hoi meiden ik ben een beetje onzeker over de slagings kans van een cryo terug plaatsing het zh heeft tegen ons gezegt dat ivf : 20-25% cryo : 10-15% ik ben nu best bang dat dit nu verloren tijd is en cryo niet vaak aanslaat aangezien ivf ook niet gelukt is sorrie voor het gezeur maar krijg gewoon twijfels erover ik wil zo graag wie heeft er een cryo terugplaatsing gehad of iemand die je kent en waar het bij aangeslagen is?
Is geen gezeur meid! Je bent egwoon bang en dat begrijp ik heel goed! Ben zelf ook doodbang dat het me niet meer gaat lukken! Moet wachten tot CD2 om weer te starten! Wachten....grrrr.... SUC6! Blijf voor je....ons duimen meid! Liefs Marjo
thanks muuske ik had gehoopt op heel veel goede reacties maar goed zoals ze zeggen een kans is een kans he
Hey Caruli, Volgens mij heeft Dushi een cryo terugplaatsing gehad en die is nu al op de helft van haar zwangerschap. Zover ik heb gelezen hier, zijn er bijna geen die een cryo hebben gedaan. Ik weet wel dat er meiden zijn op de ivf site met cryo't. Ik weet niet op je die site kent, maar anders wil ik hem wel via pb doorsturen. X Elvira
hoi meid oh oke hihi ik dacht hier zijn zoveel leden moeten er hopelijk wel een paar goede tussen zitten positieve berichten doen het goed bij me hihi misschien kan ik dan nog meer hoop krijgen die site ken ik niet als je wilt stuur hem dan maar even via pb thanks
Ja jammer is dat he, zoveel meiden en bijna niemand ervaringen met cryo's. Ik heb je net een PB gestuurd. X
thanks meid heb eens rond gekeken ja idd maar weinig meiden hier de cryo hebben gedaan en gelukt is nou dan gaan wij er maar voor he
dushi: eens moet er iemand de 1e zijn he fijn om te lezen dat het bij jou wel gelukt is geeft me toch weer een beetje moed