@'zien dat iemand zwanger is' Dat is natuurlijk ook niet helemaal waar. Ik zou de eerste drie maanden nog best veilig kunnen sporten, maar door vermoeidheid en misselijkheid ging het niet. Tegen de tijd dat ik weer fitter was, kwam de baarmoeder al boven het schaambeen uit en werd het door de vk afgeraden om te sporten. Maar het duurde bij deze zwangerschap zeker tot een week of 22 voordat iemand kon zien dat ik zwanger was. En bij de eerste nog veel langer. Dus ik kan me wel voorstellen dat ze een verklaring willen zien. Dan is er geen twijfel mogelijk. Overigens hebben ze daar bij mij niet om gevraagd hoor. Maar ik geloof dat ze bij ons wel makkelijk zijn. Maar ik had het niet raar gevonden als ze wel wat hadden willen zien.
Mijn sport abonnement is "bevroren" tot 1 januari.. En met 12 weken ben ik er al heen gegaan om het aan te laten passen.. Ze heeft m'n abonnement zo gezet dat het sporten (en de maandelijkse kosten) per 1 januari weer begint.. Als ik langer nodig heb moet ik dat voor 1 januari even aangeven en dan verlengen ze het nog met de periode die ik denk nodig te hebben.. Wat flauwe zeg, van die 4 maanden... Elk lichaam is anders en als ze tevreden klanten willen behouden zou ik het toch op bovenstaande manier doen. Ik vond ze bij ons iig erg aardig en dachten mee, dus niets aan het handje hier. Hopelijk zijn ze bij jou ook schappelijk... Succes!
Ik had bij mijn sportschool wel problemen verwacht, maar toen ik kwam informeren naar de mogelijkheden om het abo tijdelijk stop te zetten zeiden ze meteen dat ze dat wel even zouden regelen en dat ik maar moest aangeven wanneer ik weer terug kwam. Ik had al een heel verhaal voorbereid om het voor elkaar te krijgen, maar dat hoefde niet eens.
Bij mijn sportschool doen ze gelukkig echt helemaal niet moeilijk. Toen wij in de medische molen zaten, heb ik ook een paar keer een aantal weken niet gesport, dan zetten ze m'n abonnement ook gewoon stop. En nu ik zwanger ben, sport ik al maanden niet meer. Ik kwam daar voor de spinning. Heb nog een aantal weken geprobeerd om een 'rondje apparaten' te doen ipv spinning, maar daar vind ik echt geen bal aan. Dus nu gewoon abo tijdelijk stopgezet en weer beginnen na de bevalling als ik weer fit genoeg ben.
Ik kan een pauze nemen. Betaal wel die maanden maaar wanneer mijn abonnement verlopen is kan ik de maanden die ik niet bn geweest nog *gratis* sporten..
Wat voor een sport deed jij dan dat t werd ageraden? Ik weet dat bij contactsporten je beter eerder kan stoppen. En oke de 1e maanden kun je nog niets zien, maar bij mij is het inmiddels echt wel duidelijk. Ook tegenstrijdig dat de instructrice wel 3 x gezegd had, doe je wel rustig aan. En aantal dagen later bij mn ma (sport daar ook) vroeg of het wel goed gegaan was en of ik geen harde buiken had gehad. Dus die is dan zo bezorgd, terwijl de regeltjes wat strikter zijn De meesten sportscholen lijken er soepel mee om te gaan. Misschien valt t uiteindelijk wel mee (hope so)