Dag iedereen, Aller eerst gefeliciteerd allemaal Ik weet net een week dat ik zwanger ben. Na 6 rondes was het raak. We zijn er zo blij mee en helemaal in de 7de hemel. Nu is het zo dat we a.s woensdag op vakantie gaan. Een rondreis gaan maken door marokko. We hebben de backpacks inmiddels veruild voor de koffer. Maar ik vind het nog steeds heel spannend Heeft er iemand hier ervaring mee. En heeft er iemand nog tips en dont's Groetjes sereena
Hoi! Van harte gefeliciteerd! En wat een leuke vakantie in het vooruitzicht! Ik heb er niet heel veel ervaring mee maar luister vooral naar je lichaam! Pak ook je rust en let ook op het eten, geen rauw voedsel! Lees je nog even in van te voren wat wel en wat niet. Je mag nu nog gewoon lekker zwemmen enzo! Maar ikzoume wel beperken tot het zwembad en de zee en niet in van die ranzige beekjes of meertjes hihi Nou geniet er lekker van! Lekker ontspannen!
Dank je beertje123 tja ik had gekeken wat ik wel en niet mag. ik heb ook een dochter van bijna 6. En ik moet zeggen dat de regels strenger zijn geworden. Dan 6jaar geleden. Ik ga zeker dubbel genieten deze vakantie
En drink alleen maar flessen water,en want je krijgt snel salmonellabacterie.En ok oppassen met voedsel,geen rauwe sla en fruit eerst goed wassen.Ik weet er alles van,elke keer dat ik naar marocco ging was ik ziek tot opname ziekenhuis.Ma as r is wel mooi,veel plezier alvast.
Gefeliciteerd! Ik kwam er destijds ook een paar dgn voor vakantie achter. Ben toen nog ff naar de huisarts geweest voor tips ( had overigens weinig toegevoegde waarde). Ik heb destijds het volgende gedaan: - op internet een lijstje uitgeprint wat je wel en niet mag eten met engelse vertaling - adres ziekenhuis opgezocht dat in de buurt ligt en fatsoenlijk is - in de taal van mijn vakantiekland een paar belangrijke woorden opgezocht zoals zwanger maar ook miskraam (voor de zekerheid het is natuurlijk niet te hopen dat je dat woord nodig hebt) Mij gaf het een goed gevoel om te weten dat ik wat voorbereidingen had getroffen. Verder zou ik vooral genieten van je vakantie!
Dank jullie voor de tips. Vind het nog steeds wel eng hoor. Maar dat ga ik nu even een plekje geven en gewoon gaan genieten. Aller eerst vandaag mijn koffer maar in pakken. En kijken wat ik nog aan kan en wat lekker zit. Ik weet niet hoor maar ik ben nu zwanger van de 2de. Ik ben zes weken en heb nu al een buikje spijkerbroeken en andere strakke dingen zitten niet echt lekker. Pff was ik net 18 kilo afgevallen met sonja bakker voor de vakantie Maar goed dit is 10keer beter hoor, wat wel 100keer
reizen kan gewoon alleen uit kijken metvdrinken ijsjes en eten zelf weet je wat er goed uit ziet ,zou sauna en zwembaden ben ik toen geweest je ziet zelf wat schoon is. enige op de wc opletten
Kijk heel goed uit met het eten daar in Marokko... Ik zou weinig salades nemen, want ze wassen alles af met hun water. Flessen water idd kopen, goed kijken of het nog vaccuum zitten. Ze vullen namelijk lege flessen nog wel eens bij en verkopen die dan weer! Wat ga je allemaal bekijken in Marokko?
We wilde eerst echt gaan rond trekken. Maar gaan nu voor een rustigere reis. met minder robd touren en de relaxte plekjes opzoeken. Toen ik zwanger was van mijn dochter ben ik ook op vakantie geweest in indonesie. Toen was ik wel 6mnd zwanger. Maar toch is dat ook goed gegaan
Toen ik in Marokko was, was ik niet zwanger hoor. Maar het eten moet je even goed bekijken, geen salades en rauw voedsel. Kijk uit met baden, sauna's, vieze beekjes enzo. Water flessen alleen drinken als ze afgesloten zijn, misschien als jullie weggaan vanuit het hotel flessen meenemen zodat je niets hoeft te kopen onderweg. Het is ook wel handig je reisleiding in te lichten, die weet misschien ook nog wel wat tips. En mocht er iets gebeuren dan kan ze mee naar het ziekenhuis als het nodig is. Fijne vakantie, Marokko is prachtig!