook dat zei hij zelf al) Wat zouden jullie doen.. morgen alvast vertellen? Ondanks de prille 6 weken... Liefs Inkie
Ik zou als ik jou was gewoon nog even wachten. Je moet het natuurlijk zelf weten als het jou oplucht moet je het natuurlijk wel gaan vertellen. gr vruchtje
ik heb het meteen aan mn baas verteld,hij wist ook van onze situatie met de mmm. Heb m wel gevraagd om het stil te houden zodat ik het de rest zelf met 12 weken kan vertellen.Ook ivm meer kans op miskraam. Ik vind het wel fijn,kan hij er rekening mee houden. Ook als het mis zou gaan,vind ik het wel een fijn idee als hij het weet,maar je kunt ook nog even afwachten natuurlijk.Kun je eerst zelf een beetje aan het idee wennen!
Bedankt allen voor jullie reacties. Ik heb het verteld en ben blij dat ik dat heb gedaan. Nu kan hij wat rekening met me houden. De rest van het bedrijf vertel ik het over een tijdje wel.
Heel goed gedaan! Je moet altijd doen waar JIJ je goed bij voelt en als dat is dat je het vroeg vertelt, so what?! Heb ik ook gedaan, wij hebben het met 6 weken al zowat de hele stad laten weten en ik heb er geen spijt van gehad. En ja, als het mis is, is het mis, dat is dan heel erg maar dan zeg je het óók, toch? Gefeliciteerd met je zwangerschap en lekker genieten nu!
Leuk berichtje van je Chantal, dankje! Heb maandag de eerste echo... bbbbrrrr. Hoop zo dat er wat zit zeg maar. En durf niet eens te vrijen nu omdat ik bang ben dat er wat fout gaat (weet het, is niet zo) en dan gaan ze wel met z'n ding naar binnen voor inwendige echo Geen idee wat me te wachten staat maar ik laat het maar over me heen komen... Jij ook gefeliciteerd. Zie dat je al bijna 20 weken bent. Spannend! Liefs Inkie
inkie,inwendige echo doet helemaal geen pijn hoor,valt dus echt mee,het is meer het idee dat je daar half bloot ligt,maar dat zien ze daar wel vaker hoor ,succes
Die inwendige echo's vond ik heel erg meevallen moet ik zeggen. Je ziet het mooiste wat je in tijden hebt gezien: je kindje! Ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag, laat je nog iets weten? Succes!