Volgens mij is er hieronder ook een topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/410626-thuiswerk-serieus.html
Bijv enquetes invullen of zo, zou dat wel oke zijn? Heeft er iemand ervaring mee? Weet niet of zulke sites helemaal te vertrouwen zijn ivm je persoonsgegevens. Heeft er iemand goede ervaringen mee?
Ik kon voorheen altijd thuiswerken, maar sinds kort vindt ons management dat thuiswerken niet zo effectief is (???) dus mag het liever niet meer. Maar het kan dus wel... Ik kan dan met mijn laptop gewoon op ons netwerk inloggen.
Ligt er aan wat voor soort thuiswerk je precies zoekt? Wil je iets actiever of echt iets wat je achter de computer kan doen? Freelance is er namelijk wel het één en ander te vinden.
Ik denk dat het er vooral aan ligt wat je precies thuis wilt doen, er word wel het nodige aangeboden, maar je komt dan op (ero)mailsites, kliksites, inpakwerk, tekstenschrijven uit.
Wat bedoel je hiermee? - werk dat je altijd op een andere locatie doet (bijv specifiek callcenter werk) - kantoorwerk dat je ook deels thuis mag afmaken Dat laatste doe ik