Ik ben op zoek naar zwangerschapst-shirts met leuke teksten! Ik ben bijvoorbeeld geen slanke vrouw,en wil graag een t-shirt met de tekst: "Ik ben niet dik,maar zwanger".. Ik geloof dat het wel ergens te krijgen zou zijn,maar helaas,ik zou niet weten waar... Weet iemand leuke internetsites waar je leuke zwangerschaps-tshirt kan vinden met tekst voor de vrouw met een maatje meer? Groetjes,Alida
Hier op het forum wel eens wat van gehoord...misschien ff speuren met de zoekfunctie? Of google gebruiken....er zijn veel sites waar je shirts met teksten kunt bestellen. Ik hoop dat iemand een kant en klare link voor je heeft
Kijk eens op http://t-shirt.startpagina.nl/ Allerlei links om shirts te kopen....wellicht kan je um daar vinden. Susi
Dank je wel! Heb ook op de site gezocht voor de wat oudere topics, maar helaas niets gevonden op t-shirts met tekst.. Ik ga snel snuffelen! Groetjes,Alida
je kan ook naar een copyshop bij je in de buurt gaan daar kan je je eigen tekst laten drukken op een t-shirt... Groetjes, Paula